Ku... Eh...quote:
Geeft niet - vind het vooral vervelend voor jouzelf.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Anyways... ik reageerde iets te heftig en eerlijk..sorry
quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Geeft - vind het vooral vervelend voor jouzelf.
Als het pijn doet, gaat er iets niet goed. Balen dat dat je ervaring en associatie is.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... nooit meer. Dat pijnverbijten en ongemakkelijke en vieze en nare gedoe. Ik snap niet wat mannen zo fijn vinden aan iemand pijn doen. Een knuffel is iets heel anders... en liever nooit meer een knuffel dan één keer seks.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het pijn doet, gaat er iets niet goed. Balen dat dat je ervaring en associatie is.![]()
Eerlijkheid hoort bij Fokquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Anyways... ik reageerde iets te heftig en eerlijk..sorry
Oh, dat klinkt beter?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh lekker vrij weer tot woensdag
Jaquote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt beter?
Of eigenlijk toch niet ?
Fijnquote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaik ben er blij mee. Bewust mijn agenda redelijk leeg aan het houden. Heb ik nodig
Belangrijk om goed voor jezelf te zorgen. Goed bezig jij.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jaik ben er blij mee. Bewust mijn agenda redelijk leeg aan het houden. Heb ik nodig
Da's gewoon hoe het hoofd werkt.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:18 schreef TaMieke het volgende:
Ik ben me al 2 dagen druk aan het maken of ik mn vrijdagmiddag planning wel haal. Vast wel, want tel overal veel te veel tijd voor. Maar toch
Mensen met tijdblindheid snap ik dan ook echt niet (niet dat ik er ken, maar het schijnt te bestaan). Hoezo heb je niet al 20x berekend hoeveel tijd je ergens voor nodig hebt, plus nog minimaal een half uur extra hebt geteld voor het geval je eerste berekening niet klopt?
enigzins overdreven maar je snapt me
Kerel heeft er ook nogal eens last van (maar we hebben beiden hoogstwaarschijnlijk wel wat tikjes van bepaalde spectra), vooral met reis/vertrektijden. Het is echt geen kwade opzet, maar man man man, wat irritant af en toe.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik snap dat van mezelf niet eens, dus vooruit
Lijkt me heel irritant.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kerel heeft er ook nogal eens last van (maar we hebben beiden hoogstwaarschijnlijk wel wat tikjes van bepaalde spectra), vooral met reis/vertrektijden. Het is echt geen kwade opzet, maar man man man, wat irritant af en toe.
Al gaat dat beter sinds ik 'm bij een aantal (niet-kritische) dingen op z'n muil heb laten gaan. Trein missen richting een concert (dus stukje voorprogramma missen) omdat blijkt dat je eerst nog tig dingen moet zoeken en ik écht die 20 minuten fietsen nodig heb? Jammer dan.
En ik ga nu gewoon vast fietsen als 'ie te lang aan het treuzelen is, je weet m'n route, haal me maar in. Werkt ook.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik ga nu gewoon vast fietsen als 'ie te lang aan het treuzelen is, je weet m'n route, haal me maar in. Werkt ook.
Oh nee, kerel jaagt anderen niet op, het is meer een "oh shit dit, dit en dit moest ook nog" voor zichzelf. Alleen sta ik dan dus meestal een kwartier met m'n jas aan terwijl hij nog dingen bij elkaar scharrelt.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Lijkt me heel irritant.
Mn ex had er ook wel een handje van. Als we weg moesten, eerst een half uur iedereen staan opjagen en dan als laatste nog naar de wc moeten ofzo. 20 keer snoozen en geregeld te laat komen op het werk. Ik weet niet of het echt blindheid was of gewoon lui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |