Ook Jimmy is emotioneel niet heel stabielquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:21 schreef Puzzie het volgende:
Jimmy stelt zich enorm aan vind ik . ontzettend jammer want hij is aan het miepen klagen en zeuren om Dillie en is goddomme 41 jaar , En dat tegen een meisje van 19 vind ik dat niet zo oprecht
Nee maar van hem mag je wel wat meer verwachten in deze situatiequote:Op woensdag 13 maart 2024 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook Jimmy is emotioneel niet heel stabiel
Nou spannend weer hoor. België en Team Ashley stemmen voor Danny. Team Tyron en Team Dilano moeten de NL stemmen weer delen. Dilano naar huis. En zo elke week weerquote:
Hij heeft al vaker aangetoond niet al te best met moeilijke beslissingen om te kunnen gaanquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee maar van hem mag je wel wat meer verwachten in deze situatie
Eindelijkquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nou spannend weer hoor. België en Team Ashley stemmen voor Danny. Team Tyron en Team Dilano moeten de NL stemmen weer delen. Dilano naar huis. En zo elke week weer
Zoals ik Jim en Alice hoor hebben hun gestemd op Danny en duo Dyl en Ty.quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:15 schreef Harry het volgende:
Alice: we kunnen kiezen uit 4 mensen, en er komen er 3 op.
Ik vinnum leuk maar hoe hij de laatste dagen doet is te sneu voor woorden . Daar heb ik weinig begrip voor met zijn afhankelijke gejammerquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:30 schreef Witborst het volgende:
Is een schijnheilig boontje jimmy.
Lult alle winden mee.
Vond hem altijd een fijn figuur.
Maar nu zie ik toch weer waarom geer en goor altijd zo vechten.
Rare figuren... 😂
hahahaquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:33 schreef juul. het volgende:
Wat is Jimmy vermoeiend; bla bla bla chocoladevla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |