ik zit een tijdspel te doen maar ook ik ben hier meer mee bezig dus dat spel word nietsquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:26 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij wordt het een leuke zaterdag en een Jimmy met een tyfushumeur de komende dagen![]()
Ik heb al 4x de uitzending op pauze gezet om streams te luisteren
dat klinkt wel logischer want hij gaat echt niet huilend Dillie achternaquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij als het door hun stem kwam dat hij erop komt
En denk dat Jimmy bedoelde dan stemt het publiek mij de volgende keer weg
Maar dat is een aanname van mij
quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:26 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij wordt het een leuke zaterdag en een Jimmy met een tyfushumeur de komende dagen![]()
Ik heb al 4x de uitzending op pauze gezet om streams te luisteren
Hij heeft zelfs last buiten van het gegil......quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:25 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Als hij gaat als Dilano eruit gaat is het gewoon een slappe vaatdoek naar mijn mening
Hij zei echt als dilano eruit gaat zaterdag door onze stemmen ga ik er ook uit zaterdagquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
dat klinkt wel logischer want hij gaat echt niet huilend Dillie achterna
Dat kan hij inderdaad zo doen.....gister jantje lacht en jantje stort in en gaat janken.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:25 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmie zit tegen een break down aan
zo lijkt het
denk dat hij zo gaat huilen![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij zei echt als dilano eruit gaat zaterdag door onze stemmen ga ik er ook uit zaterdag
Dit hele seizoen is een beetje een fail qua spanning e.d. Het begon nog best leuk allemaal. Ik vertrek ook weer naar Netflixquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:23 schreef Willewa het volgende:
4 vrijstellingen met 10 man is ook wel belachelijk. Dat je als duo zijnde van die 6 niet vrijgestelden dus maar op 4 anderen kunt stemmen en er daarvan 3 moet nomineren :’) Beetje rare opzet weer.
Ik heb wat anders gehoordquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij zei echt als dilano eruit gaat zaterdag door onze stemmen ga ik er ook uit zaterdag
Klopt , en Jimmy zal nooit weggaan omdat Dillie eruit is gestemdquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:32 schreef BigBreg83 het volgende:
Jimmy komtnieder geval wel zijn woord na.
In zijn intro filmpje zei hin toch zoiets van: we kunnen vrienden zijn in het huis. Maar als ik je eruit moet stemmen dan die ik dat.
Zoiets
Hij maakt er een mooie show van en wil gewoon dat zijn aanhangers op Dil stemmen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:29 schreef Cupfighter het volgende:
Vind Jimmy best oké maar zijn gedweep met Dilano staat me erg tegen
Ja toneelstukje hij gaat echt niet achter dilano aan.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij maakt er een mooie show van en wil gewoon dat zijn aanhangers op Dil stemmen.
Zijn berekende manier van spelen.
Ga ik er achteraan.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat zogenaamde opofferen is een grote grap, en weet dat het scoort bij het publiek.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja toneelstukje hij gaat echt niet achter dilano aan.
Och, ze huilt,quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:37 schreef Kissingbird het volgende:
alice weer met haar brief van 4 weken vriendje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |