Een dip oké, maar door 69420 heen zakken word ik wel even emotioneel vanquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:59 schreef over_hedge het volgende:
Hey een dip. Is het daarom zo stil!
Die hebben je tussen de $1 en $21 per stuk gekost. Afhankelijk van hoe groot je stapel is zou ik wel wat winst pakken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:03 schreef TigerXtrm het volgende:
Ja hallo moet ik mijn stapel ETH uit 2016 al verkopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha 69 het seksnummerquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:41 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Een dip oké, maar door 69420 heen zakken word ik wel even emotioneel van
en 420 het wiet nummerquote:
"De bitcoin"quote:Op vrijdag 15 maart 2024 07:39 schreef Claudia_x het volgende:
Wat aardige statistieken:
• In Nederland zijn er 2 miljoen cryptobeleggers. In 2018 waren dat er nog 600 duizend.
• Het percentage Nederlanders dat in crypto belegt, ligt wat hoger dan in andere West-Europese landen.
• Bijna 1 op de 10 Nederlanders belegt in bitcoin.
Bron: de Volkskrant
Eindelijk eens een informatief artikel. Beetje jammer van 'dodgecoin', maar vooruit.
Zelfs die liggen voor op schemaquote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:20 schreef MaximumRush het volgende:
De aloude weekenddip is weer vroeg begonnen.
Coinbase is ook custodian van de meeste ETF's..quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:22 schreef MaximumRush het volgende:
[ x ]
Lol, Bukele had al die tijd hun btc op coinbase staan.
Investeren (lol) user @atypisch is nu witheetquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:48 schreef ISVV het volgende:
Iemand hier die nog overweegt om in PEPE te investeren?
Nee ik overweeg momenteel GeertCoin (GEERT).quote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:48 schreef ISVV het volgende:
Ik gooi soms 100¤ erin en trek ik meestal zelfde dag er weer uit met wat winst. Zakgeldquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:48 schreef ISVV het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |