Waarom vind Glenn dat Tom met Karen moet gaan praten daarover?quote:
praten is beter dan oorlog voerenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Waarom vind Glenn dat Tom met Karen moet gaan praten daarover?
Tom heeft een punt, op het moment dat Karen haar woord brak en tegen Danny had verteld dat ze op hem hadden gestemd, had ze dit meteen tegen Tom moeten zeggen.
Waarom is het altijd Tom die moet gaan praten en nooit de andere partij??quote:
beiden moeten pratenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Waarom is het altijd Tom die moet gaan praten en nooit de andere partij??
Maar altijd Tom krijgt te horen dat tiee t moet gaan doenquote:
ik vind dat we het beter weer over asslie kunnen hebben die de hele boel heeft opgestooktquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:20 schreef Thorelf het volgende:
tom heeft gelijk...met karen kan je niet praten..zij beschuldigd alleen maar...denkt niet van mss zie ik het verkeerd
ja daar kan ik ook niks aan doen, het beste is alleen om te blijven pratenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar altijd Tom krijgt te horen dat tiee t moet gaan doen
Tom is het type "what you see is what you get"quote:
true,maar karen mag zeker meer haar eigen mening geven...en niet wat ash zegt en dan meteen meepraten en dat persoon belachelijk maken en mee lachen. Sorry maar ik vind dat Tom gelijk heeft.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik vind dat we het beter weer over asslie kunnen hebben die de hele boel heeft opgestookt
Ik denk het wel en Ty is niet te beroerd om zijn mening bij te stellen over een persoon.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Zou Tyron nu beter zien hoe Tom in elkaar steekt?
Ik hoop dat dit voor hem echt zijn ogen opent!.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:25 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ik denk het wel en Ty is niet te beroerd om zijn mening bij te stellen over een persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |