quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hoeren geneukt met een lager uurtarief dan dat!
Deden die ook handwerk?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hoeren geneukt met een lager uurtarief dan dat!
ToT met een toth!quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n schooldirecteur vond dat ik nergens toe in staat was en vond dat ik maar het laagste van het laagste werk moest doen.
Mijn moeder vond dat ik naar het VWO moest.
De werkelijkheid lag ergens in het midden, maar beide kampen hebben me enorm geschaad.
Kolere, ben je mijn kloon?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:20 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Hier ook wel last van die druk gehad - en daar zit je dan met je (wat later pas bleek) ADD en ADHD te ploeteren om huiswerk te maken.....
Maar ik had het geluk dat ik goed kon leren/stampen dus vlak voor een tentamen boek open en stof doornemen zorgde wel voor een (ruime) voldoende.
Ik snapte alleen weinig van Wiskunde B en Natuurkunde. Dus Geneeskunde ging sowieso al niet door (en te laag cijfergemiddelde om door de loting te komen).
Leuk! Scheikunde was een favoriet vak!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Kolere, ben je mijn kloon?
Althans ik heb Asperger en ADD met hyperactieve kenmerken (kom net 1 puntje te kort om het ADHD te mogen noemen).
Wiskunde B en daardoor ook natuurkunde vond ik volkomen kut.
Scheikunde en biologie vond ik overigens wel super.
Natuurkunde interesseerde me wel enorm, maar al die achterlijke formules die je uit je hoofd moest leren zonder dat je er de logica van kon inzien?Niks voor mij!
De natuurkundeformules kon ik nooit onder de knie krijgen, de scheikundige rijtjes daarentegen:quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Leuk! Scheikunde was een favoriet vak!Biologie ook
![]()
Ik zag de logica ook niet van NA en WB....
Nee, zit te gamenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:15 schreef ToT het volgende:
Iedereen nu scheikundige rijtjes aan het googlen?
Geweldig, A2 racer III is toch wel de bestequote:
Met 2 kon je gewoon stil staan en dan bewogen de andere auto's nog steeds mega langzaam!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geweldig, A2 racer III is toch wel de beste
Die heb ik nog ergens liggenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geweldig, A2 racer III is toch wel de beste
Dat is Wolfensteinquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Hitler de moeder neuken in die robot van 'm!
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Met 2 kon je gewoon stil staan en dan bewogen de andere auto's nog steeds mega langzaam!
Werd als een debiel gepromoot over hoe realistisch het was!
Ik heb 'm ook, plus 2 en vakantieracerquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die heb ik nog ergens liggen
Splintermanquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook, plus 2 en vakantieracer
Helleu!quote:
Ja duhquote:
Nee, gezellig!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:18 schreef Koen66 het volgende:
hier heb ik eigenlijk best lang niet gepost
'Hier' moeten we net doen alsof 'daar' niet bestaatquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
pas nadat ik op ''invoeren'' had geklikt
wel apart met zo te zien een aardige overlap qua posters hierquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:23 schreef Sally het volgende:
[..]
'Hier' moeten we net doen alsof 'daar' niet bestaat![]()
Op dit tijdstip niet.quote:
weet ik, 'daar'' kom ik ook wel eens langsquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:25 schreef Sally het volgende:
[..]
'Hier' moeten we net doen alsof 'daar' niet bestaat![]()
[..]
Op dit tijdstip niet.
Dan moet je over het hek heen het andere topic van ONZ in
Al was er daar laatst óók een grafstemming, en hier 20x gezelliger
Zo'n beetje allemaal wel 35+ schat ikquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wel apart met zo te zien een aardige overlap qua posters hier
Wat is je tarief?quote:
ligt er aan wie het vragat, voor sommigen gratis voor sommigen onbetaalbaarquote:
Ah - kijk. Een kennerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ligt er aan wie het vragat, voor sommigen gratis voor sommigen onbetaalbaar
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ligt er aan wie het vragat, voor sommigen gratis voor sommigen onbetaalbaar
Hoi ToTquote:
En hoi Maaaaaaaaaaquote:
Hmm waarom kan dat niet?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:37 schreef Lovely het volgende:
Ik kan geen oude mails bekijken op mijn nieuwe telefoon
Ik heb alles van mijn oude telefoon overgezet op de nieuwe, maar wat ik dus voor die tijd binnen heb gekregen aan mails kan ik niet bekijken.. mails van afgelopen donderdag en vrijdag bijv welquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hmm waarom kan dat niet?
heb je het account wel toegevoegd? normaal zou dat moeten lukken toch?
of lukt het om een andere reden niet?
he dat is echt wel raar.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb alles van mijn oude telefoon overgezet op de nieuwe, maar wat ik dus voor die tijd binnen heb gekregen aan mails kan ik niet bekijken.. mails van afgelopen donderdag en vrijdag bijv wel
Wat raarquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb alles van mijn oude telefoon overgezet op de nieuwe, maar wat ik dus voor die tijd binnen heb gekregen aan mails kan ik niet bekijken.. mails van afgelopen donderdag en vrijdag bijv wel
Zat ik ook al aan te denken app verwijderen en weer opnieuw downloadenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
he dat is echt wel raar.
of weer eraf halen
mail account op de gsm toevoegen en kijken of het dan wel goed gaat?
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:50 schreef Lovely het volgende:
Het is gelukt, heb de app opnieuw geïnstalleerd
ja zou dat doen..quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken app verwijderen en weer opnieuw downloaden
jaaaaaa fijnquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:50 schreef Lovely het volgende:
Goedzo; waardeloos als je niet kunt mailyenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:50 schreef Lovely het volgende:
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:54 schreef maily het volgende:
[..]
Goedzo; waardeloos als je niet kunt mailyen
Kon wel mailen, alleen kon ik oude mails niet bekijken als een mail aanklikte bleef het witquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:54 schreef maily het volgende:
[..]
Goedzo; waardeloos als je niet kunt mailyen
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weekend dus alles positiever dandaar?
Koen!quote:
Sallykequote:
Mailykequote:
Wat heb je als mail client?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Outlook maar geen idee hoe ik synchronisatie aan zetquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat heb je als mail client?
En, Synchronisatie aangezet?
Edit: ik had even nóg wat verder moeten bladeren, lol
Had je dit al gedaan?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Outlook maar geen idee hoe ik synchronisatie aan zet
Het is nu goed, maar zal eens checkenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Had je dit al gedaan?
Voor Android: Open telefooninstellingen > Toepassingen > Outlook > Zorg ervoor dat Contactpersonen is ingeschakeld. Open vervolgens de Outlook-app en ga naar Instellingen > tik op uw account > tik op Contactpersonen synchroniseren.
hmm zal bij jou dan anders hetenquote:
Staat in de app bij instellingen apps Outlook niks er overquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hmm zal bij jou dan anders heten
zie je wel de outlook app en kun je daar dan klikken op instellingen?
maar werkt nu wel alles gewoon?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Staat in de app bij instellingen apps Outlook niks er over
Yep had de app er opnieuw opgezetquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar werkt nu wel alles gewoon?
Oei, ben je nog goed weggekomen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goeie TT wel... Net een heggeschaar gekocht... lekker losgegaan op een woeste klimop... totdat....
...VONK - KNAL.. door het snoer heen geknipt![]()
Het grootste stuk maar weer met de hand gedaan![]()
Straks maar ff snoer repareren... eerst
oepsiee niet zo handig! hoe krijg je het voor elkaarquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goeie TT wel... Net een heggeschaar gekocht... lekker losgegaan op een woeste klimop... totdat....
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:43 schreef maily het volgende:
[..]
Oei, ben je nog goed weggekomen.
Altijd een felgekleurd verlengsnoer gebruiken
Ow daar let ik ook niet opquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:43 schreef maily het volgende:
[..]
Oei, ben je nog goed weggekomen.
Altijd een felgekleurd verlengsnoer gebruiken
Naa. kan weinig kwaad, die dingen zijn goed geaard.. ( meestalquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oepsiee niet zo handig! hoe krijg je het voor elkaar![]()
![]()
Maar zelf geen tik ervan gekregen? Dat is mijn 'angst' als ik met de heggeschaar bezig ben.
Benieuwd of je hem nog aan de praat krijgt nu hij een tik heeft gehad.
Ow dat valt me dan mee. Hoef ik daar ook niet zo bangig voor te zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Naa. kan weinig kwaad, die dingen zijn goed geaard.. ( meestal) en veel plastic.
De stop lag er niet eens uit.
Hij doet het nog prima, moet alleen het verlengsnoer ff fixen.
Ik let daar wel op.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ow daar let ik ook niet op
Maar leg wel altijd, voor zover dat lukt, die kabel over mijn schouder heen.
bij het grasmaaien ook
Ja en nee... wel fijn dat ik geen stop hoef te vervangen.. of aardlek... maar eigenlijk had die er wel uit moeten springen voor de veiligheid.. daar zijn die dingen voor.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ow dat valt me dan mee. Hoef ik daar ook niet zo bangig voor te zijn![]()
Valt me mee dat de stop er niet eens uit is gesprongen.
knoop erinquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Naa. kan weinig kwaad, die dingen zijn goed geaard.. ( meestal) en veel plastic.
De stop lag er niet eens uit.
Hij doet het nog prima, moet alleen het verlengsnoer ff fixen.
In de meterkast hiero heb ik van die schuifjes, knopje, geen stoppen. (of het moet uhm ergens onder verstopt zittenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja en nee... wel fijn dat ik geen stop hoef te vervangen.. of aardlek... maar eigenlijk had die er wel uit moeten springen voor de veiligheid.. daar zijn die dingen voor.
Enfin..ook als je 220V krijgt ben je niet zo snel dood hoor. Heb dat wel een aantal keer gehad in mijn leven.
Aardlek schakelaars heten diequote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In de meterkast hiero heb ik van die schuifjes, knopje, geen stoppen. (of het moet uhm ergens onder verstopt zitten) Soms als ik de wasmachine en droger tegelijk aan heb dan springt zo'n ding uit.. schuif ik het knopje weer naar boven en werkt alles weer
Ja het is raar dat het niet eruit is gesprongen met z'n knalletje.
ik heb ook wel eens een tikje gehad.. sindsdien wel 'bangig' ervoor om het nog eens te krijgen
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het erge is.. Ik stond vanmorgen in de winkel.. en ze hadden het merendeel snoerloze.quote:
jaaa in het vorige huis moest echt zo'n stop erin gedraaid wordenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aardlek schakelaars heten die
Dat zijn eigenlijk een soort stoppen die je kunt resetten. Lekker handig !
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het erge is.. Ik stond vanmorgen in de winkel.. en ze hadden het merendeel snoerloze.
Qua prijs iets duurder.. maar ik had zoiets.. weer een andere accu en een acculader.. Laat maar, ik neem er wel eentje met snoer, die doen het tenminste altijd
Ligt ze daar in haar bikini... "Ooh Buuuuurmannnn ! "quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaaa in het vorige huis moest echt zo'n stop erin gedraaid worden
nu niet meer
het plopt en je kunt het weer omzetten
zou hier ook de heg moeten doen maar geen zin in![]()
buurman heeft het eind vorig jaar gedaan daar hoop ik weer op![]()
NEEEJquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ligt ze daar in haar bikini... "Ooh Buuuuurmannnn ! "
Vrouwen
Je mag lachen.. ik heb er ook om gelachten.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
je had hem vanmorgen pas gekocht
haha en dit bedacht ook nog
zorrie hiero lachen
LOL Ik zeg niet dat je gelijk de buurman wilt doen...quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
NEEEJ![]()
zou niet willen met buurman![]()
Los daarvan heeft ook een lieve vrouw
Ding is niet kapot hè! Ik moet alleen ff het verlengsnoer solderen. Komt goed, no worries.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:07 schreef Kissingbird het volgende:
Kun je zoiets niet verhalen op je verzekering? en dan alsnog een accu ding kopen?
whaaaaaquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL Ik zeg niet dat je gelijk de buurman wilt doen...
... maar de heg is wel handig
Ja ik denk dat m'n volgende auto ook eentje met snoer wordt; met accu is volkomen kut.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het erge is.. Ik stond vanmorgen in de winkel.. en ze hadden het merendeel snoerloze.
Qua prijs iets duurder.. maar ik had zoiets.. weer een andere accu en een acculader.. Laat maar, ik neem er wel eentje met snoer, die doen het tenminste altijd
Hij heeft geen auto die de benzine onder....HOGE druk in de cilinders spuit?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
NEEEJ![]()
zou niet willen met buurman![]()
Los daarvan heeft ook een lieve vrouw
Echt hè.. ik word gek van accus, laders, snoertjes, adapters.. altijd net de verkeerde.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik denk dat m'n volgende auto ook eentje met snoer wordt; met accu is volkomen kut.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wha Karma!
Zit ik hier lekker te typen.. Klapt hier de stroom er alsnog uit
Hij zal wel op het randje gezeten hebben door dat akkefietje van daarstraks.. .. geen idee, gebeurt normaal nooit.
En met een beetje pech stapt zo'n merk over op een ander type accu en kun je die van jouw apparaat niet meer krijgen tegen de tijd dat-ie stuk is.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Echt hè.. ik word gek van accus, laders, snoertjes, adapters.. altijd net de verkeerde.
Teveel chaos in mijn hoofd.
Of je moet alles van één en hetzelfde fatsoenlijk merk hebben.. Maar dat is dan weer peperduur, of action troep
Dus ben nog steeds blij met met heggeschaar MET snoer![]()
Oeps ...quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Op afstandquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeps ...
Je leeft gelukkig nog, lees ik ..?
Ik hoop het 😱quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeps ...
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeps ...
quote:
Poef!quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:47 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Da's een leuk kapsel voor ¤1442!
Mailykequote:
Glaasje fris, maar bedankt voor het aanbodquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:10 schreef maily het volgende:
[..]
Sorry, vergeten: geen bier voor jou.
Koffie dan?
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lang stuk met de hond gaan wandelen en vast gezeten in de modder![]()
![]()
Was je hier in de buurt?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks ben ik je nog tegengekomen
Weer schoon en frissingbirdquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Was je hier in de buurt?![]()
Ik uhm zat dus goed vast.. mijn schoenen bleven steken in de modderStond ik daar.. met mijn sokken ver in de modder
pff kan er nu mee lachen.. toen even niet
![]()
Alles onder de modder.. wasje draait nu.
Dat was ik al VOOR de wandelingquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Weer schoon en frissingbird
Nog frissingerbirdquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat was ik al VOOR de wandeling![]()
![]()
nu nog fripser
Ik had het niet moeten zienquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Was je hier in de buurt?![]()
Ik uhm zat dus goed vast.. mijn schoenen bleven steken in de modderStond ik daar.. met mijn sokken ver in de modder
pff kan er nu mee lachen.. toen even niet
![]()
Alles onder de modder.. wasje draait nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:25 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had het niet moeten zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohhh stoute MAAAA![]()
Nou ik werd thuis dus heel hard uitgelachenSmile, it's free therapy.
Oei ... dan ga jij vandaag niet voor t eten zorgenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Ohhh stoute MAAAA![]()
Nou ik werd thuis dus heel hard uitgelachen
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:27 schreef maily het volgende:
[..]
Oei ... dan ga jij vandaag niet voor t eten zorgen
De beer moet maar in zijn kooi!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Die kleine hongerige beer zal dan echt wel wat zeggen of hij pakt zich wat lekkers.
Die kan wel zijn eigen boterham smeren en evt een eitje bakken toch?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Die kleine hongerige beer zal dan echt wel wat zeggen of hij pakt zich wat lekkers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:57 schreef ToT het volgende:
Ow ik ben ff weg en ineens komen de gesprekken WÉL op gang he!
Het is weer duidelijk!
Ik zei nog dat het rustig wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ja en gelijk begint met te ouwehoeren, net toevallig toen ik weg was he!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zei nog dat het rustig was
Omdat het konquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en gelijk begint met te ouwehoeren, net toevallig toen ik weg was he!
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:57 schreef ToT het volgende:
Ow ik ben ff weg en ineens komen de gesprekken WÉL op gang he!
Het is weer duidelijk!
Gauw iedereen dm sturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O wacht ...
Hij staat zelf zijn pizza te makenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De beer moet maar in zijn kooi!
Ik wachtquote:
Ik ga omeletje makenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij staat zelf zijn pizza te maken![]()
Ik 'moest' wel even de spullen ervoor kopen want hij heeft een pyjamadag
Pizza van hem zit in de oven.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wacht
[..]
Ik ga omeletje maken
groot gelijk die kleine beerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij staat zelf zijn pizza te maken![]()
Ik 'moest' wel even de spullen ervoor kopen want hij heeft een pyjamadag
pizza was goed geluktquote:
Maar ik kan tijd voor jou makenquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar ik kan tijd voor jou maken
quote:
Een Ommmen-letje?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wacht
[..]
Ik ga omeletje maken
quote:
quote:
Sallykequote:
Dank uquote:
Earl Greyskequote:
Iedereen zit voor de buis of ligt te krikken.quote:
BB nietquote:
Stiggyquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Earl Greyske
[..]
Iedereen zit voor de buis of ligt te krikken.
heeft weinig nut daar rond te hangen als ik het niet kijkquote:
das waarquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heeft weinig nut daar rond te hangen als ik het niet kijk
Dat is zo, postte ooit in de UTO SC zonder er naar te kijkenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
das waar
maar zelfs de SC daar is redelijk doorlopend
Misschien zie je nog wat oud bekendenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is zo, postte ooit in de UTO SC zonder er naar te kijken
(Bijna) Iedereen is welkomquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien zie je nog wat oud bekenden![]()
niet dat je hier weg moet hoor
bijnaquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
(Bijna) Iedereen is welkom
Heeft nog een paar glitches en bugs.quote:
Die slaat iedereen weer wegquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ligt eraan wie er bij de poort staat
@:Sally is de beste
Lolquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij KSC ben ik de brugwachter, gaat niet altijd goedquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
de ingangspoort van ONZ SCquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol
Wie wat nou weer dan.
Waar moet er controle gehouden worden?
hoe loopt KSC momenteel?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij KSC ben ik de brugwachter, gaat niet altijd goed
Nou ja ehm, je lokte mij daarheen gisteren.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij KSC ben ik de brugwachter, gaat niet altijd goed
Kan helaas niet zomaar mensen tegen houden hè.quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou ja ehm, je lokte mij daarheen gisteren.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan helaas niet zomaar mensen tegen houden hè.
misschien moeten we @SwJ vragen of jij speciale rechten kan krijgenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan helaas niet zomaar mensen tegen houden hè.
ow das nog best vlot voor een zaterdagavondquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wisselend, zie afgelopen uur 1 pagina
Wisselend, zie afgelopen uur 1 paginaquote:
We deden een SC grand tour gisterenavondquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou ja ehm, je lokte mij daarheen gisteren.
Slowchats zijn nogal eens door de week drukkerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow das nog best vlot voor een zaterdagavond
welke hebben jullie allemaal gehad?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
We deden een SC grand tour gisterenavond
Voor een lief meisje als Sally doet hij dat meteenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien moeten we @:SwJ vragen of jij speciale rechten kan krijgen
dat denk ik ookquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor een lief meisje als Sally doet hij dat meteen
Ik belandde hier eigenlijk weer na lange tijd omdat ik @Sally als laatste poster zag bij Actiefquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
welke hebben jullie allemaal gehad?
FOK! users met een leven nemen we niet serieus.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Slowchats zijn nogal eens door de week drukker
je was niet eens op zoek naar mijquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik belandde hier eigenlijk weer na lange tijd omdat ik @:sally als laatste poster zag bij Actief
Werden sommige Fokkers maar eens serieus genomen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
FOK! users met een leven nemen we niet serieus.
Woudjequote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
FOK! users met een leven nemen we niet serieus.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Werden sommige Fokkers maar eens serieus genomen.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
je was niet eens op zoek naar mij
quote:
Eerst nog naar Koekiequote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
je was niet eens op zoek naar mij
Nee, maar ze word wel genomen door een moderator van FOK!, dat is ook niet iedereen gegeven.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
je vriendin is zeker geen fokker
Ik ben er welquote:
durft ze daarna nog wel over straat ?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, maar ze word wel genomen door een moderator van FOK!, dat is ook niet iedereen gegeven.
"Ga liggen jij, zal jou eens modereren!"quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, maar ze word wel genomen door een moderator van FOK!, dat is ook niet iedereen gegeven.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
durft Kan ze daarna nog wel over straat ?
Ze leeft voornamelijk in de kelderquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
durft ze daarna nog wel over straat ?
Ze neemt mijn functie niet serieus, net als de users op FOK! dus.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ga liggen jij, zal jou eens modereren!"
laat ik daar nu niks van gelovenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze leeft voornamelijk in de kelder
Ik heb oprecht een kelder jaquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
laat ik daar nu niks van geloven
heb je uberhaupt een kelder
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze leeft voornamelijk in de kelder
Nee, fier rechtop natuurlijkquote:
Dus moet je haar serieus nemen!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze neemt mijn functie niet serieus, net als de users op FOK! dus.
Daar staat de frituurpan nog nieuw in de doos en wat sterke drank die ik zelf niet drink.quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien moeten we @:SwJ vragen of jij speciale rechten kan krijgen
Kelder is wel handig om te hebben. Heb zo'n halve, maar kan je veel in kwijt.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar staat de frituurpan nog nieuw in de doos en wat sterke drank die ik zelf niet drink.
Jep!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
We deden een SC grand tour gisterenavond
Ik vind de moeite om een trap op en af te lopen te groot, dus kom er eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kelder is wel handig om te hebben. Heb zo'n halve, maar kan je veel in kwijt.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind de moeite om een trap op en af te lopen te groot, dus kom er eigenlijk nooit
mijn badkamer zit in de kelderquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kelder is wel handig om te hebben. Heb zo'n halve, maar kan je veel in kwijt.
Hoi Sally, ik heb je gemist.quote:
Dit klinkt eng.quote:
Een kelder is vaak vochtig, het klinkt wel logischquote:
Whehe - genomenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Werden sommige Fokkers maar eens serieus genomen.
Dat duurde langquote:
Ohai.quote:
Zekerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohai.
Sort of hier![]()
Maar gelukkig zijn we weer on speaking terms..![]()
Ik lees van boven naar beneden terug. Gebleven waar ik was toen ik uit de bus stapte.quote:
Nee, maar heb wel een hele dikke kortingquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan er voor mods geen gratis abo vanaf
Nicequote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, maar heb wel een hele dikke korting
400 dagen verlengen kost mij 21 euro, het full abo wat ik nu heb dan.quote:
Nice, mooie deal!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
400 dagen verlengen kost mij 21 euro, het full abo wat ik nu heb dan.
Stukje waardering van Danny, stel ik ook zeer op prijsquote:
Geen foto met handtekening gehad?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Stukje waardering van Danny, stel ik ook zeer op prijs
Danny verdient ook meer waardering vind ik.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Stukje waardering van Danny, stel ik ook zeer op prijs
ik ookquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Danny verdient ook meer waardering vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook
Zal jou eens meer waardering!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
geven?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens meer waardering!
Die kon je ook nog uit KPD halen, wellicht?quote:
Kan.quote:
quote:
quote:
Het ging goed tot ik er hier van beschuldigd werd een abo-loze mod te zijnquote:
vond het wel wat voor jouquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ging goed tot ik er hier van beschuldigd werd een abo-loze mod te zijn
Wetpussyquote:
Nee twee fout.quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
vond het wel wat voor jou
om geen abo te hebben
meer geld voor Fans
Koenquote:
Nattekat, maar die is weer vertrokkenquote:
Wat voor Fans?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
vond het wel wat voor jou
om geen abo te hebben
meer geld voor Fans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |