Slecht. Hij was korter volgens mij dan de 5km. dus ik ben teleurgesteld. 15 weken getraind voor niks.quote:Op zondag 7 april 2024 22:01 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Hoe ging het!? Welk event heb je gedaan?
balen.quote:Op zondag 7 april 2024 22:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Slecht. Hij was korter volgens mij dan de 5km. dus ik ben teleurgesteld. 15 weken getraind voor niks.
Johan Cruyff run 5k
Maar dan heb je toch niet direct getraind voor niks?quote:Op zondag 7 april 2024 22:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Slecht. Hij was korter volgens mij dan de 5km. dus ik ben teleurgesteld. 15 weken getraind voor niks.
Johan Cruyff run 5k
Dat herken ik wel, ik weet hoeveel ik gedaan heb voor mijn PR, en dat het niet zomaar zal lukken om dat te verbeteren, daarmee is de motivatie ook wat minder. Maar goed, komt misschien over een tijdje wel weer terug, of anders de uitdaging in marathons op mooie plekken of trails zoeken o.i.d.quote:Op maandag 8 april 2024 08:56 schreef SEMTEX het volgende:
Ik had gisteren voor het eerst tijdens mijn lange duurloop dat ik even de zin in de marathontrainingen kwijt was. Mischien stop ik er even een paar jaar mee om me meer te richten op de halve marathon. De marathontrainingen vragen teveel tijd en ik heb dat er steeds minder voor over.
Het wordt niet makkelijker, alleen sneller & verderquote:Op maandag 8 april 2024 08:13 schreef Nijna het volgende:
Gisteren mijn eerste 4 mijl gelopen. Leuk met al die mensen onderweg en muziek e.d.
Heb wel redelijk gelopen, maar ik zou wel wat makkelijker willen lopen.
Nou ja, sneller mag ook hoor, verder is niet persé een ambitie. 5km, misschien 10 ooit...quote:Op maandag 8 april 2024 10:26 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het wordt niet makkelijker, alleen sneller & verder
Misschien met een anti-druk ring?quote:Op maandag 8 april 2024 10:07 schreef valleilijn het volgende:
Vanochtend per ongeluk mn blaar opengescheurd, nu zit er lekker een klein open wondje onder mn voet![]()
Hopelijk geneest het snel want nu kan ik dus helemaal niks doen voor mn conditie deze week
Ja welquote:Op maandag 8 april 2024 08:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch niet direct getraind voor niks?
Niet voor niks toch, je kan toch gewoon genieten van de beleving en het rennen met andere mensen en je bent sowieso fitter geworden! Als je een zeker kloppende 5km wilt, kun je kijken naar wedstrijden die door de Atletiekunie gecertificeerd zijn, dan is het parcours nagemeten.quote:Op zondag 7 april 2024 22:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Johan Cruyff run 5k
Klinkt idd niet heel logisch om meer dagen te lopenquote:Op maandag 8 april 2024 13:45 schreef Daantke het volgende:
Mijn hele schema had nooit meer dan 3 dagen op rij een training, en nu in de laatste taperweek opeens 5 runs achter elkaarIk zit nu op dag 4 en heb nou niet echt het idee dat ik hiermee goed oplaad. Misschien vandaag maar effe overslaan. Morgen nog wat marathontempoblokken, en dan donderdag en vrijdag een easy run.
Sowieso ga ik erg slecht op dat taperen, vorig jaar ook al. Je weet dat deze trainingen niet echt meer invloed hebben op je conditie, en je hebt ook weinig prestatiegevoel achteraf omdat je niet meer diep hoeft te gaan, dus het voelt allemaal een beetje pointless. #TaperTantrums
In Emmen? Die heb ik gisteren ook gelopen, was een prima loopjequote:Op maandag 8 april 2024 08:13 schreef Nijna het volgende:
Gisteren mijn eerste 4 mijl gelopen. Leuk met al die mensen onderweg en muziek e.d.
Heb wel redelijk gelopen, maar ik zou wel wat makkelijker willen lopen.
Ja, in Emmen. Was lekker weer, ik vond het wel warm, niet te warm, maar wel warmquote:Op maandag 8 april 2024 15:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
In Emmen? Die heb ik gisteren ook gelopen, was een prima loopje
Mijn man liep met een horloge van TomTom.quote:Op maandag 8 april 2024 14:39 schreef Quoi het volgende:
OK, vraag me niet hoe, maar ik ga (weer) hardlopen. Kijken of volhouden lukt. Nu heb ik met pijn en moeite mijn TomTom mutisport horloge terug gevonden en (nog belangrijker) het laadsnoertje. Lees ik nu dat ze zijn gestopt!![]()
Iemand die het nog wel gebruikt? Moet nog lukken toch? Zo'n fijn horloge.
Maar ik wilde graag volgas gaan en kijken of ik hem onder de 30 minuten kon lopenquote:Op maandag 8 april 2024 11:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarom dan? Je hebt iets opgebouwd wat je nu kan uitbouwen.
Tijdens mn training voor Texel had ik op het einde ook wel dat ik er soms minder zin in had. Voor mij een reden om niet snel meer zo’n (voor mij) intensief schema te volgen. Ik ga nu ‘gewoon’ lekker lopen, en over een paar maanden kijk ik wel hoe het gaat. In mn hoofd heb ik wel wat plannen, maar die zijn niet in beton gegoten.quote:Op maandag 8 april 2024 08:56 schreef SEMTEX het volgende:
Ik had gisteren voor het eerst tijdens mijn lange duurloop dat ik even de zin in de marathontrainingen kwijt was. Mischien stop ik er even een paar jaar mee om me meer te richten op de halve marathon. De marathontrainingen vragen teveel tijd en ik heb dat er steeds minder voor over.
Be part of historyquote:Op maandag 8 april 2024 17:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Die medaille voor Rotterdam dit jaar__!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |