Alice wilde ook Glenn niet maar gewoon gewisseld allebei een vriend gedaan.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, ze hadden gewoon Danny en Glenn moeten doen maar Jimmy wil de Nederlandse mannen eruit.
Glenn er dus niet op en Tyron wel.
Ik zou zeggen bye bye, jankerdquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:22 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus doe ff normaal jimmy je praat Alice schuldgevoel aan met als dilano weg met ga ik er achterna
quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:22 schreef Kissingbird het volgende:
Als dilano naar huis moet zaterdag door hun stem dan gaat Jimmie erachteraan
Die staat eropquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zolang Dillie er maar op staat.
De rest kan me niet schelen.
Je zegt net dat ze heel slim is , en zoals ik Alice zie laat ze zich door niemand iets aanpraten ,dat roept ze ook altijdquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:22 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus doe ff normaal jimmy je praat Alice schuldgevoel aan met als dilano weg met ga ik er achterna
Jimmy mot blijven , Dillie mag wegquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:23 schreef Schakeltopia het volgende:
dan zwaai ik dilano en jimmie met liefde uit zaterdag
quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:23 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Als in hij wordt dan weggestemd of hij stapt op?
Klopt maar hij gaat wel zeggen als dilano weg gaat dan ik ook de lafaardquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je zegt net dat ze heel slim is , en zoals ik Alice zie laat ze zich door niemand iets aanpraten ,dat roept ze ook altijd
Onzin ofcquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:23 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Als in hij wordt dan weggestemd of hij stapt op?
Dat heb ik niet gehoord . Jimmy zit daar ook voor zichzelf en weet hoe het spel werktquote:
Ze wilde best Glenn maar Jimmy heeft haar overtuigd dat het een loze stem wasquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Alice wilde ook Glenn niet maar gewoon gewisseld allebei een vriend gedaan.
Volgens mij als het door hun stem kwam dat hij erop komtquote:
ja die zit er echt even doorheen de laatste dagenquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:25 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmie zit tegen een break down aan
zo lijkt het
denk dat hij zo gaat huilen![]()
Jimmy zal nooit weggaan als Dillie weg moetquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:25 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Als hij gaat als Dilano eruit gaat is het gewoon een slappe vaatdoek naar mijn mening
Nee zij wilde Glenn niet want wilde zichzelf redden en groot gelijk. Jimmy zat helemaal verkeerd met zijn namen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:25 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze wilde best Glenn maar Jimmy heeft haar overtuigd dat het een loze stem was
ja als hij erop staat voelt hij zich schuldig.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij als het door hun stem kwam dat hij erop komt
En denk dat Jimmy bedoelde dan stemt het publiek mij de volgende keer weg
Maar dat is een aanname van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |