Soms wel, soms niet. Sommige animaties zijn heel onduidelijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:33 schreef StevenHyde het volgende:
Ik vind die animatie filmpjes van die school altijd niks aan
Blijkbaar.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Eigenlijk al eerder. Mijn man zei, laten we wachten op een a.
Ik zat eerder al te denken aan dakbedekken maar dat kan natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Eigenlijk al eerder. Mijn man zei, laten we wachten op een a.
Ja, ik ben vanavond al twee verkeerd gegaan op basis van een woord of naam uit de vraag.quote:
Ook daar gaat elke twee seconden een euro door verloren ja. Zouden die nooit geoefend hebben?quote:
Nou als je alles weetquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:44 schreef Cirilico het volgende:
Waarom doe je mee als je niet kan opzoeken.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heeft ze 100 punten gebruikt voor 1 vraag?
Waarschijnlijk de bril meegenomen die het beste stond.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ook daar gaat elke twee seconden een euro door verloren ja. Zouden die nooit geoefend hebben?
Zodra er een boek aan te pas kwam was het verloren.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Uiteindelijk maar 2 antwoorden gevonden met bijna 130 euro.
Oh ja, die van Corrie en de Rekelsquote:
Ik dacht dat de vraag die kant op ging omdat uranium veel te makkelijk is.quote:
Dit seizoen zijn de vragen een slagje makkelijkerquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik dacht dat de vraag die kant op ging omdat uranium veel te makkelijk is.
Doleantie vs schisma?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:55 schreef DrMarten het volgende:
Dit team krijgt wel de makkelijker vragen dan het eerste team
Ik dacht dat het net al kwam toen ze over een singer-songwriter begonquote:
Het is al wat langer tamelijk ongebalanceerd vind ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit seizoen zijn de vragen een slagje makkelijker
Nou, inderdaad. Hebben ze google eigenlijk?quote:
Volgens mij zitten er drie vragen in waarvoor ze wikipedia mogen gebruiken. Voor de rest kan de zoeker alleen de vraag nalezen op het scherm.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Hebben ze google eigenlijk?
Ik kijk iets later. Maar inderdaad zeg, waarom die haast? Jammer voor de dochter, leuke meidquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:39 schreef Postbus100 het volgende:
Die vader ging ook gewoon veel te snel met letters noemen. Ik zag het geloof ik al na de derde letter, maar zij keken nog niet eens. Hij noemde al de volgende letter. Terwijl het echt geen moeilijk woord was toen die B (en de C en de R) er eenmaal stond.
Dat andere team ging veel bedachtzamer te werk, en dat heeft hun de winst opgeleverd.
De minuut voor de laatste 2 minuten zijn begonnen bedoel je? Die hadden ze nu en het leek mij een goed idee om die te benutten om verder op het woord te broeden, maar Astrid lijkt altijd te vinden dat ze dan aan het woord moeten beginnen en dus letters kopen en die laatste minuut weg te gooien. Ik begrijp die haast van Astrid op dat moment nooit zo.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:13 schreef Marcoss het volgende:
Hij ging wel heel snel met letters kopen ja. Zeker als de tijd van raden toch niet boeit en je (bijna) zeker bent dat de antwoorden goed zijn, kun je zeker de 1e minuut toch gewoon puzzelen zonder letters te kopen of misschien 1 redelijk unieke letter..
Volgens mij is dat de regel, dat de laatste twee minuten ingaan als je echt aan het woord gaat beginnen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
De minuut voor de laatste 2 minuten zijn begonnen bedoel je? Die hadden ze nu en het leek mij een goed idee om die te benutten om verder op het woord te broeden, maar Astrid lijkt altijd te vinden dat ze dan aan het woord moeten beginnen en dus letters kopen en die laatste minuut weg te gooien. Ik begrijp die haast van Astrid op dat moment nooit zo.
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de regel, dat de laatste twee minuten ingaan als je echt aan het woord gaat beginnen.
Toch kun je daar ook wel creatief omzeilen, want je kunt gewoon doen alsof je de antwoorden nog een keer aan het bestuderen bent en intussen een beetje puzzelen.quote:
Sinds wanneer is dat eigenlijk? Want vroeger werd de klok niet op 2:00 gezet als je voortijdig wilde beginnen met het woord, en had je gewoon extra tijd als je de vragen snel beantwoord had.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de regel, dat de laatste twee minuten ingaan als je echt aan het woord gaat beginnen.
Wacht even, ik ga even bladeren in mijn aantekeningen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:07 schreef thabit het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat eigenlijk? Want vroeger werd de klok niet op 2:00 gezet als je voortijdig wilde beginnen met het woord, en had je gewoon extra tijd als je de vragen snel beantwoord had.
Dat zou ik ook rechtvaardig vinden. Dan heb je beloning voor het snelle spelen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:07 schreef thabit het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat eigenlijk? Want vroeger werd de klok niet op 2:00 gezet als je voortijdig wilde beginnen met het woord, en had je gewoon extra tijd als je de vragen snel beantwoord had.
Begin een petitie.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook rechtvaardig vinden. Dan heb je beloning voor het snelle spelen.
Volgens mij is dat niet wat Marcoss bedoelt. Gewoon de eerste minuut binnen de twee minuten. Hij had toen al vijf of zes letters gekocht, terwijl je prima steeds één letter kan kopen, mee kan kijken wat het oplevert, of je al iets kan puzzelen, of een bepaalde letter relevant wordt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
De minuut voor de laatste 2 minuten zijn begonnen bedoel je? Die hadden ze nu en het leek mij een goed idee om die te benutten om verder op het woord te broeden, maar Astrid lijkt altijd te vinden dat ze dan aan het woord moeten beginnen en dus letters kopen en die laatste minuut weg te gooien. Ik begrijp die haast van Astrid op dat moment nooit zo.
5-6 letters is wel veel maar ik kan me er ook aan ergeren als ze uitgebreid gaan discussieren en treuzelen over welke letters ze gaan kopen. En dan in tijdnood komen. Er snel 2 of 3 kopen kan best.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:41 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet wat Marcoss bedoelt. Gewoon de eerste minuut binnen de twee minuten. Hij had toen al vijf of zes letters gekocht, terwijl je prima steeds één letter kan kopen, mee kan kijken wat het oplevert, of je al iets kan puzzelen, of een bepaalde letter relevant wordt.
Maar deze vader koos gewoon blind de geijkte letters die mééstal relevant blijken. En dan ook nog in hoog tempo, zonder bij te stellen. Terwijl je nog anderhalve minuut hebt. Tja, dan ben je gewoon niet zo slim bezig.
Begin ook eens punten te geven voor de tijd die ze nog over hebben na het raden van het woordquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dat zou ik ook rechtvaardig vinden. Dan heb je beloning voor het snelle spelen.
Okee, maar ik wilde sowieso even het punt maken dat ik maakte.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:41 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet wat Marcoss bedoelt.
Ja, okeee, maar nu leek het net alsof je hem woorden in de mond legde om je punt te kunnen makenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Okee, maar ik wilde sowieso even het punt maken dat ik maakte.
Zoals dat eerste team het deed was hartstikke prima. Letter kopen, puzzelen, bedenken welke letter je nodig hebt om meer duidelijkheid te krijgen, volgende letter kopen, verder puzzelen, etc. Zij hadden een moeilijk woord, maar door slim (en toch doortastend) letters te kopen, hadden zij het woord zonder al teveel geld geraden. Dat heeft hen echt de overwinning bezorgd hoor, want verder waren ze nagenoeg gelijk qua sterkte.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:50 schreef Evangelion het volgende:
[..]
5-6 letters is wel veel maar ik kan me er ook aan ergeren als ze uitgebreid gaan discussieren en treuzelen over welke letters ze gaan kopen. En dan in tijdnood komen. Er snel 2 of 3 kopen kan best.
Oh, bij deze rechtgezet dan, hoop ik.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:16 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, okeee, maar nu leek het net alsof je hem woorden in de mond legde om je punt te kunnen maken
Ik zag het eerste woord eerlijk gezegd een stuk sneller dan het tweede.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:19 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Zoals dat eerste team het deed was hartstikke prima. Letter kopen, puzzelen, bedenken welke letter je nodig hebt om meer duidelijkheid te krijgen, volgende letter kopen, verder puzzelen, etc. Zij hadden een moeilijk woord, maar door slim (en toch doortastend) letters te kopen, hadden zij het woord zonder al teveel geld geraden. Dat heeft hen echt de overwinning bezorgd hoor, want verder waren ze nagenoeg gelijk qua sterkte.
En dan ook nog als eerste het kanaal overvliegen.quote:
Lijkt mij ook een open deur, maar volgens mij is mot een ander woord voor nachtvlinder.quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:36 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, maar leek me te makkelijk.
Ik dacht dat ik eerste was maar ik moest een heel eind naar boven scrollen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |