Die twee zijn echt niet goed, heequote:
Deze gast is wel van de tumbnailsquote:
Hij heeft ook nogal een zware vinger op de pauzeknop liggen geloof ik, zelden iemand zo vaak een video zien stoppen.quote:
Ja, dat genereert de clicks he. Al die reactievideo's hebben zo'n hysterische thumbnail.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Deze gast is wel van de tumbnails
[...]
Ik kom dat interview ook niet tegen in mijn algoritmequote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, dat genereert de clicks he. Al die reactievideo's hebben zo'n hysterische thumbnail.
Wat ik wel bijzonder vind is dat een interview met Joost zelf over het nummer bij Wiwi dan betrekkelijk weinig views heeft, maar als random mensen het nummer bespreken krijgt het soms wel 100.000 views. Blijft een bijzonder fenomeen.
Oh jeetje de 2e reactie van Jan Bors.quote:
Ik had het ook gemist.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik kom dat interview ook niet tegen in mijn algoritme
Het is hem zeker echt haha.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:50 schreef Zigsky het volgende:
Kijk nou wie er reageert in de comments..
Volgens mij is dat niet de echte, laat maar![]()
Edit: het is wel zijn account, ik kap er mee![]()
Ach, wat is hij lief ook.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is hem zeker echt haha.
Joost heeft in z'n story op instagram zelfs een stukje uit deze reactievideo geplaatst.
Joostklein1 heeft 256.000 abonnees op YouTube en is verified. Het is hem! 😄quote:Op maandag 18 maart 2024 17:29 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Ach, wat is hij lief ook.
Ik was even in de war vanwege JoostKlein1.
Blijft een enthousiaste gast, maar hij kon zich dat gabber gedeelte niet meer herinneren. Eh, gast, je zegt dat je het heel vaak gedraaid hebt.....quote:
Dat vond ik ook wel typisch jaquote:Op maandag 18 maart 2024 19:05 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
[..]
Blijft een enthousiaste gast, maar hij kon zich dat gabber gedeelte niet meer herinneren. Eh, gast, je zegt dat je het heel vaak gedraaid heb.....
Ik ga me dan een beetje afvragen of het allemaal wel zo spontaan was of toch niet wat meer show voor de likes.quote:
Vrijwel alle reactie-video’s zijn voor de show en clicks. En dat bedoel ik in zijn algemeenheid, niet enkel voor de reacties op Joost. Ik kijk zelf ook wel eens reaction channels hoor, maar ontkennen dat overdreven reacties, of altijd over élk nummer positief zijn, voor de show zijn, is bijna ongeloofwaardig.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:09 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
[..]
Ik ga me dan een beetje afvragen of het allemaal wel zo spontaan was of toch niet wat meer show voor de likes.
Kom op zeg: hij deed net of hij dit voor het eerst hoorde, maar wel zeggen dat je het al zo vaak gedraaid hebt.
Ik raad aan meer reactievideos van haar te kijken, ze is zelf muzikante (en Eurovisie fan) en weet heel snel details op te pikken in de instrumentalen en daar haar mening ook over te geven en ze is kritisch maar nooit vals, erg fijne, korte analyses geeft ze.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:38 schreef Arnhemunited het volgende:
Weet niet of deze al voorbij was gekomen, maar hoe dit Britse meisje reageert als ze realiseert dat we happy hardcore sturen![]()
Je doet haar tekort. Deze vrouw is muzikant en je kunt haar reactie niet over een kam scheren met het gros van de andere reactievideo's. Als ze het niks vindt, steekt ze het ook niet onder stoelen of banken.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:44 schreef blackswangreen het volgende:
Ze weten ook wat hun publiek is. Ze hebben door dat er nu in Nederland op dit moment een groot publiek is dat dit soort filmpjes kijkt, dus springen ze allemaal op de bandwagon. Het is wel leuk om te zien soms, maar het zegt inderdaad niet zoveel. Het zijn geen spontane reacties.
Voorbeeld: die Engelse die zo blij is dat Nederland happy hardcore stuurt. Het bestaat niet dat ze in de eerste paar seconden al gelijk helemaal doorheeft dat dit zo'n nummer wordt. Die heeft het gewoon al gehoord en er al wat over opgeschreven. En daar is niks mis mee, het maakt je video beter als je weet waar je het over hebt. Maar het is wel een vorm van acteren.
Ik zeg ook niet dat ze het niet meent. Maar dat het geen spontane reactie is. Dat is het bijna nooit.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:57 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Je doet haar tekort. Deze vrouw is muzikant en je kunt haar reactie niet over een kam scheren met het gros van de andere reactievideo's. Als ze het niks vindt, steekt ze het ook niet onder stoelen of banken.
Ik vind dat Joost het helemaal niet zo lekker doet in die top 37 lijstjes op YouTube, maar ook op andere fora valt het vaak best nog tegen (niet slecht, maar ook niet torenhoog scorend). Het zegt allemaal niks, maar het komt misschien ook omdat we hier in Nederland en België in een enorme euforie bui zitten, wat tevens een soort bubbel is.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:44 schreef blackswangreen het volgende:
Ze weten ook wat hun publiek is. Ze hebben door dat er nu in Nederland op dit moment een groot publiek is dat dit soort filmpjes kijkt, dus springen ze allemaal op de bandwagon. Het is wel leuk om te zien soms, maar het zegt inderdaad niet zoveel. Het zijn geen spontane reacties.
Voorbeeld: die Engelse die zo blij is dat Nederland happy hardcore stuurt. Het bestaat niet dat ze in de eerste paar seconden al gelijk helemaal doorheeft dat dit zo'n nummer wordt. Die heeft het gewoon al gehoord en er al wat over opgeschreven. En daar is niks mis mee, het maakt je video beter als je weet waar je het over hebt. Maar het is wel een vorm van acteren.
Ik constateer hetzelfde. Ik zit op verschillende forums mee te lezen en zie ons land niet vaak in de top 10-lijstjes staan. Wanneer Joost wel in een lijstje staat, wordt hij doorgaans ook wel goed beloond met 10 of 12p. Maar Kroatië zie ik door veel meer fans vaker beloond worden met punten. Ook een aantal andere favorieten worden vaker wat hoger gerangschikt. Misschien is het ook wel geen nummer voor de fans, en wordt het straks door de kijkers wél heel goed opgepakt. Ik hoop en verwacht dat zijn live performance in Malmö het soort optreden gaat zijn waar je naar blijft kijken. De commentatoren zullen vast ook benoemen dat Joost één van de favorieten is. Dat triggert sowieso mensen om er even goed voor te gaan zitten.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:55 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
[..]
Ik vind dat Joost het helemaal niet zo lekker doet in die top 37 lijstjes op YouTube, maar ook op andere fora valt het vaak best nog tegen (niet slecht, maar ook niet torenhoog scorend). Het zegt allemaal niks, maar het komt misschien ook omdat we hier in Nederland en België in een enorme euforie bui zitten, wat tevens een soort bubbel is.
Ik denk nog steeds dat ie heel hoog kan eindigen, maar ik merk ook dat ik vaak best teleurgesteld ben als hij vrij laag in die lijstjes staat. En die filmpjes zeggen inderdaad vrij weinig.
Dat is toch wel een van de grotere reaction vid kanalen. Bijna 500k subs. Snap niet waar dat aan ligt, waarschijnlijk omdat hij overal behoorlijk expressief enthousiast over is.quote:
4 mensen luisteren met een lach op hun gezicht. Nice!!quote:
Net als Albert Verlinde met z’n krukjequote:Op maandag 25 maart 2024 21:21 schreef Zigsky het volgende:
"If this doesn't win I am gonna eat my shoe"
Ik moet nu al lachen om de blik.quote:Op maandag 25 maart 2024 23:24 schreef Momo het volgende:
Morgenmiddag, de thumbnail beloofd niet perse veel goeds, maar misschien valt het mee
Ik vind dat de schrijfster het als (blijkbaar) half Nederlandse toch maar matig begrijpt.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:07 schreef Greys het volgende:
Hoop niet dat ze dat allemaal daar zo voelen in Duitsland, dat die zin over hun land gaat over hun ongastvrijheid.![]()
Oeh, dat viel niet mee...quote:Op maandag 25 maart 2024 23:24 schreef Momo het volgende:
Morgenmiddag, de thumbnail beloofd niet perse veel goeds, maar misschien valt het mee
Mooie reactie en ook wel oprecht in hoe ze overkomt. En dit is toch waar we op hopen?quote:
Het laatste avondmaal, met aan tafel Renee Frozjeequote:
In welke GGZ instelling in dit gefilmd? Wat een stel idioten.quote:
Samenvatting (over Europapa): "ik vind het nog steeds een verschrikkelijk nummer, maar ik hou enorm van de stage performance. Dit soort artiesten máákt het Eurovisie Songfestival".quote:
Die reactie van haar erbij voegt niets toequote:
Gelukkig jouw posts wel.quote:Op maandag 15 april 2024 12:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Die reactie van haar erbij voegt niets toe
quote:Op zondag 14 april 2024 19:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Samenvatting (over Europapa): "ik vind het nog steeds een verschrikkelijk nummer, maar ik hou enorm van de stage performance. Dit soort artiesten máákt het Eurovisie Songfestival".
quote:Op donderdag 18 april 2024 11:43 schreef Rebel- het volgende:
Bron
Eurovision songs, as ranked by 6 and 8 year old girls (with commentary by their dad)
My kids love Eurovision. As Australians, last year we went to sleep all together in the sofa bed and I set an alarm to 4:59 am so we all woke up with Eurovision. Girls are very excited for Eurovision this year! Here is what they think on the songs and their music videos, sorted alphabetically. (my interpretation in brackets).
Wife walks in: "this is stupide but I think he is going to win".
Ik kwam hier om deze te posten. Ik kijk deze gast al jaren, echt grappig dat-ie nu ook naar Joost Klein heeft geluisterd.quote:
Deze man heeft er kijk opquote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:39 schreef BillDauterive het volgende:
Deze voetbalfan zet Nederland op 1 en is verbaasd dat we zo laag staan bij de bookmakers.
En hij zegt wel dat de bookmakers hem vorig jaar toch beïnvloed hebben en dat hij die nu niet bekeken had vooraf.quote:
Het is wel duidelijk dat ze in Duitsland fan zijn. Benieuwd of we dat in de televote terug gaan zien.quote:
De meest mensen kijken niet naar de bookmakers. Het zal wellicht vermeld worden door de commentatoren, maar net zo groot is de kans dat ze vermelden dat zijn video verreweg de meeste views heeft van alle inzendingen. Denk jezelf nou niet een depressie in. Woensdag gaat Joost weer omhoog bij de odds. Niet dat het voor de meeste stemmers iets uitmaakt. Trust the processquote:Op zondag 5 mei 2024 01:31 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
[..]
En hij zegt wel dat de bookmakers hem vorig jaar toch beïnvloed hebben en dat hij die nu niet bekeken had vooraf.
Dat is inmiddels toch wel mijn angst voor nu: Nederland valt tegen, bla bla. Van drie naar vijf. Kan niet goed zijn. En dat terwijl we het niet eens gezien hebben en toch kan dit beïnvloeden blijkt wel uit wat hij ook zegt. Er hangt ineens een wat negatieve sfeer rondom de inzending van Joost.
Oh, het maakt mij verder niet uit waar hij eindigt zolang hij maar de finale haalt (en dat lijkt me een zekerheid).quote:Op zondag 5 mei 2024 01:41 schreef Aadrianus het volgende:
s
[..]
De meest mensen kijken niet naar de bookmakers. Het zal wellicht vermeld worden door de commentatoren, maar net zo groot is de kans dat ze vermelden dat zijn video verreweg de meeste views heeft van alle inzendingen. Denk jezelf nou niet een depressie in. Woensdag gaat Joost weer omhoog bij de odds. Niet dat het voor de meeste stemmers iets uitmaakt. Trust the process
Die halve speech die dan eindigt met applaus in het Europees parlementquote:
Van mij mogen die hele bookies voor het Songfestival afgeschaft wordenquote:Op zondag 5 mei 2024 14:25 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
[..]
Oh, het maakt mij verder niet uit waar hij eindigt zolang hij maar de finale haalt (en dat lijkt me een zekerheid).
Mijn leerlingen (6-8 jaar) zijn groot fan en nu na de uitleg vaan Joost valt dat puzzelstukje ook echt op z'n plaats voor zover dat al niet gevallen was: kinderen vinden dit waanzinnig, maar bejaarden ook. De voorpret die in heel Nederland nu eens gevoeld werd is uniek, dat was zelfs bij Duncan niet het geval, daar was die vibe alleen onder de fans.
Joost heeft ons veel plezier gegeven en ik gun hem die winst vooral, maar of dat nu wel of niet lukt maakt niet uit. En de bookmakers worden helaas te veel serieus genomen de laatste jaren. Een slechte ontwikkeling eigenlijk. En ja, daar doe ik net zo goed aan mee. Ik keek er vroeger nooit naar. Nu bijna elke dag.
quote:Malmo - CNN Updated 8:09 AM EDT, Sat May 11, 2024
The Eurovision Song Contest was thrown into fresh turmoil Saturday when organizers disqualified the Dutch entrant hours before the grand final for a backstage incident involving a female crew member.
The European Broadcasting Union, which organizes the annual event, taking place this year in Malmo, Sweden, said police were investigating the incident involving the singer Joost Klein and that it would not be appropriate for him to participate.
“Swedish police have investigated a complaint made by a female member of the production crew after an incident following his performance in Thursday night’s Semi Final. While the legal process takes its course, it would not be appropriate for him to continue in the Contest,” the EBU said.
A spokeswoman for the Swedish Police Authority said in a statement sent to CNN: “A man is suspected of unlawful threats. The crime is said to have been committed at Malmo Arena on Thursday evening.”
“The man [was] questioned by the police but not detained,” she added.
CNN has approached Klein’s team for comment.
The Dutch public broadcaster AVROTROS criticized the EBU for kicking Klein out. It said in a statement that it “finds the disqualification disproportionate and is shocked by the decision.”
The incident follows controversy about the participation of Israel in the contest. Pro-Palestinian protesters have been demonstrating daily in Malmo in the days running up to the competition. The EBU said the disqualification of Klein did not involve any other performer or member another country’s delegation.
The alleged incident involving Klein happened on Thursday evening after the second semi-final, the EBU said. Rumors then began to swirl around the delegations and press in Malmo on Friday afternoon when Klein did not perform as planned in a dress rehearsal. He was scheduled to rehearse directly before the Israeli entry, Eden Golan, which led to unconfirmed speculation that the events were connected.
Golan’s entry has sown division in the contest, whose motto is “united by music”. The EBU instructed Israel to amend the words of its song, which was originally called “October Rain,” deeming it too political.
But the contest has faced continued calls from some fans and pro-Palestinian activists to exclude Israel completely, citing the banning of Russia in 2022 following its full-scale invasion of Ukraine.
Thousands of protesters are expected to gather at the Malmo Arena for the final on Saturday night, with the EBU facing the very real prospect that Israel could win the competition.
The atmosphere in Malmo has been subdued. Swedish police have deployed extra officers to the city in the wake of the tensions. Armed police are visible on many intersections, and there is a ring of extra security around the hotel where the Israeli delegation is staying. Security staff have been patrolling inside the venue where the official after-show parties have been taking place.
Israel secured a place in the final on Thursday, after which Italy’s broadcaster, RAI, accidentally revealed what appeared to be the result of the public’s televote. The results showed that Israel had picked up 39% of the public’s vote - representing a landslide win. RAI said the results were published by mistake, and later said that the data was “incomplete”. The EBU said it had told RAI the move was “in breach of the rules.”
The competition - which clings deseperately to its apolitical tag - has become one of the largest cultural events to have been hit by the repercussions of Israel’s war in Gaza. Israel’s military assault has killed more than 34,000 Palestinians in Gaza since it was launched in response to Hamas’ October 7 attacks on Israel, in which at least 1,200 people were killed and 250 taken hostage.
Many participants have faced calls to state their views on either the conflict, or the particiaption of Israel. Golan was booed by some sections of the crowd during her untelevised jury performance on Wednesday evening.
This is a developing story and will be updated.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |