Met een Lapo mag je de OP - en de TTquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou ik heb het sluiten en openen maar even gekaapt
Er zit het woord heer inquote:
Wat vanilla van je.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zit het woord heer in
Ik waardeer het dat die gif nog in de OP staat.quote:
?quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zit het woord heer in
Ik verwijs naar de Nederlandse uitdrukking 'heer en meester'. En dat laatste maakt het weer minder vanilla.quote:
Echt relatie en psychologie gifjequote:Op woensdag 13 maart 2024 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik waardeer het dat die gif nog in de OP staat.
Omdat je naar de Heer luistertquote:
Dat ben ik.quote:
Drommels drommels.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verwijs naar de Nederlandse uitdrukking 'heer en meester'. En dat laatste maakt het weer minder vanilla.
Oh... ik heb juist het tegenovergesteldequote:Op woensdag 13 maart 2024 18:07 schreef Tegan het volgende:
Gevoelsmatig al een hele week erop zitten maar het is pas woensdag.
Dit wel.quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:07 schreef Tegan het volgende:
Dan weer eenquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:07 schreef Tegan het volgende:
Voel me ietsje beter maar nog niet mezelf vandaag.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:07 schreef Tegan het volgende:
Voel me ietsje beter maar nog niet mezelf vandaag.
Lol erin?quote:
Knuffquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:07 schreef Tegan het volgende:
quote:Op woensdag 13 maart 2024 19:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Lol erin?
Of.... leedvermaak...?Da's nie lief natuurlijk
quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan weer eentotdat je je weer helemaal jezelf voelt.
quote:
Knuffel voor jouquote:Op donderdag 14 maart 2024 09:55 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben wel zo godsgruwelijk moe van alles... Laat me gewoon op het strand zitten met een biertje, kijkend naar een zonsondergang en Etta James op de achtergrond.
Life:
[ afbeelding ]
Thanksquote:
Als je die van mij toevallig onderweg vind wil je hem dan terug sturen?quote:Op donderdag 14 maart 2024 09:55 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben wel zo godsgruwelijk moe van alles... Laat me gewoon op het strand zitten met een biertje, kijkend naar een zonsondergang en Etta James op de achtergrond.
Life:
[ afbeelding ]
Helaas wel ja. Soldiering on.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je gaat al een tijdje minder lekker heb ik het idee?
Tuurlijkquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als je die van mij toevallig onderweg vind wil je hem dan terug sturen?
Gatsie... ik hoop dat je er snel uit weet te kruipenquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Soldiering on.
[..]
Tuurlijk
quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gatsie... ik hoop dat je er snel uit weet te kruipen
Kom maar hierheen. Hier ook al een tijd geen knuffel/fysiek interactie gehad. Krijg er gewoon behoefte aan door het gifjequote:
Als ik in de buurt zou wonenquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kom maar hierheen. Hier ook al een tijd geen knuffel/fysiek interactie gehad. Krijg er gewoon behoefte aan door het gifje
Knuffelenquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kom maar hierheen. Hier ook al een tijd geen knuffel/fysiek interactie gehad. Krijg er gewoon behoefte aan door het gifje
quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
ongeveer zesenhalf jaar niet meer echt geknuffeld met iemand.
I really could use onequote:
Wie heeft er tijd teveel en kan het knuffelgifje opzoeken dat jarenlang in de OP stond van deze SC. Deze dus:quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Omg die mistte ik alquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie heeft er tijd teveel en kan het knuffelgifje opzoeken dat jarenlang in de OP stond van deze SC. Deze dus:
[ afbeelding ]
Die had ik ooit als UI omdat @:Faxie er zo leuk op reageert.
Especially for you.quote:
Je bent stiekem een enorme knuffelbeer, non?quote:
Oh ja, ik herinner me die UI bij je idd!quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie heeft er tijd teveel en kan het knuffelgifje opzoeken dat jarenlang in de OP stond van deze SC. Deze dus:
[ afbeelding ]
quote:
Niet stiekem hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:22 schreef Barbusse het volgende:
Je bent stiekem een enorme knuffelbeer, non?
Give it to me, then. I need itquote:
Buk maar.quote:
quote:
Massagesquote:
Jij ook een fijne steak & blowjob dayquote:
Beide nietquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij ook een fijne steak & blowjob day
Steak & pi dagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohnoesquote:
Moet bij de seksendelieveheersbeestjesquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je m al opgezocht die gif?quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Moet bij de seksendelieveheersbeestjes
Heldinquote:
Dat maken wij gewoon ff los in jou.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mensen ik heb ineens een intense knuffelbehoefte door jullieen dan echt knuffel niet de "hoi knuffel"
quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mensen ik heb ineens een intense knuffelbehoefte door jullieen dan echt knuffel niet de "hoi knuffel"
Hahaha jaquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat maken wij gewoon ff los in jou.
Damn. doetniequote:
Nee muts.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gifje is dus mijn levensverhaal: doenie
En deze had ik net te pakkenquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaa met aanklikken wel
Liev
Haha grapje tochquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee muts.
Geen doemscenario's! Gewoon een linkje plakken, zonder IMG-tags![]()
Oppelosssttt!
Kwestie van tijd totdat je jezelf betrapt dat je zin hebt in seks.quote:
Ohai.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Haha nu weet ik wel dat ik een loner ben
Nee... nooit meer. Dat pijnverbijten en ongemakkelijke en vieze en nare gedoe. Ik snap niet wat mannen zo fijn vinden aan iemand pijn doen. Een knuffel is iets heel anders... en liever nooit meer een knuffel dan één keer seks.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kwestie van tijd totdat je jezelf betrapt dat je zin hebt in seks.
Jaaaaaquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohai.
....
Samen lonely knuffelen dan?
Zijn we niet lone meer
Gelukkig voor het laatstequote:Op donderdag 14 maart 2024 21:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Druk, moe, toe aan rust. Verder prima
quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... nooit meer. Dat pijnverbijten en ongemakkelijke en vieze en nare gedoe. Ik snap niet wat mannen zo fijn vinden aan iemand pijn doen. Een knuffel is iets heel anders... en liever nooit meer een knuffel dan één keer seks.
Dat is een understatementquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh jee, je hebt dus een nare ervaring gehad..?Dat is balen
Ku... Eh...quote:
Geeft niet - vind het vooral vervelend voor jouzelf.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Anyways... ik reageerde iets te heftig en eerlijk..sorry
quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Geeft - vind het vooral vervelend voor jouzelf.
Als het pijn doet, gaat er iets niet goed. Balen dat dat je ervaring en associatie is.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... nooit meer. Dat pijnverbijten en ongemakkelijke en vieze en nare gedoe. Ik snap niet wat mannen zo fijn vinden aan iemand pijn doen. Een knuffel is iets heel anders... en liever nooit meer een knuffel dan één keer seks.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het pijn doet, gaat er iets niet goed. Balen dat dat je ervaring en associatie is.![]()
Eerlijkheid hoort bij Fokquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Anyways... ik reageerde iets te heftig en eerlijk..sorry
Oh, dat klinkt beter?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh lekker vrij weer tot woensdag
Jaquote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt beter?
Of eigenlijk toch niet ?
Fijnquote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaik ben er blij mee. Bewust mijn agenda redelijk leeg aan het houden. Heb ik nodig
Belangrijk om goed voor jezelf te zorgen. Goed bezig jij.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jaik ben er blij mee. Bewust mijn agenda redelijk leeg aan het houden. Heb ik nodig
Da's gewoon hoe het hoofd werkt.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:18 schreef TaMieke het volgende:
Ik ben me al 2 dagen druk aan het maken of ik mn vrijdagmiddag planning wel haal. Vast wel, want tel overal veel te veel tijd voor. Maar toch
Mensen met tijdblindheid snap ik dan ook echt niet (niet dat ik er ken, maar het schijnt te bestaan). Hoezo heb je niet al 20x berekend hoeveel tijd je ergens voor nodig hebt, plus nog minimaal een half uur extra hebt geteld voor het geval je eerste berekening niet klopt?
enigzins overdreven maar je snapt me
Kerel heeft er ook nogal eens last van (maar we hebben beiden hoogstwaarschijnlijk wel wat tikjes van bepaalde spectra), vooral met reis/vertrektijden. Het is echt geen kwade opzet, maar man man man, wat irritant af en toe.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik snap dat van mezelf niet eens, dus vooruit
Lijkt me heel irritant.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kerel heeft er ook nogal eens last van (maar we hebben beiden hoogstwaarschijnlijk wel wat tikjes van bepaalde spectra), vooral met reis/vertrektijden. Het is echt geen kwade opzet, maar man man man, wat irritant af en toe.
Al gaat dat beter sinds ik 'm bij een aantal (niet-kritische) dingen op z'n muil heb laten gaan. Trein missen richting een concert (dus stukje voorprogramma missen) omdat blijkt dat je eerst nog tig dingen moet zoeken en ik écht die 20 minuten fietsen nodig heb? Jammer dan.
En ik ga nu gewoon vast fietsen als 'ie te lang aan het treuzelen is, je weet m'n route, haal me maar in. Werkt ook.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik ga nu gewoon vast fietsen als 'ie te lang aan het treuzelen is, je weet m'n route, haal me maar in. Werkt ook.
Oh nee, kerel jaagt anderen niet op, het is meer een "oh shit dit, dit en dit moest ook nog" voor zichzelf. Alleen sta ik dan dus meestal een kwartier met m'n jas aan terwijl hij nog dingen bij elkaar scharrelt.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Lijkt me heel irritant.
Mn ex had er ook wel een handje van. Als we weg moesten, eerst een half uur iedereen staan opjagen en dan als laatste nog naar de wc moeten ofzo. 20 keer snoozen en geregeld te laat komen op het werk. Ik weet niet of het echt blindheid was of gewoon lui.
Hey, kan hij nog even een stukje lekker op zíjn tempo fietsen, dus eigenlijk is het win-win.quote:
Ja hoi....quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:18 schreef TaMieke het volgende:
Ik ben me al 2 dagen druk aan het maken of ik mn vrijdagmiddag planning wel haal. Vast wel, want tel overal veel te veel tijd voor. Maar toch
Mensen met tijdblindheid snap ik dan ook echt niet (niet dat ik er ken, maar het schijnt te bestaan). Hoezo heb je niet al 20x berekend hoeveel tijd je ergens voor nodig hebt, plus nog minimaal een half uur extra hebt geteld voor het geval je eerste berekening niet klopt?
tijdblindheid? is dat een ding?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:18 schreef TaMieke het volgende:
Ooooh daar zou ik zo hard niet tegen kunnen...quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kerel heeft er ook nogal eens last van (maar we hebben beiden hoogstwaarschijnlijk wel wat tikjes van bepaalde spectra), vooral met reis/vertrektijden. Het is echt geen kwade opzet, maar man man man, wat irritant af en toe.
Al gaat dat beter sinds ik 'm bij een aantal (niet-kritische) dingen op z'n muil heb laten gaan. Trein missen richting een concert (dus stukje voorprogramma missen) omdat blijkt dat je eerst nog tig dingen moet zoeken en ik écht die 20 minuten fietsen nodig heb? Jammer dan.
He bah...quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:20 schreef DrMarten het volgende:
Weer onderhanden genomen door de tandarts. Zere bek nu.
Gelukkig mag ik dinsdag weer
Ik ben tijdblind in de zin dat ik altijd te vreog aankom. Ik zit altijd een kwartier te voren in de wachtkamer bijv. als het dan een keertje tien minuten is ipv een kwartier zit ik in de stress van "laat komen"quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:18 schreef TaMieke het volgende:
quote:
Dank julliequote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Belangrijk om goed voor jezelf te zorgen. Goed bezig jij.
hier kan ik mee levenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben tijdblind in de zin dat ik altijd te vreog aankom. Ik zit altijd een kwartier te voren in de wachtkamer bijv. als het dan een keertje tien minuten is ipv een kwartier zit ik in de stress van "laat komen"
Ik heb ermee leren omgaan, omgekeerd heb ik ook m'n irritante dingen natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh daar zou ik zo hard niet tegen kunnen...
Blijkbaar welquote:
Ja dat. Eerder te vroeg dan te laat.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben tijdblind in de zin dat ik altijd te vreog aankom. Ik zit altijd een kwartier te voren in de wachtkamer bijv. als het dan een keertje tien minuten is ipv een kwartier zit ik in de stress van "laat komen"
Ik kan echt niet tegen te laat komen. Een van mijn begeleiders komt ook standaard te laat, dan zit ik me echt te verbijtenquote:
Hahahaha misschien is dat waarquote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb ermee leren omgaan, omgekeerd heb ik ook m'n irritante dingen natuurlijk.
Ja... inderdaadquote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Blijkbaar wel
[..]
Ja dat. Eerder te vroeg dan te laat.
Over 2 weken is de vrijmibo hier:quote:
Ik wilde al vragen of het Malta isquote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Over 2 weken is de vrijmibo hier:
[ afbeelding ]
Ik heb een bloedhekel aan te laat komen en ben doorgaans precies op tijd (mits de NS op tijd rijdt).quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
En zelf ben ik dus ook liever te vroeg, dus in het begin gaf het echt wel wat irritatie.
Grazie haffnaquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik wilde al vragen of het Malta ismaar het linkje zegt genoeg. Veel plezier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:08 schreef Tegan het volgende:
Weekend.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:08 schreef Tegan het volgende:
Weekend.
Subtiel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ow, ok.quote:
Ik wil je best wel eens inspirerenquote:
En niet alleen datquote:
Ik ben teleurgesteld en een beetje verdrietig nu.quote:
Het is tenslotte weekendquote:
Dit is hoe ik me al voel.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld en een beetje verdrietig nu.
quote:
Nietquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is tenslotte weekend.
En voor de verandering niet ziek en geen werkstress. En morgen echt vrij
.
Ga ervoor gianniquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als het dan blijft bij inspireren dan ben ik niet tevreden hoor.
quote:
Kom hier dan, dan leg ik het je nog eens uit.quote:
Nou, dan moeten we maar eens kijken of we jou kunnen bevredigenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als het dan blijft bij inspireren dan ben ik niet tevreden hoor.
Het is zeker dat we hier even goed de tijd voor moeten nemen inderdaadquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou, dan moeten we maar eens kijken of we jou kunnen bevredigen
Vertel hier meer overquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:08 schreef Barbusse het volgende:
Mijn weekend is in ieder geval goed begonnen
Nieuwe baan vanaf april. Ruime salarisverdubbelingquote:
word ik zomaar aan de kant gezet voor ene jeroen?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:12 schreef Tegan het volgende:
Ik ga maar Jeroen terugkijken ter inluiding van het weekend.
Gefeliciteerd dude. Het is je gegund.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nieuwe baan vanaf april. Ruime salarisverdubbeling
Wow gefeliciteerd! Wat fijn om te horen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nieuwe baan vanaf april. Ruime salarisverdubbeling
En goede perks
Aangezien ik ook kan werken vanaf iedere locatie waar ze een kantoor hebben, en zo ook actief zijn in Nederland, kan dit voorkomenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dude. Het is je gegund.En bij deze de afspraak dat jij onze eerstvolgende whisky en sigaren meet betaalt.
Eindelijk!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aangezien ik ook kan werken vanaf iedere locatie waar ze een kantoor hebben, en zo ook actief zijn in Nederland, kan dit voorkomen
Heb je gezien hoe lang ik al op je aan het wachten ben in dit topicquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
word ik zomaar aan de kant gezet voor ene jeroen?
Niet eens Brabantquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:20 schreef Barbusse het volgende:
In Leiden en notabene de fucking Achterhoek
Leiden is vlakbijquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:20 schreef Barbusse het volgende:
In Leiden en notabene de fucking Achterhoek
Misschien maar goed anders gaat hij alleen jou maar aandacht geven.quote:
Ik ben deelbaar en er zijn hoeveel veeeeel leuke mensen op Fokquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien maar goed anders gaat hij alleen jou maar aandacht geven.
Ik weerhoud mij van de neiging om een dibs te doen op een specifiek deel van jou.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben deelbaar en er zijn hoeveel veeeeel leuke mensen op Fok
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weerhoud mij van de neiging om een dibs te doen op een specifiek deel van jou.
Eyyy - wat zeg je over een mooi stukje van mijn provincie?quote:
Ohai.quote:
Ja, daar komt Barbusse dus nietquote:
Hij mist heel watquote:
Sorryquote:
I knowquote:
Zie boven, niks mis met de Achterhoekquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Eyyy - wat zeg je over een mooi stukje van mijn provincie?
En waar ik veel familie heb wonen
Digitale knuffel voor jouquote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een eenzame avond
Heb heel erg behoefte aan een beetje contact, maar niemand is bereikbaar
Maja... nog niet moe genoeg voor bed. Dus even doorbikkelen en morgen is alles beter
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Moet ook niet zeuren. Alleen krijg het gevoel even niet weggedrukt
Je zeurt ook niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Moet ook niet zeuren. Alleen krijg het gevoel even niet weggedrukt
En hier dan even kletsen?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een eenzame avond
Heb heel erg behoefte aan een beetje contact, maar niemand is bereikbaar
Maja... nog niet moe genoeg voor bed. Dus even doorbikkelen en morgen is alles beter
Of zullen we een Tetten, kletsen, knuffelen app groepje starten?quote:
De post waarvan je wist dat hij zou komenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of zullen we een Tetten, kletsen, knuffelen app groepje starten?
Ja - guiltyquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:00 schreef Barbusse het volgende:
Oh, jullie zijn allemaal al aan het slapen?
Of zitten in de groepsapp van AirwiN
THE CALL IS COMING FROM INSIDE THE HOUSE!!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja - guilty
Mocht alleen nixxx zeggen van @:AirwiN
Sjt.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
THE CALL IS COMING FROM INSIDE THE HOUSE!!
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Sjt.
Hij is nu slapen....
Niets zeggen hè...
Maar eh... ik zat in de app groep... niet bij AirwiN in huis?!quote:
Oh Haiiiii - Koentje!!!quote:
jaren terug wel eens een SEX SC meet gehad ;-)quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:39 schreef Sally het volgende:
Zullen we DTS dan ook nog even onveilig maken?
Maar als die ene er is, dan draai ik meteen weer om![]()
Jij post/komt (huehue) niet in [SEX] he?![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jaren terug wel eens een SEX SC meet gehad ;-)
nee dat was gewoon een 'meet' alleen bij iemand thuis ;-)quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:43 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
dat lijkt me dan wel een grappige meet
Maar ehm, ging je dan alleen de mensen ontmoeten, of ook 'beter leren kennen'![]()
Hahaha - kewlquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee dat was gewoon een 'meet' alleen bij iemand thuis ;-)
Sterker nog, van KSC ook wel eens een meet in een seksclub gehad
ook dat was alleen maar een BBQ ;-)quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahaha - kewl
Kwam er nog veel van meeten?
Oehquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook dat was alleen maar een BBQ ;-)
Al zijn er daar ook wel eens echte actiemeets geweestEen van de KSC bewoners destijds (RIP) had een seksclub in Belgie
destijds (2014) was het een parenclub. Kort daarna werd het een BDSM clubquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh![]()
Hmmmmm![]()
(oh, de RIP daargelaten - uiteraard)
Onderwerp gaat wel erg de diepte in nu hè?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
destijds (2014) was het een parenclub. Kort daarna werd het een BDSM club
soms weet ik ook niet meer in welke SC ik nu weer zitquote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Onderwerp gaat wel erg de diepte in nu hè?![]()
Past het nog binnen R&P? Jawel hè?
Relaties
Whehequote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
soms weet ik ook niet meer in welke SC ik nu weer zit
Betrapt!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja - guilty
Mocht alleen nixxx zeggen van @:AirwiN
toen was ik alweer bijna wakkerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moggûh
Sliep pas om zes uur. Dus een beetje kopzeer nu![]()
Even rustig handwerken en rustig aan doen vandaag
quote:Op maandag 18 maart 2024 06:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Ben zo blij! Eens op tijd wakker geworden energiek. Zelfs de eerste huishoudelijke taken zijn gedaan!
quote:Op maandag 18 maart 2024 08:27 schreef Tegan het volgende:
Dacht ik ga iets eerder naar kantoor, letterlijk iedere collega een voor een die zijn/haar verbazing uitsprak.
of gewoon niks aantrekken van je collega'squote:Op maandag 18 maart 2024 08:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Volgende keer gewoon dat half uurtje langer in bed liggen dus.
Q.quote:
Vooral veel bijgeslapen.quote:Op maandag 18 maart 2024 08:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of gewoon niks aantrekken van je collega's
goed weekend gehad?
Debiteuren crediteuren-vibes bij deze vraag.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vooral veel bijgeslapen.
En bij jou? Hoe laat was jij op kantoor vanmorgen?
ja, weekend was lekker rustig.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vooral veel bijgeslapen.
En bij jou? Hoe laat was jij op kantoor vanmorgen?
Was dit een compliment of een belediging?quote:Op maandag 18 maart 2024 09:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Debiteuren crediteuren-vibes bij deze vraag.
Bah wat vroegquote:Op maandag 18 maart 2024 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, weekend was lekker rustig.
uhm, 7:10 ofzo. vrij normaal
ach, je went er aanquote:
quote:Op maandag 18 maart 2024 09:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Was dit een compliment of een belediging?
Dit was gewoon omdat mijn ochtend.
Sommige dingen in het leven moet je niet aan willen wennen.quote:
Werken?quote:Op maandag 18 maart 2024 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige dingen in het leven moet je niet aan willen wennen.
Als ik de keuze zou hebben...quote:
Jij gaat gewoon sporten, fitgirl.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geen idee wat ik dan de hele dag met mn leven zou doen, maar toch
8uur langquote:Op maandag 18 maart 2024 12:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon sporten, fitgirl.
Kun jij welquote:
Rondje, workout, en vanavond crunches en leg raisesquote:Op maandag 18 maart 2024 12:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Er naar toe rijden sowieso
Jij dan? Heb je je rondje alweer gehad?
Je crunches en leg raises horen niet bij de workout?quote:Op maandag 18 maart 2024 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rondje, workout, en vanavond crunches en leg raises
Jawel, maar die doe ik in de avond. Workout kan ik overdag doenquote:Op maandag 18 maart 2024 12:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je crunches en leg raises horen niet bij de workout?
Hoe lang ben je bezig met allebei?quote:Op maandag 18 maart 2024 12:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jawel, maar die doe ik in de avond. Workout kan ik overdag doen
Nou, ik wel.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:34 schreef TaMieke het volgende:
Geen idee wat ik dan de hele dag met mn leven zou doen, maar toch
Main workout halfuur/drie kwartier. Overige kwartiertje.quote:
Als het voor jou werktquote:Op maandag 18 maart 2024 12:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Main workout halfuur/drie kwartier. Overige kwartiertje.
Wandelen doe ik ook nog trouwens, klein half uurtjequote:Op maandag 18 maart 2024 12:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Als het voor jou werkt
Ik treuzel teveel de laatste tijd en dan ben ik zo 2 uur van huis
Nee, vooral veel "rusten" tussendoor. en nu 20minuten rennen/hardlopen als cardio tikt ook wel aan.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wandelen doe ik ook nog trouwens, klein half uurtje
2 uur is wel lang, maar ik neem aan dat je niet constant achterelkaar bezig bent?
En de rest van de tijdquote:Op maandag 18 maart 2024 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, ik wel.
Zou direct @:Tegan ontvoeren.
Andere hobbies, sporten, dutjes, eten, gamen.quote:
Ah kijk, dan kom je idd wel tegen de 2 uurquote:Op maandag 18 maart 2024 12:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee, vooral veel "rusten" tussendoor. en nu 20minuten rennen/hardlopen als cardio tikt ook wel aan.
[..]
En de rest van de tijd
Dat klinkt wel goed. Vakantiesquote:Op maandag 18 maart 2024 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Andere hobbies, sporten, dutjes, eten, gamen.
Afwisseling is altijd goed en leukquote:Op maandag 18 maart 2024 12:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ah kijk, dan kom je idd wel tegen de 2 uur
Misschien dat ik die 30 dagen ab-challenge eens ga proberen
Ik zou kittens voerenquote:Op maandag 18 maart 2024 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, ik wel.
Ja preciesquote:Op maandag 18 maart 2024 12:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed. Vakantieseten
maar moet toch ergens geld mee binnen komen....
[..]
Afwisseling is altijd goed en leukZijn er ook genoeg te vinden op internet, dus altijd wel iets wat je aanstaat.
Klopt. Als dat geld er zou zijn dan zou ik direct stoppen met werken.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed. Vakantieseten
maar moet toch ergens geld mee binnen komen....
Ja duhquote:Op maandag 18 maart 2024 13:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja precies
Gisteren 1 dag even geprobeerd. Voelde het meteen
Zodra ik het niet meer aankan (any day now) verhuis ik naar jouw kelder toch?quote:Op maandag 18 maart 2024 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige dingen in het leven moet je niet aan willen wennen.
Of dit blijkbaarquote:Op maandag 18 maart 2024 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, ik wel.
Een doos onder de Van Brienenoordbrug heeft ook z'n charme, toch?quote:Op maandag 18 maart 2024 13:06 schreef Tegan het volgende:
Maar als @:AirwiN werkloos is dan is er vast ook geen huis meer om in te trekken.
Wissel elke dag afquote:Op maandag 18 maart 2024 13:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja duhSteeds dezelfde oefeningen raakt je lichaam ook aan gewend, daarom afwisselen
Ow sorry. Omdat je het over crunches en leg raises had, dacht ik even dat je die elke dag deed. Mijn fout.quote:
Oh die wel, als in 4-5x per week. Mijn andere krachttraining wissel ik wel af elke dag.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow sorry. Omdat je het over crunches en leg raises had, dacht ik even dat je die elke dag deed. Mijn fout.
quote:Op maandag 18 maart 2024 13:05 schreef Tegan het volgende:
Zodra ik het niet meer aankan (any day now) verhuis ik naar jouw kelder toch?
Het hele idee is om direct te stoppen met werken zodra er genoeg geld is om zorgeloos te leven.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:06 schreef Tegan het volgende:
Maar als @:AirwiN werkloos is dan is er vast ook geen huis meer om in te trekken.
Verstandig. Maar ook de crunches kun je dan afwisselen. Als je zo'n 30 dagen ding hebt, zijn het vaak 5 oefeningen die je opbouwt. Beetje variatie.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh die wel, als in 4-5x per week. Mijn andere krachttraining wissel ik wel af elke dag.
Ja hoor. Ik focus nu ook minder op gewicht en meer op repetities. Doe nu 8x10, en dan 2 verschillende oefeningen.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Verstandig. Maar ook de crunches kun je dan afwisselen. Als je zo'n 30 dagen ding hebt, zijn het vaak 5 oefeningen die je opbouwt. Beetje variatie.
Kun je thuis nog voldoende vooruit met de gewichten die je hebt?
Klinkt goedquote:Op maandag 18 maart 2024 13:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@:Cherrylips zit daar ook al ze haar plek boven de eettafel zat is, dus je zit er niet alleen.
[..]
Het hele idee is om direct te stoppen met werken zodra er genoeg geld is om zorgeloos te leven.
Leven he?quote:Op maandag 18 maart 2024 15:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knuffel
Halverwege de middag alsterkte
Je weet toch, ik denk altijd goed na over de dingen die ik doe.quote:
Hug. We could do with onequote:
quote:
quote:
Nou, zó erg ook weer niet hier, maar ik voel me wel erg moe inmiddels jaquote:
Hakt erinquote:Op maandag 18 maart 2024 20:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, zó erg ook weer niet hier, maar ik voel me wel erg moe inmiddels ja![]()
En zere voeten... afgelopen weekend weer eens op hakken gelopen![]()
![]()
Ehm..jaquote:
Oh die dingen zijn zo naarquote:Op maandag 18 maart 2024 20:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, zó erg ook weer niet hier, maar ik voel me wel erg moe inmiddels ja![]()
En zere voeten... afgelopen weekend weer eens op hakken gelopen![]()
![]()
Wel leuk.. maar ja... Pijn is fijnquote:
De SC of jij?quote:
Haha ik ben meer erg praktisch type. Vroeger droeg ik ook wel zulke ondingen. Alleen vertik het nuquote:
Kan me voorstellenquote:Op maandag 18 maart 2024 20:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ik ben meer erg praktisch type. Vroeger droeg ik ook wel zulke ondingen. Alleen vertik het nu
Funsize!quote:Op maandag 18 maart 2024 20:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan me voorstellen
Soms vind ik het gewoon leuk![]()
Edit: oh, en praktisch. Ik ben maar klein....
Sadistic Sallyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |