complot? nee hoorquote:Op zondag 17 maart 2024 12:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, het is allemaal een complot. Ik snap het helemaal. Blijf waakzaam, koene strijder!
Over treinen gesproken: niemand meer boos over 'beste reizigers'? Zelfs Etto niet?quote:Op zondag 17 maart 2024 12:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar de fophef trein was weer een Intercity. Drie dagen later hoor je er niemand meer over.
De combat kledij is al aangeschaft voor de Koekamp. Gaat goedkomen Tijger!quote:Op zondag 17 maart 2024 12:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, het is allemaal een complot. Ik snap het helemaal. Blijf waakzaam, koene strijder!
Of op z'n minst een eigen topic.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:37 schreef Monolith het volgende:
Sowieso, kunnen we al die dappere cultuurstrijders niet lekker deporteren naar de VS?
Die staat met z’n hooivork bij ome Koolmees voor de deurquote:Op zondag 17 maart 2024 12:38 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Over treinen gesproken: niemand meer boos over 'beste reizigers'? Zelfs Etto niet?
Werd hier in de buurt (zitten kantoorpanden waar onder andere ook de Rutgersstichting zit) ook al aangesproken door een of andere idioot in een bruinhemdenkostuum die daar met z'n vriendjes stond te demonstreren om 'de kinderen te beschermen'. Meneer sprak geen woord Nederlands maar drukte me een foldertje in de handen met een opsomming van de horrordaden van de Rutgersstichting. Joh, lazer op naar de VS dan.quote:
Waarom zou die groep naar de VS moeten?quote:Op zondag 17 maart 2024 12:37 schreef Monolith het volgende:
Sowieso, kunnen we al die dappere cultuurstrijders niet lekker deporteren naar de VS?
Omdat die hele idiote hype over de Atlantische oceaan aan is komen waaien en hier (vooral op fora zoals Fok) voet aan de grond heeft gekregen om de een of andere reden.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom zou die groep naar de VS moeten?
De wijze waarop bepaalde mensen elke vorm van kritiek op het compleet doorgeslagen 'progressivisme' in media, onderwijs, politiek en het publieke domein steevast weten te framen als uitingen van 'conservatisme', 'extreem-rechts' en/of 'complotdenken' geeft niet alleen de intellectuele armoe van voornoemde lieden weer, het toont haarfijn aan hoe compleet doordrenkt van dat ongenuanceerd zwart-wit denken ze zelf zijn.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:43 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Die staat met z’n hooivork bij ome Koolmees voor de deur
Maar wij lopen altijd de VS achterna.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Omdat die hele idiote hype over de Atlantische oceaan aan is komen waaien en hier (vooral op fora zoals Fok) voet aan de grond heeft gekregen om de een of andere reden.
Ik heb het uittreksel van het geboorteregister wat ik heb nog bekeken, daar staat nu gewoon moeder. Dat wilde iemand dus vervangen. En ja, dat uittreksel doet er toe.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:02 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Ho: 'ouder uit wie het kind geboren is' in plaats van 'moeder uit wie het kind geboren is'. Dat betekent geenszins dat de term 'moeder' in de ban wordt gedaan of wordt afgeschaft of zo. Dat de ophefzoekers het moesten verdraaien om een punt te hebben zegt genoeg.
Als je, zoals ik, kinderen als levenswaardig beschouwd, ook voor hun geboorte, dan is de conclusie niet anders te trekken. Dat jij mij hoger (of eigenlijk dus wat mij betreft lager) had ingeschat kan ik niks aan doen. Een ongeboren kind is wat mij betreft net zoveel een kind als een geboren kind. Daar is eigenlijk wat mij betreft geen speld tussen te krijgen, een kind wordt niet pas kind bij de geboorte oid.quote:[..]
Dit is écht een kwaadaardige beschuldiging. Gatverdamme.
[..]heel slecht dit. Ik had je écht hoger ingeschat dan dit soort perverse laster.
[..]
Ze slaat niks plat tot oneliners, de boodschap bevalt jou alleen niet en dat is wat anders.quote:Dat was een punt niet. Ze slaat een heel aantal zaken plat tot oersimpele oneliners en verwijt dan anderen simplisme.
Gelul.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:55 schreef Hanca het volgende:
Ze slaat niks plat tot oneliners, de boodschap bevalt jou alleen niet en dat is wat anders.
Je bent met je anti-woke-gedram net zo’n onuitstaanbaar figuur als woke-figurenquote:Op zondag 17 maart 2024 12:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De wijze waarop bepaalde mensen elke vorm van kritiek op het compleet doorgeslagen 'progressivisme' in media, onderwijs, politiek en het publieke domein steevast weten te framen als uitingen van 'conservatieve', 'extreem-rechste' en/of 'complotdenken' geeft niet alleen de intellectuele armoe van voornoemde lieden weer, het toont haarfijn aan hoe compleet doordrenkt van dat ongenuanceerd zwart-wit denken ze zelf zijn.
Het was een fout dat dit in die wet kwam. Dat was inderdaad niet de bedoeling. Maar dat het in die wet kwam, komt wel omdat het ooit al was voorgesteld. Dat was toen geen fout, maar een serieus voorstel.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Moeder ligt helemaal niet gevoelig, waar heb je het over? Het was een fout, he.
Ik onderbouw het alleen met argumenten.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:57 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Je bent met je anti-woke-gedram net zo’n onuitstaanbaar figuur als woke-figuren
quote:Op zondag 17 maart 2024 12:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ben kennelijk als een van de laatste echte progressieven
Gelukkig ben jij er voor het niveau, de nuance en de broodnodige doodsangst voor de toekomst.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De wijze waarop bepaalde mensen elke vorm van kritiek op het compleet doorgeslagen 'progressivisme' in media, onderwijs, politiek en het publieke domein steevast weten te framen als uitingen van 'conservatisme', 'extreem-rechts' en/of 'complotdenken' geeft niet alleen de intellectuele armoe van voornoemde lieden weer, het toont haarfijn aan hoe compleet doordrenkt van dat ongenuanceerd zwart-wit denken ze zelf zijn.
Dit wordt interessant.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:01 schreef Blastbeat het volgende:
[..]![]()
Dude... Als jij progressief bent, dan is zelfs de paus de mensgeworden wokeheid.
Je wokofobie is van dezelfde orde als die van figuren als Yesilgöz, Wilders en Baudet. Dat is echt onmogelijk te combineren met progressivisme.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit wordt interessant.
Vertel eens, wat zijn conservatieve standpunten van mij?
Ik kan je nu vast vertellen dat je gigantisch door de mand gaat vallen
Dat was niet de vraag.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:05 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Je wokofobie is van dezelfde orde als die van figuren als Yesilgöz, Wilders en Baudet. Dat is echt onmogelijk te combineren met progressivisme.
Dat was wel mijn antwoord. Hoe moet ik jouw standpunten weten? Ik ken je amper en het enige waar je over praat is over hoe 'woke' het grote kwaad is. Aangezien het échte 'woke' gaat over gelijkwaardigheid en jij daar blijkbaar fel tegen bent, lijkt de conclusie me overduidelijk.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat was niet de vraag.
Wat zijn mijn conservatieve standpunten?
Daar gaat het echte woke helemaal niet om. Hetgeen al aantoont dat je geen idee hebt waar het over gaat maar braaf volgt.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:09 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Dat was wel mijn antwoord. Hoe moet ik jouw standpunten weten? Ik ken je amper en het enige waar je over praat is over hoe 'woke' het grote kwaad is. Aangezien het échte 'woke' gaat over gelijkwaardigheid en jij daar blijkbaar fel tegen bent, lijkt de conclusie me overduidelijk.
O ja, daar ga jij natuurlijk over. Dan heeft het allemaal niet zoveel zin.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
Daar gaat het echte woke helemaal niet om.
Nee, en dat heb ik je al duizend keer gezegd, daar gaan de bedenkers over: Robin D'Angelo, Mzume, Gloria Wekker, je weet wel, mensen die boeken hebben geschreven die jij nooit gezien hebt. Laat staan dat je er ooit van hebt gehoord.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:13 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
O ja, daar ga jij natuurlijk over. Dan heeft het allemaal niet zoveel zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |