Helemal mee eens.quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:05 schreef Koos1958 het volgende:
Weer dat hij Alice heel leuk vind maar wil een vraag. Hij is aan het stoken over Alice. Hij zakt zo bij me weer. Hij is negatief aan het praten. Nu dat ze niemand echt kan vertrouwen. Dat is tegen jimmy in vertrouwen verteld door Alice. Hij zegt ze is bikkelhard en speelt haar spel. Die gozer liegt steeds meer. En praat echt mensen zwart. Over dilano gedaan en nog meer. Ze is gewoon op afstand daar kan hij niets mee. Logisch als ik hem nu zo hoor praten over haar dat ze afstand houdt.
Zeker triest.....Saboo had hij ook totaal geen moeite mee. En dan troostend doen van wat wil je lievertje en ik snap je. Griezel wordt het .quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:08 schreef marky het volgende:
[..]
Jimmy is een hele smerige speler. Is jaloers op alles wat ook een band heeft met zijn vriendjes. Tom is goed met Alice dus Alice moet weg. Dilano is goed met Ty dus Ty is de grote boeman. Het is best triest aks je zo in het leven staat.
Iedereen denkt hier dat Ash degene is die bepaald waarop gestemd moet worden. Jimmy Karin zijn degene die altijd namen aangeven Ash voert uit is degene die alles hardop zegt en praat en volgt.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:21 schreef ledn81 het volgende:
WTF Jimmy weer met zijn speculaas over Tyron en Randy![]()
Alsof hun 2 zwakke mensen om hen heen verzamelen zodat die er eerder worden uitgestemd![]()
Dat is eerder het spel van Ashley, maar die verzameld vooral Belgen om haar heen zodat die niet op haar stemmen, maar eerder de Belgen eruit stemmen.
Ja precies, maar ergens hoort dat ook bij leeftijd, tegenwoordig komt niemand ongeschonden uit zijn kinder/tiener/jeugd jaren . Heel veel mensen hebben al veel shit op jonge leeftijd meegemaakt . Sterker : ik ken niemand die in een perfecte situatie is opgegroeid ..quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik snap je mening
Maar ik denk er wel iets anders over
Die heeft gewoon issues
Waardoor ze zich ongezond bindt
Denk heel veel eigen onzekerheidquote:
Ik vind het ook wel een rare stemmingquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:15 schreef Harry het volgende:
Alice: we kunnen kiezen uit 4 mensen, en er komen er 3 op.
Dat vermoed het ook, denk niet dat het valsigheid isquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk heel veel eigen onzekerheid
Spiegelen
Etc
Omdat Alice zegt dat ze er op komt ?quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:16 schreef zodeju het volgende:
Ah dus Ty en Alice komer er weer op........
Eigenlijk wil hij dat Alice dit nu tegen hem zegtquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat vermoed het ook, denk niet dat het valsigheid is
Nee, Jimmy zegt het.......quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat Alice zegt dat ze er op komt ?
In ieder geval dilliequote:Op woensdag 13 maart 2024 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
volgens mij is het allemaal anders dan ze denken, en zit er morgen een bank waar ze nu geen rekening houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |