quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:31 schreef kree het volgende:
[..]
weet je wat dat nu betekent. zonder google?
ja doe ff in tekst hoor want stuk gezelliger, ik ga niet smileys vertalenquote:
Ja en ik moet die tekst van jou wel vertalen zekerquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:32 schreef kree het volgende:
[..]
ja doe ff in tekst hoor want stuk gezelliger, ik ga niet smileys vertalen
Prima, daar ook?quote:
ja ff je best doenquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja en ik moet die tekst van jou wel vertalen zeker
Betekend: ik waarschuw je!quote:
tja je krijgt wel ff slagen met de liniaal nu omdat je niet je best doet.....quote:
Ga je toch niet werken?quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar geen zin om te werken met dit mooie weer
jeeeeeeeeeh. Ok lovely. je hebt de eerste pas gemaakt naar immigratie Katwijk.quote:
Nah gewoon google gebruikt hoorquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:36 schreef kree het volgende:
[..]
jeeeeeeeeeh. Ok lovely. je hebt de eerste pas gemaakt naar immigratie Katwijk.. Goedzo.
ja wist dat het simpel was, dus je hebt beetje vals gespeeld wel?????quote:
Ja hallo hoe moet ik er anders achter komen wat het betekendquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:37 schreef kree het volgende:
[..]
ja wist dat het simpel was, dus je hebt beetje vals gespeeld wel?????
Gokken?quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja hallo hoe moet ik er anders achter komen wat het betekent
nou omdat ze het mss niet wist, doe broekje maar naar beneden, 5 keer met liniaal...quote:
Was wel lastig gokkenquote:
Ah je wilt gewoon blote billen zienquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:39 schreef kree het volgende:
[..]
nou omdat ze het mss niet wist, doe broekje maar naar beneden, 5 keer met liniaal...
ehehehe. ja maar je hebt wel straf verdient.quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah je wilt gewoon blote billen zien
Nou maar geen klappen met een liniaal hoorquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:40 schreef kree het volgende:
[..]
ehehehe. ja maar je hebt wel straf verdient.
En wat voor straf, dacht je dat je krijgt dan ?quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:41 schreef JustinK het volgende:
Ik zou weleens straf van Lovely willen krijgen
Billenkoekquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
En wat voor straf, dacht je dat je krijgt dan ?
hmmmmms wat wel dan?quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou maar geen klappen met een liniaal hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |