Sophie of Jeroen?quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:02 schreef superniger het volgende:
Plasman zat net bij Sophie en Jeroen.
Oh bahquote:
Mevrouw Yeşilgöz wilde ook geen kabinet Wilders 1.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:21 schreef superniger het volgende:
Ik ben helemaal klaar met autist Omtzigt.
Iedereen weet dat daar totaal niet mee te werken valt. Zeker niet voor een relatief normaal mens als Omtzicht.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:27 schreef svann het volgende:
[..]
Mevrouw Yeşilgöz wilde ook geen kabinet Wilders 1.
Zwarte pieten om alles richting NSC te schuiven.
Kan nooit goed gaan met een gefrustreerde Wilders.
Bijna.quote:
Het hele internet is tegenwoordig geobsedeerd door travestieten en genders. Heel raar. Een tijdje terug was het hip om tegen feministen te zijn. Daarvoor was het in om te raaskallen over creationisten.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:49 schreef NoCigar het volgende:
Welke Fokkers hebben dat filmpje bedacht? Dit lees je regelmatig hier.
We hebben een interim burgemeester.quote:
Peter van der Velden, had het over zijn ketting in het begin van de uitzendingquote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:52 schreef svann het volgende:
[..]
We hebben een interim burgemeester.
(Na de geweldige Lenferink die we zelf hadden gekozen. Nu gaat 't weer een onderonsje worden. )
Over wie heb je het? *net inschakelt
Dat burgemeesters die wel eens kwijt raakten na feestelijkheden?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:57 schreef monkyyy het volgende:
Peter van der Velden, had het over zijn ketting in het begin van de uitzending
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:58 schreef svann het volgende:
[..]
Dat burgemeesters die wel eens kwijt raakten na feestelijkheden?
Haastklusje duidelijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:58 schreef monkyyy het volgende:
Tussen 2034 en 2037 zijn die boten operationeel
Ooit nagegaan of dat klopte?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:02 schreef svann het volgende:
Ik herinner me een marineverhaal van vroeger.
Alle duikbootpersoneel moest bij de bedrijfstandarts langs om hun vullingen te laten vervangen, anders zou het bij duiken niet goed gaan.
En samen met Trump een hamburger nuttigt?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:09 schreef monkyyy het volgende:
Moet je eens voorstellen dat Caroline daar rond gaat stappen in het Oval Office in haar motorjackie.
Gelukkig gaat dat niet gebeuren
Ik denk eigenlijk dat het gewoon een gruwelverhaal in een marinestad was.quote:
Ik moest meteen denken aan zo'n verhaal dat wel eens in keukens rondgaat: ongestelde vrouwen zorgen ervoor dat dingen, mayonaise e.d. gaan schiften.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:21 schreef svann het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het gewoon een gruwelverhaal was.
Google slaat er niet op aan.
En betere zorg -zonder eigen bijdrage.quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Geneuzel allemaal, er moeten huizen komen.
...een laadpaalsubsidie en het verbreden van de A7. Zijn we het daar over eensquote:Op woensdag 20 maart 2024 23:04 schreef svann het volgende:
[..]
En betere zorg -zonder eigen bijdrage.
En bestaanszekerheid.
En...
Dat doen ze al.quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:16 schreef superniger het volgende:
Ik haak af.
Ze moeten gewoon een bom op Hamas gooien.
En rustig in beweging blijven, niet naast Tata wonen en mazzel met je genen hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:39 schreef monkyyy het volgende:
Valt me wel één ding op. Je ziet geen dikke 100 jarigen. Misschien is dat het geheim, slank blijven
Juist wel veel talkshows kijken en enorm dankbaar zijn dat je in dit deel van de wereld woont.quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:49 schreef svann het volgende:
O ja, optimistisch zijn is ook cruciaal.
Niet teveel talkshows kijken dus. O, jee...
Jij komt er wel!quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:50 schreef monkyyy het volgende:
Juist wel veel talkshows krijgen en enorm dankbaar zijn dat je in dit deel van de wereld woont.
Hoe diep kan ie?quote:Op donderdag 21 maart 2024 23:40 schreef monkyyy het volgende:
Beetje matig interview wel, had interessant kunnen zijn, was schoolkrant niveau
quote:Op donderdag 21 maart 2024 23:49 schreef dvdfreak het volgende:
Ik mis Thomas van Groningen bij dit onderwerp
Die was er ookquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:26 schreef NoCigar het volgende:
Op teletekst stond dat er een extra journaal kwam om 22:20. In plaats daarvan krijgen we Angela de Jong.
Gouda als ik het goed gehoord hebquote:
Door zijn schorsing.quote:Op maandag 25 maart 2024 22:42 schreef dvdfreak het volgende:
ik mis roethofgenot over zijn schorsing
Yep, lekker druk, heerlijkquote:Op maandag 25 maart 2024 22:54 schreef svann het volgende:
[..]
Nog even topdrukte deze week vanwege de blauwe enveloppenstuurders?
ja maar stikstof he, en waterberging en extra natuur en willen verdichten binnenstedelijkquote:Op woensdag 20 maart 2024 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Geneuzel allemaal, er moeten huizen komen.
Flopshow.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:32 schreef dvdfreak het volgende:
Artsen over desinformatie op TikTok en hun tegenoffensief
Gijs Groenteman en Thomas Oliemans over de nieuwe podcastserie “Matthäus-Passion: een lijdensweg”
David de Vos over zijn nieuwe boek “Rauw”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hij stond weer op na bezinning.quote:Op woensdag 27 maart 2024 23:55 schreef monkyyy het volgende:
Hij gaf toe aan Hedonisme en dat bracht hem ten val.
Als je korting probeert te bedingen bij zestienjarige crackhoertjes zoals Oudkerk gedocumenteerd deed spoor je niet en moet je al helemaal niet terugkeren om de ingetogen wijze oude man gaan uithangen want dan is voor iedereen duidelijk dat je een totale narcist zonder zelfreflectie bent.quote:Op woensdag 27 maart 2024 23:57 schreef svann het volgende:
[..]
En hij stond weer op na bezinning.
Met zo'n traumatische familie-erfenis heb je ook wel wat bagage bij je.
Zijn minions eerder lijkt me?quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:10 schreef monkyyy het volgende:
Zou Thierry "misschien wil Kornilov wel extra betalen" Baudet ook betaald zijn door de Russen?
Ik dacht hetzelfde.quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:56 schreef svann het volgende:
Een pedofiel is toch iemand die kinderen die nog voor de pubertijd zitten misbruikt?
Blijkbaar gaat dat tegenwoordig om alle minderjarige slachtoffers.
Ja israel moet nu stoppen en de gijzelaars terug vragen , en Gaza ZELF gaan opbouwen weer , om goodwil te kweken en baas te blijven daarquote:Op maandag 1 april 2024 19:54 schreef dvdfreak het volgende:
Een speciale Op1 over de oorlog tussen Israël en Hamas
De oorlog tussen Hamas en Israël is deze week precies een half jaar aan de gang. Het begon met een grote terreuraanval van Hamas op 7 oktober, waarna Israël reageerde door Gaza te bombarderen en binnen te vallen. Ook Nederland maakt de oorlog veel los.Van demonstraties voor beide partijen, tot een hoog opgelopen debat over antisemitisme. Is er al een einde in zicht? In een speciale Op1 over Israël, Hamas en Nederland analyseren we de oorlog met hoogleraar Bart Wallet, politicoloog Radi Suudi, journalist Ronit Palache, CIDI-directeur Naomi Mestrum, directeur politieke zaken HCSS Han ten Broeke en christelijke Palestijn Nabil Sahhar en vragen we aan hen of er al een begin van een oplossing is.
"Oorlog". Uiteraard het CIDI en Han ten Broeke en één Palestijn maar vreest niet, wel een christelijke, want die moslims zijn toch allemaal Hamas!!1!quote:Op maandag 1 april 2024 19:54 schreef dvdfreak het volgende:
Een speciale Op1 over de oorlog tussen Israël en Hamas
De oorlog tussen Hamas en Israël is deze week precies een half jaar aan de gang. Het begon met een grote terreuraanval van Hamas op 7 oktober, waarna Israël reageerde door Gaza te bombarderen en binnen te vallen. Ook Nederland maakt de oorlog veel los.Van demonstraties voor beide partijen, tot een hoog opgelopen debat over antisemitisme. Is er al een einde in zicht? In een speciale Op1 over Israël, Hamas en Nederland analyseren we de oorlog met hoogleraar Bart Wallet, politicoloog Radi Suudi, journalist Ronit Palache, CIDI-directeur Naomi Mestrum, directeur politieke zaken HCSS Han ten Broeke en christelijke Palestijn Nabil Sahhar en vragen we aan hen of er al een begin van een oplossing is.
Ik had liever een Palestijn uit de Gazastrook aan tafel gehad, maar daar vind je geen christenen meer.quote:Op maandag 1 april 2024 20:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
"Oorlog". Uiteraard het CIDI en Han ten Broeke en één Palestijn maar vreest niet, wel een christelijke, want die moslims zijn toch allemaal Hamas!!1!
ja scheldpartijen aan tafel dat hebben we wel vaker gezien dat is niet leukquote:Op maandag 1 april 2024 20:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
"Oorlog". Uiteraard het CIDI en Han ten Broeke en één Palestijn maar vreest niet, wel een christelijke, want die moslims zijn toch allemaal Hamas!!1!
Behalve dat het niet waar is, is dat nou net het punt dus precies niet.quote:Op maandag 1 april 2024 21:39 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Ik had liever een Palestijn uit de Gazastrook aan tafel gehad, maar daar vind je geen christenen meer.
Juist wel: Gaza en Jordaanoever zijn een wereld van verschil. De overeenkomst is dat ze zich allebei als Palestijnen identificeren.quote:Op maandag 1 april 2024 21:49 schreef VoMy het volgende:
[..]
Behalve dat het niet waar is, is dat nou net het punt dus precies niet.
Alleen de Palestijnen aldaar identificeren zich als Palestijn. En daar zitten in beide gevallen nog steeds christenen tussen. Sowieso doet het er allemaal wat minder toe, want nog een jaartje Netanyahu en dan zijn ze allemaal dood.quote:Op maandag 1 april 2024 21:54 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Juist wel: Gaza en Jordaanoever zijn een wereld van verschil. De overeenkomst is dat ze zich allebei als Palestijnen identificeren.
Jeetje wat erg.quote:Op maandag 1 april 2024 20:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
EO, he.quote:Op maandag 1 april 2024 20:15 schreef VoMy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |