Die twee zijn echt niet goed, heequote:
Deze gast is wel van de tumbnailsquote:
Hij heeft ook nogal een zware vinger op de pauzeknop liggen geloof ik, zelden iemand zo vaak een video zien stoppen.quote:
Ja, dat genereert de clicks he. Al die reactievideo's hebben zo'n hysterische thumbnail.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Deze gast is wel van de tumbnails
[...]
Ik kom dat interview ook niet tegen in mijn algoritmequote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, dat genereert de clicks he. Al die reactievideo's hebben zo'n hysterische thumbnail.
Wat ik wel bijzonder vind is dat een interview met Joost zelf over het nummer bij Wiwi dan betrekkelijk weinig views heeft, maar als random mensen het nummer bespreken krijgt het soms wel 100.000 views. Blijft een bijzonder fenomeen.
Oh jeetje de 2e reactie van Jan Bors.quote:
Ik had het ook gemist.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik kom dat interview ook niet tegen in mijn algoritme
Het is hem zeker echt haha.quote:Op maandag 18 maart 2024 15:50 schreef Zigsky het volgende:
Kijk nou wie er reageert in de comments..
Volgens mij is dat niet de echte, laat maar![]()
Edit: het is wel zijn account, ik kap er mee![]()
Ach, wat is hij lief ook.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is hem zeker echt haha.
Joost heeft in z'n story op instagram zelfs een stukje uit deze reactievideo geplaatst.
Joostklein1 heeft 256.000 abonnees op YouTube en is verified. Het is hem! 😄quote:Op maandag 18 maart 2024 17:29 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Ach, wat is hij lief ook.
Ik was even in de war vanwege JoostKlein1.
Blijft een enthousiaste gast, maar hij kon zich dat gabber gedeelte niet meer herinneren. Eh, gast, je zegt dat je het heel vaak gedraaid hebt.....quote:
Dat vond ik ook wel typisch jaquote:Op maandag 18 maart 2024 19:05 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
[..]
Blijft een enthousiaste gast, maar hij kon zich dat gabber gedeelte niet meer herinneren. Eh, gast, je zegt dat je het heel vaak gedraaid heb.....
Ik ga me dan een beetje afvragen of het allemaal wel zo spontaan was of toch niet wat meer show voor de likes.quote:
Vrijwel alle reactie-video’s zijn voor de show en clicks. En dat bedoel ik in zijn algemeenheid, niet enkel voor de reacties op Joost. Ik kijk zelf ook wel eens reaction channels hoor, maar ontkennen dat overdreven reacties, of altijd over lk nummer positief zijn, voor de show zijn, is bijna ongeloofwaardig.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:09 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
[..]
Ik ga me dan een beetje afvragen of het allemaal wel zo spontaan was of toch niet wat meer show voor de likes.
Kom op zeg: hij deed net of hij dit voor het eerst hoorde, maar wel zeggen dat je het al zo vaak gedraaid hebt.
Ik raad aan meer reactievideos van haar te kijken, ze is zelf muzikante (en Eurovisie fan) en weet heel snel details op te pikken in de instrumentalen en daar haar mening ook over te geven en ze is kritisch maar nooit vals, erg fijne, korte analyses geeft ze.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:38 schreef Arnhemunited het volgende:
Weet niet of deze al voorbij was gekomen, maar hoe dit Britse meisje reageert als ze realiseert dat we happy hardcore sturen![]()
Je doet haar tekort. Deze vrouw is muzikant en je kunt haar reactie niet over een kam scheren met het gros van de andere reactievideo's. Als ze het niks vindt, steekt ze het ook niet onder stoelen of banken.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:44 schreef blackswangreen het volgende:
Ze weten ook wat hun publiek is. Ze hebben door dat er nu in Nederland op dit moment een groot publiek is dat dit soort filmpjes kijkt, dus springen ze allemaal op de bandwagon. Het is wel leuk om te zien soms, maar het zegt inderdaad niet zoveel. Het zijn geen spontane reacties.
Voorbeeld: die Engelse die zo blij is dat Nederland happy hardcore stuurt. Het bestaat niet dat ze in de eerste paar seconden al gelijk helemaal doorheeft dat dit zo'n nummer wordt. Die heeft het gewoon al gehoord en er al wat over opgeschreven. En daar is niks mis mee, het maakt je video beter als je weet waar je het over hebt. Maar het is wel een vorm van acteren.
Ik zeg ook niet dat ze het niet meent. Maar dat het geen spontane reactie is. Dat is het bijna nooit.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:57 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Je doet haar tekort. Deze vrouw is muzikant en je kunt haar reactie niet over een kam scheren met het gros van de andere reactievideo's. Als ze het niks vindt, steekt ze het ook niet onder stoelen of banken.
Ik vind dat Joost het helemaal niet zo lekker doet in die top 37 lijstjes op YouTube, maar ook op andere fora valt het vaak best nog tegen (niet slecht, maar ook niet torenhoog scorend). Het zegt allemaal niks, maar het komt misschien ook omdat we hier in Nederland en Belgi in een enorme euforie bui zitten, wat tevens een soort bubbel is.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:44 schreef blackswangreen het volgende:
Ze weten ook wat hun publiek is. Ze hebben door dat er nu in Nederland op dit moment een groot publiek is dat dit soort filmpjes kijkt, dus springen ze allemaal op de bandwagon. Het is wel leuk om te zien soms, maar het zegt inderdaad niet zoveel. Het zijn geen spontane reacties.
Voorbeeld: die Engelse die zo blij is dat Nederland happy hardcore stuurt. Het bestaat niet dat ze in de eerste paar seconden al gelijk helemaal doorheeft dat dit zo'n nummer wordt. Die heeft het gewoon al gehoord en er al wat over opgeschreven. En daar is niks mis mee, het maakt je video beter als je weet waar je het over hebt. Maar het is wel een vorm van acteren.
Ik constateer hetzelfde. Ik zit op verschillende forums mee te lezen en zie ons land niet vaak in de top 10-lijstjes staan. Wanneer Joost wel in een lijstje staat, wordt hij doorgaans ook wel goed beloond met 10 of 12p. Maar Kroati zie ik door veel meer fans vaker beloond worden met punten. Ook een aantal andere favorieten worden vaker wat hoger gerangschikt. Misschien is het ook wel geen nummer voor de fans, en wordt het straks door de kijkers wl heel goed opgepakt. Ik hoop en verwacht dat zijn live performance in Malm het soort optreden gaat zijn waar je naar blijft kijken. De commentatoren zullen vast ook benoemen dat Joost n van de favorieten is. Dat triggert sowieso mensen om er even goed voor te gaan zitten.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:55 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
[..]
Ik vind dat Joost het helemaal niet zo lekker doet in die top 37 lijstjes op YouTube, maar ook op andere fora valt het vaak best nog tegen (niet slecht, maar ook niet torenhoog scorend). Het zegt allemaal niks, maar het komt misschien ook omdat we hier in Nederland en Belgi in een enorme euforie bui zitten, wat tevens een soort bubbel is.
Ik denk nog steeds dat ie heel hoog kan eindigen, maar ik merk ook dat ik vaak best teleurgesteld ben als hij vrij laag in die lijstjes staat. En die filmpjes zeggen inderdaad vrij weinig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |