abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212989818
quote:
14s.gif Op donderdag 28 maart 2024 11:13 schreef Horsemen het volgende:

[..]
Nog ¤500,- open voor de liefhebbers.

Wel opvallend dat LEVE@ al bijna een week bij toekomstige investeringskansen staat terwijl een aantal latere projecten al lang open zijn gegaan.
Dus nu te laat. Tja je kan ook niet altijd aan de knoppen klaar zitten.
pi_212990355
quote:
14s.gif Op donderdag 28 maart 2024 11:13 schreef Horsemen het volgende:

[..]
Nog ¤500,- open voor de liefhebbers.

Dat lukte me niet. Foutje ?
Pecunia non olet
pi_212990580
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 12:11 schreef obligataire het volgende:

[..]
Die ¤500 is inmiddels door iemand geīnvesteerd.
pi_212990617
quote:
14s.gif Op donderdag 28 maart 2024 12:28 schreef Horsemen het volgende:

[..]
Die ¤500 is inmiddels door iemand geīnvesteerd.
Klopt maar toen ik het probeerde stond die 500 nog wel in het scherm open als nog te investeren.

Wat trouwens heel irritant is, maar dan in zijn algemeenheid, als je gebruik maakt van een bijstorting via Ideal dan duurt het heel lang voordat het walletsaldo is bijgewerkt dus snel nog even wat bijregelen is er niet meer bij........
Pecunia non olet
pi_212991781
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 12:31 schreef obligataire het volgende:

[..]
Klopt maar toen ik het probeerde stond die 500 nog wel in het scherm open als nog te investeren.

Als je dan de pagina ververst (F5) dan is hij weg en staat hij op 100%

quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 12:31 schreef obligataire het volgende:

[..]

Wat trouwens heel irritant is, maar dan in zijn algemeenheid, als je gebruik maakt van een bijstorting via Ideal dan duurt het heel lang voordat het walletsaldo is bijgewerkt dus snel nog even wat bijregelen is er niet meer bij........
Dat klopt inderdaad. Er gaat snel een minuut of 2 overheen omdat de eerdere transactie nog niet verwerkt is. Dat is inderdaad irritant en dit probleem was er in het verleden niet. Het zal wel komen doordat er een aantal transacties tussen OPP en Collin moeten plaatsvinden. Het zou inderdaad een verbetering zijn als ze dit zien te versnellen.

Een beetje vergelijkbaar met de "nieuwe" app. Zeker als je die een aantal dagen niet gebruikt hebt doet hij er ellenlang over om eerst de mutaties van de vorige dagen binnen te halen. Daarnaast gebruik ik hem op mijn iPhone en soms op mijn iPad. Beide moet hij dan bijwerken. Helemaal niet handig als je snel iets wil nakijken of een transactie wil doen.
pi_212991953
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 12:11 schreef obligataire het volgende:

[..]
Ik heb het drie geprobeerd, het stond inderdaad 5 a 10 minuten lang op deze fout. IT heeft nog een uitdaging. Zie ook mijn post over GB beheer.
pi_212991962
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 10:59 schreef zeeland6 het volgende:
CCF
GB beheer staat al een maand open als inschrijving. Heb CCF een week geleden gevraagd hoe lang het ging duren. Geen reactie.
Iemand wel bericht gehad ?
Nu antwoord van CCF:
"Dit heeft puur te maken met een technische fout in onze IT. Verder is deze lening van GB Beheer wel geactiveerd en is de status al wel gewijzigd van inschrijving naar investering. Helaas is dit voor u nog niet zichtbaar.
Maar op zeer korte termijn zal dit wel goed staan als ‘investering’.
Bedankt voor het contact opnemen met onze servicedesk. Mocht u in de toekomst weer vragen hebben dan horen we het heel graag."
pi_212992118
quote:
Een beetje vergelijkbaar met de "nieuwe" app. Zeker als je die een aantal dagen niet gebruikt hebt doet hij er ellenlang over om eerst de mutaties van de vorige dagen binnen te halen. Daarnaast gebruik ik hem op mijn iPhone en soms op mijn iPad. Beide moet hij dan bijwerken. Helemaal niet handig als je snel iets wil nakijken of een transactie wil doen.
Om die reden heb ik de oude app ook nog. Als je even snel transacties of updates wilt bekijken is die gewoon veel sneller.
pi_212992482
Er worden bij GvE een paar projecten vervroegd afgelost. Altijd prima op deze manier ^O^

quote:
U heeft geīnvesteerd in het project 21538 | Holth@usen Participaties II.
Van dit project zijn reeds 47 termijnen betaald. De geldnemer heeft besloten deze lening vroegtijdig
af te lossen. Dit conform hetgeen is overeengekomen in de voorwaarden. De termijnen 48 tot en met
60 zijn hiermee voldaan. Deze termijnen worden met de komende verzamelbetaling aan u
uitbetaald.
Project 21538 is hiermee volledig afgehandeld.
Wij vertrouwen er op u met deze mail voldoende geīnformeerd te hebben.
quote:
U heeft geīnvesteerd in het project 18564 | To@lkid.

Van dit project zijn reeds 42 termijnen betaald. Door de verkoop van het onderpand is deze lening volledig afgelost conform hetgeen is opgenomen in de voorwaarden. De termijnen 43 tot en met 60 zijn hiermee voldaan. Deze termijnen worden met de komende verzamelbetaling aan u uitbetaald.

Project 18564 is hiermee volledig afgehandeld.

Wij vertrouwen er op u met deze mail voldoende geīnformeerd te hebben.
pi_212992564
Update V*rs en F*jn

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_212992840
Nieuw Collin project met een 2e hypotheek:

Puur Badkamers
¤ 100.000 | 9,0% rente | 48 maanden

https://www.collincrowdfund.nl/puur-badkamers/

M.i. geen pareltje maar wel ruim voldoende voor een basisinleg?
pi_212992926
quote:
14s.gif Op donderdag 28 maart 2024 15:04 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw Collin project met een 2e hypotheek:

Puur Badkamers
¤ 100.000 | 9,0% rente | 48 maanden

https://www.collincrowdfund.nl/puur-badkamers/

M.i. geen pareltje maar wel ruim voldoende voor een basisinleg?
En hij staat nu (tijdelijk?) open voor investeren.
pi_212992964
quote:
14s.gif Op donderdag 28 maart 2024 15:11 schreef Horsemen het volgende:

[..]
En hij staat nu (tijdelijk?) open voor investeren.
Nu niet (meer?). Linkje welkom!
pi_212992998
dubbel
pi_212993012
quote:
14s.gif Op donderdag 28 maart 2024 14:36 schreef Horsemen het volgende:
Er worden bij GvE een paar projecten vervroegd afgelost. Altijd prima op deze manier ^O^
[..]
[..]

Ik zit ook in deze projecten. Mooi dat Toolkid ook aflost dat had anders nog een tijd geduurd door de verlenging van het project.
pi_212993021
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 15:15 schreef impact9 het volgende:

[..]
Ja, ik zie het. Je moet dan net toevallig even geluk hebben dat je oog er op valt.
Soms staat een nieuw project wel eens heel kort even open. De reden ken ik niet. Misschien om de directie even te laten investeren??
Zelf heb ik hem voorlopig basis meegenomen. Het project nummer is 47475.
pi_212993143
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2024 15:19 schreef Collin63 het volgende:

[..]
Ik zit ook in deze projecten. Mooi dat Toolkid ook aflost dat had anders nog een tijd geduurd door de verlenging van het project.
En het Smulhuisje valt ook in de prijzen door verkoop van het onderpand. ^O^
Pecunia non olet
pi_212993249
En nog een keer prijs! Een lening van 12 maanden uit 2018. Wel al een tijd geleden afgelost maar de rente heeft leningnemer jaren vertraagd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_212993286
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 15:29 schreef obligataire het volgende:

[..]
En het Smulhuisje valt ook in de prijzen door verkoop van het onderpand. ^O^
Oke, die had ik nog niet voorbij zien komen. Is dat al definitief?
Het project ken ik even niet uit mijn hoofd maar hier zijn blijkbaar meerdere lening delen.
Zelf zit ik in de 1e lening (23836)
pi_212993496
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 15:15 schreef impact9 het volgende:

[..]
SPOILER
pi_212993654
quote:
Dank maar het linkje was vorige week (vrijdag 22 maart 2024 @ 19:04:35) al gedeeld door @fok321
pi_212993733
quote:
14s.gif Op donderdag 28 maart 2024 16:05 schreef Horsemen het volgende:

[..]
Dank maar het linkje was vorige week (vrijdag 22 maart 2024 @ 19:04:35) al gedeeld door @:FOK321
Ik had al een paar dagen terug gekeken of hij al geplaatst was maar tot 6 dagen geleden niet. Normaal is het project na een paar dagen wel geplaatst.
pi_212993786
quote:
7s.gif Op donderdag 28 maart 2024 16:11 schreef Collin63 het volgende:

[..]
Ik had al een paar dagen terug gekeken of hij al geplaatst was maar tot 6 dagen geleden niet. Normaal is het project na een paar dagen wel geplaatst.
Ja, dat hij er al bijna een week staat had ik hier vanmorgen ook al opgemerkt.
Dit gebeurt ons allemaal wel eens.
Af en toe is het ook bijna niet bij te houden allemaal :)
pi_212994052
Van MAX verzoek ontvangen voor bijdrage aan juridische procedure project in Bad Honnef (D). Geldnemer heeft de start hiervan een jaar weten te rekken met allerlei valse beloften
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')