Ja hoi....quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:18 schreef TaMieke het volgende:
Ik ben me al 2 dagen druk aan het maken of ik mn vrijdagmiddag planning wel haal. Vast wel, want tel overal veel te veel tijd voor. Maar toch
Mensen met tijdblindheid snap ik dan ook echt niet (niet dat ik er ken, maar het schijnt te bestaan). Hoezo heb je niet al 20x berekend hoeveel tijd je ergens voor nodig hebt, plus nog minimaal een half uur extra hebt geteld voor het geval je eerste berekening niet klopt?
enigzins overdreven maar je snapt me
tijdblindheid? is dat een ding?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:18 schreef TaMieke het volgende:
Ik ben me al 2 dagen druk aan het maken of ik mn vrijdagmiddag planning wel haal. Vast wel, want tel overal veel te veel tijd voor. Maar toch
Mensen met tijdblindheid snap ik dan ook echt niet (niet dat ik er ken, maar het schijnt te bestaan). Hoezo heb je niet al 20x berekend hoeveel tijd je ergens voor nodig hebt, plus nog minimaal een half uur extra hebt geteld voor het geval je eerste berekening niet klopt?
Ooooh daar zou ik zo hard niet tegen kunnen...quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kerel heeft er ook nogal eens last van (maar we hebben beiden hoogstwaarschijnlijk wel wat tikjes van bepaalde spectra), vooral met reis/vertrektijden. Het is echt geen kwade opzet, maar man man man, wat irritant af en toe.
Al gaat dat beter sinds ik 'm bij een aantal (niet-kritische) dingen op z'n muil heb laten gaan. Trein missen richting een concert (dus stukje voorprogramma missen) omdat blijkt dat je eerst nog tig dingen moet zoeken en ik écht die 20 minuten fietsen nodig heb? Jammer dan.
En ik ga nu gewoon vast fietsen als 'ie te lang aan het treuzelen is, je weet m'n route, haal me maar in. Werkt ook.
He bah...quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:20 schreef DrMarten het volgende:
Weer onderhanden genomen door de tandarts. Zere bek nu.
Gelukkig mag ik dinsdag weer
Ik ben tijdblind in de zin dat ik altijd te vreog aankom. Ik zit altijd een kwartier te voren in de wachtkamer bijv. als het dan een keertje tien minuten is ipv een kwartier zit ik in de stress van "laat komen"quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:18 schreef TaMieke het volgende:
quote:
Dank julliequote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Belangrijk om goed voor jezelf te zorgen. Goed bezig jij.
hier kan ik mee levenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben tijdblind in de zin dat ik altijd te vreog aankom. Ik zit altijd een kwartier te voren in de wachtkamer bijv. als het dan een keertje tien minuten is ipv een kwartier zit ik in de stress van "laat komen"
Ik heb ermee leren omgaan, omgekeerd heb ik ook m'n irritante dingen natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh daar zou ik zo hard niet tegen kunnen...
Blijkbaar welquote:
Ja dat. Eerder te vroeg dan te laat.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben tijdblind in de zin dat ik altijd te vreog aankom. Ik zit altijd een kwartier te voren in de wachtkamer bijv. als het dan een keertje tien minuten is ipv een kwartier zit ik in de stress van "laat komen"
Ik kan echt niet tegen te laat komen. Een van mijn begeleiders komt ook standaard te laat, dan zit ik me echt te verbijtenquote:
Hahahaha misschien is dat waarquote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb ermee leren omgaan, omgekeerd heb ik ook m'n irritante dingen natuurlijk.
Ja... inderdaadquote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Blijkbaar wel
[..]
Ja dat. Eerder te vroeg dan te laat.
Over 2 weken is de vrijmibo hier:quote:
Ik wilde al vragen of het Malta isquote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Over 2 weken is de vrijmibo hier:
[ afbeelding ]
Ik heb een bloedhekel aan te laat komen en ben doorgaans precies op tijd (mits de NS op tijd rijdt).quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
En zelf ben ik dus ook liever te vroeg, dus in het begin gaf het echt wel wat irritatie.
Grazie haffnaquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik wilde al vragen of het Malta ismaar het linkje zegt genoeg. Veel plezier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:08 schreef Tegan het volgende:
Weekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:08 schreef Tegan het volgende:
Weekend.
Subtiel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ow, ok.quote:
Ik wil je best wel eens inspirerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |