Leuke tijd is met spellen spelen lol hebben en gezellig met zijn allen......maar dat zit er allang niet meer in.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Als je daar alleen zit om te winnen had je je niet moeten opgeven.
Je zou een leuke tijd moeten hebben met winnen als bonus.
Nou als ik al mee zou doen was het toch echt voor die pot hoor. Maar volgens mij gaat het veel daar om de bekendheid achteraf. Alleen je zou denken na 3 recente seizoenen dat dat doorgaans eerder averechts werkt. Kijk bijvoorbeeld maar naar Chiara. Maar goed, daarom zit ik er dan ook niet in.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Je wil toch zo lang mogelijk blijven en het meest uit de ervaring halen?
Waarom niet gewoon het zelfde als het stemmen.....ik wil eigenlijk insta niet op mijn tel.....mijn tel is waar hij voor bestemd is.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:20 schreef B00STER het volgende:
Wat ik ook niet begrijp is waarom doet BB dit soort dingen op Insta? Ik mis ze dus regelmatig, want ik kijk op de site waar je ook officieel stemt wie er mag blijven. Doe dit dan daar, het is dat ik het nu toevallig zie door @:ireth
zou het echt gelijk blijvenquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:26 schreef KinKiJan het volgende:
Zouden ze er een nieuwe stemming in gooien Tyron vs. Danny als het gelijk blijft?
Sommige mensen hebben geen levenquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:26 schreef Paul het volgende:
mensen gaan dus nu allemaal insta accounts maken![]()
[ x ]
Mod Edit*** doe maar nietquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben geen leven
Nou dat dus. Ik om andere redenen, maar ik mis het op deze manier regelmatig en ik denk met mij wel meer.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon het zelfde als het stemmen.....ik wil eigenlijk insta niet op mijn tel.....mijn tel is waar hij voor bestemd is.
ja eigenlijk wel jammer voor hun na afloop ze zien maar 10 procent ofzo van al het geroddel en dan zeggen zie je wel hebben weinig geroddeldquote:Op donderdag 14 maart 2024 10:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, daar worden we vergast met spelletjes.
Omdat dit transparant is. Iedereen ziet de uitslag.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon het zelfde als het stemmen.....ik wil eigenlijk insta niet op mijn tel.....mijn tel is waar hij voor bestemd is.
Goed dat-ie dat even zegt.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron : Ik ben niet alleen maar oppervlakkig he...
Ik reageerde op Koos die opmerkte dat Tyron zich heeft vergist in hoe BB werkt, niet op iets anders. Als je meedoet aan een spelletje is het handig als je de spelregels kent.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:22 schreef marky het volgende:
[..]
Nee juist niet. Hij is een mooi karakter nu. Er zitten er dit jaar heel wat in die hun huiswerk zo goed hebben gedaan dat je kan afvragen naar wie kijk ik nu? Is dit een act of iemand echt zo
Dat zegt dus meer over de betrouwbaarheid van de uitslagen op zaterdag. Alhoewel ik die dit seizoen wel meer geloof dan vorige seizoenen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Omdat dit transparant is. Iedereen ziet de uitslag.
Juistem.....quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jimmy hoeft in ieder geval niet meer heel wantrouwend te doen of de vriendschap vanuit Dilano wel oprecht is, want wat betreft valt er op zijn handelen ook wel wat aan te merken. Sowieso is het heel typisch dat iedereen waar Dilano iets mee doet buiten Jimmy een jaloerse reactie van 'm oproept.
Ze begrijpen helemaal niets. Totaal gebrek aan zelfreflectie, alles is de schuld van Ashley.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:10 schreef Thorelf het volgende:
Jammer dat Ty niet ziet hoe Ro,Do en Sabo waren...als hij deze meiden links had laten liggen. Kwam hij er beter uit. En ook niet ziet dat de kijkers zijn vriendjes hebben weggestemd. Mss even denken waarom!
In echte aantallen verschilt het wel wat. Gaat dan om een tiental verschil. En die kneuzen op X hebben niet in de gaten dat Insta veel groter is dan X.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:26 schreef KinKiJan het volgende:
Zouden ze er een nieuwe stemming in gooien Tyron vs. Danny als het gelijk blijft?
quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kunnen ze dit niet bij elke nominatie gewoon doen
Ashley is degene die vanaf moment 1 keihard haar stempel op het hele huis heeft gedrukt, wat daarna gebeurde is puur een reactie op reactie op reactie......quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze begrijpen helemaal niets. Totaal gebrek aan zelfreflectie, alles is de schuld van Ashley.
De procenten achter de komma zullen toch wel iets afwijken?quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:26 schreef KinKiJan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |