Verstandig. Maar ook de crunches kun je dan afwisselen. Als je zo'n 30 dagen ding hebt, zijn het vaak 5 oefeningen die je opbouwt. Beetje variatie.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh die wel, als in 4-5x per week. Mijn andere krachttraining wissel ik wel af elke dag.
Ja hoor. Ik focus nu ook minder op gewicht en meer op repetities. Doe nu 8x10, en dan 2 verschillende oefeningen.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Verstandig. Maar ook de crunches kun je dan afwisselen. Als je zo'n 30 dagen ding hebt, zijn het vaak 5 oefeningen die je opbouwt. Beetje variatie.
Kun je thuis nog voldoende vooruit met de gewichten die je hebt?
Klinkt goedquote:Op maandag 18 maart 2024 13:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@:Cherrylips zit daar ook al ze haar plek boven de eettafel zat is, dus je zit er niet alleen.
[..]
Het hele idee is om direct te stoppen met werken zodra er genoeg geld is om zorgeloos te leven.
Leven he?quote:Op maandag 18 maart 2024 15:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knuffel
Halverwege de middag alsterkte
Je weet toch, ik denk altijd goed na over de dingen die ik doe.quote:
Hug. We could do with onequote:
quote:
quote:
Nou, zó erg ook weer niet hier, maar ik voel me wel erg moe inmiddels jaquote:
Hakt erinquote:Op maandag 18 maart 2024 20:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, zó erg ook weer niet hier, maar ik voel me wel erg moe inmiddels ja![]()
En zere voeten... afgelopen weekend weer eens op hakken gelopen![]()
![]()
Ehm..jaquote:
Oh die dingen zijn zo naarquote:Op maandag 18 maart 2024 20:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, zó erg ook weer niet hier, maar ik voel me wel erg moe inmiddels ja![]()
En zere voeten... afgelopen weekend weer eens op hakken gelopen![]()
![]()
Wel leuk.. maar ja... Pijn is fijnquote:
De SC of jij?quote:
Haha ik ben meer erg praktisch type. Vroeger droeg ik ook wel zulke ondingen. Alleen vertik het nuquote:
Kan me voorstellenquote:Op maandag 18 maart 2024 20:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ik ben meer erg praktisch type. Vroeger droeg ik ook wel zulke ondingen. Alleen vertik het nu
Funsize!quote:Op maandag 18 maart 2024 20:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan me voorstellen
Soms vind ik het gewoon leuk![]()
Edit: oh, en praktisch. Ik ben maar klein....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |