ik nam de speciaal dat bleek een broodje Turkse worst met knoflooksaus, blikkie cola erbijquote:Op zaterdag 16 maart 2024 06:27 schreef Karzai het volgende:
Koffie, kwark met blauwe bessen
Lunchbox
Appel en een mandarijn
Paasbroodje met amandelspijs
en ik haal nog wel iets in de lunchroom
[ afbeelding ]
Dat is een fijne prijs en goed dat het al aardig lukt ermee. Volgende pizza wordt beter.quote:Op zondag 17 maart 2024 09:29 schreef foodlover het volgende:
Gisteren pizza gemaakt op de Weber bbq. Had bij Oldenhof Den Haag een Pizza Que uit de koopjeshoek voor 10 euro. Dat is een ring voor tussen de onderkant en deksel van de barbecue en houder voor pizzasteen. Vond alleen al de dikke grote pizzasteen en pizza schep het geld waard dus meegenomen.
Resultaat was aardig voor de eerste keer. Wil alleen de bovenkant heter krijgen zodat niet alleen de bodem meer ook bovenkant en toppings mooi kleuren.
Zo wat Turkse ramazan pides bakken en misschien nog een tijgerbrood, in de gewone oven.
Ik kocht de kreeft bij de Volmar.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:51 schreef Karzai het volgende:
Geen kreeft bij de lidl, paar kaasjes gekocht dan maar
[ afbeelding ]
Jummie!quote:Op zondag 17 maart 2024 14:48 schreef Blues het volgende:
Op den gezonde tour![]()
Salade van jonge bladsla, cherry tomaatjes, komkommer, handje noten, kappertjes. Dressing van mosterd, rode wijnazijn, balsamico azijn, olijfolie, peper en een scheutje maple strop.![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
ik heb bij mijn Vomar nooit kreeft zien liggen, zal er eens op lettenquote:
Ook erg lekker.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:51 schreef Karzai het volgende:
Geen kreeft bij de lidl, paar kaasjes gekocht dan maar
[ afbeelding ]
Dankjewel!quote:Op zondag 17 maart 2024 10:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat is een fijne prijs en goed dat het al aardig lukt ermee. Volgende pizza wordt beter.
Weet niet of je pasgeleden hier bent geweest maar ik hoop dat je het leuk hebt gehad
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:27 schreef PzKpfw het volgende:
Aardappels, witlof met groentesaus en een runderburger.
Diepvriesvak.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:16 schreef Karzai het volgende:
ik heb bij mijn Vomar nooit kreeft zien liggen, zal er eens op letten
er was geen kreeftquote:Op zondag 17 maart 2024 18:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ook erg lekker.
Was kreeft er niet of geen zin meer in?
Dat is erg simpel. De meeste diepvrieskreeft is al gekookt en die hoef je alleen maar even lauwwarm te maken en uit elkaar te halen.quote:Op zondag 17 maart 2024 19:15 schreef Smart_ass het volgende:
Jammer! Ik wil eigenlijk een keer zelf lobster mac&cheese maken maar ik heb nog nooit zelf kreeft gemaakt.
Scherp mes door de hersenen en dan koken, levend in kokend water doen staat me tegen. Liever snelle dood voor het beestje. Koken tot ie mooi rood is. Doormidden snijden en knoflookboter eroverheen. Heerlijk.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is erg simpel. De meeste diepvrieskreeft is al gekookt en die hoef je alleen maar even lauwwarm te maken en uit elkaar te halen.
Als je verse (levende) kreeft koopt is het ook niet zo moeilijk, maar dan moet je er iets meer moeite voor doen.
Eerst verdoven door het beest in de diepvries te stoppen werkt ook prima.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
Scherp mes door de hersenen en dan koken, levend in kokend water doen staat me tegen. Liever snelle dood voor het beestje. Koken tot ie mooi rood is. Doormidden snijden en knoflookboter eroverheen. Heerlijk.
Nou ja, dat darmkanaal leek me een punt van niet nodig te zeggenquote:Op zondag 17 maart 2024 21:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Eerst verdoven door het beest in de diepvries te stoppen werkt ook prima.
En niet in gewoon kokend water stoppen maar een court bouillon maken om ze in te koken.
En niet vergeten het darmkanaal te verwijderen.
Geroosterde uitjes (van die droge knapperige die je ook op sateh krijgt)quote:Op maandag 18 maart 2024 14:25 schreef junkiesietze het volgende:
Denk hamburgers vanavond, laatst zo'n pizzapunt cheddar gekocht en daar stukken van op mn burger gedaan, mijn god, dat ik dat nooit eerder heb gedaan. Altijd die vieze plastic cheddar gehad.
Burger, tomaatje, eitje bakken en erop, augurkje, maar wat zal ik er nog meer op doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |