Vind je Alice niet leuk?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
laatste jaar in brasil niet
nur chiara in bb ned.
wel maar ik moet erst kijken of de stream werkt, doet het bij dequote:
Kan niet iemand een abo voor jou nemen bij videoland?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel maar ik moet erst kijken of de stream werkt, doet het bij de
ene iptvlist al 8 dagen niet niet, nu bij de nieuwe iptv ik heb 2 is het niet drin
A op die manier. Nou deze BB is bijna afgelopen nog een maandjequote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:17 schreef mario390 het volgende:
nee dat word nur technische moelijkeiten zijn
om dat alles niet kann , iptv en stream dat is teveel
vor dde internetverbinding
brazil zo 3 weken nog , heb het lopen naast bijquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A op die manier. Nou deze BB is bijna afgelopen nog een maandje
Vandaag was het heel saai, en zel morgen ook heel saai zijn tot aan de nominatiequote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:21 schreef Lovely het volgende:
Ik ben gestopt met kijken, vind het geen reet meer aan
Dat heb ik met BB hier staat wel aan maar kijk ni et echt meerquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
brazil zo 3 weken nog , heb het lopen naast bij
maar kijk niet meer verdiept
Mis het ook niet, kijk wel weer als het bijna afgelopen isquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag was het heel saai, en zel morgen ook heel saai zijn tot aan de nominatie
De loser is intussen wel duidelijk dat die morgen zijn familie terug ziet. Alice gaat er sterker uit komen denk ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag was het heel saai, en zel morgen ook heel saai zijn tot aan de nominatie
Ik moet toch hier zijn dus vandaar dat ik nog wel blijf kijkenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mis het ook niet, kijk wel weer als het bijna afgelopen is
Maar kijk jij nog wel veel dan of beetje tussen door?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet toch hier zijn dus vandaar dat ik nog wel blijf kijken
Ben ook wel nieuwsgierig wie gaat winnen eigenlijk. Maar van zondag tot woensdag is het wel leukom te kijken maar daarna is het ook echt saai
kloptquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:21 schreef Lovely het volgende:
Ik ben gestopt met kijken, vind het geen reet meer aan
Hij staat wel regelmatig aan maar krijg de helft ook niet mee.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar kijk jij nog wel veel dan of beetje tussen door?
Ik zou het niet weten eigenlijk misschien dat tussen Tom, Ash en Glenn gaat
een RLS is niet meer wat het geweest isquote:
Ah ok.. ik heb daar gisteren even gepost ( wel geteld 3 post geloof ikquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij staat wel regelmatig aan maar krijg de helft ook niet mee.
Lees vaak wel in de COS als er wat gebeurd en dan luister ik weer even.
Vanmiddag zelfs een tijdje uitgehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |