Dan rij je toch niet het water in? Weer een probleem opgelostquote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben nu bang om het water in te rijden met die kuthamer krijg je zo'n raam er nieteens uit
Jawel, maar het keek gisteren in ieder geval beter weg dan de eeuwige Johan-Derksen-onderbuik-show. Zeker het laatste half uur.quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Anekdote over ‘ik word net gepijpt’ hoorde ik wel al voor de twintigste keer.
Kieft ookquote:Op woensdag 27 maart 2024 13:36 schreef DrDentz het volgende:
Ik luister onderweg de podcast KieftJansenEgmondGijp en Gijp steekt 's avonds in VI vaak exact dezelfde verhalen af als in die podcast valt me op
Daar zat ook het stuk Seedorf in waarin hij het weer had over ‘huilverhalen’. Los van dat ik denk dat Seedorf geen goede trainer is is het wel opvallend dat er nauwelijks zwarte trainers zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:26 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Jawel, maar het keek gisteren in ieder geval beter weg dan de eeuwige Johan-Derksen-onderbuik-show. Zeker het laatste half uur.
Daar waren ze inderdaad wel wat makkelijk in, ja.quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Daar zat ook het stuk Seedorf in waarin hij het weer had over ‘huilverhalen’. Los van dat ik denk dat Seedorf geen goede trainer is is het wel opvallend dat er nauwelijks zwarte trainers zijn.
Die zitten de hele dag bij de KFC natuurlijkquote:Op woensdag 27 maart 2024 14:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Daar zat ook het stuk Seedorf in waarin hij het weer had over ‘huilverhalen’. Los van dat ik denk dat Seedorf geen goede trainer is is het wel opvallend dat er nauwelijks zwarte trainers zijn.
Maar hoeveel hebben hun papieren?quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hoe mokerirritant Gijp in die podcast is, ongekend. Continu mensen onderbreken, tussendoor appen, nauwelijks naar anderen luisteren. Met als toppunt zijn trieste gedrag t.o.v. Van der Sar, die gaf hij een hand maar hij zei niet eens wat. Ik vind Gijp echt goed als het inhoudelijk over voetbal gaat, zijn humor is matig en dat narcistische gedrag helemaal storend. Die Rob Jansen fluit hem wel terug trouwens. Maar het lijkt alsof Gijp zijn magere inbreng bij VI wil overcompenseren bij de podcast.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:36 schreef DrDentz het volgende:
Ik luister onderweg de podcast KieftJansenEgmondGijp en Gijp steekt 's avonds in VI vaak exact dezelfde verhalen af als in die podcast valt me op
Stanley Menzo zat bij Cambuur, en kon daar gewoon blijven en werd daar gewaardeerd, want hij loodste Cambuur weer naar de top-driepositie in de Eerste Divisie Het jaar daarvoor waren we bijna nog laatste.quote:Op woensdag 27 maart 2024 14:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Kan ie mooi even aantonen hoe belachelijk het is, wellicht even directeurtje charteren. En klaar.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:27 schreef DrDentz het volgende:
Misschien een idee om Johan live in de uitzending die e-cursus te laten doen. Het is waarschijnlijk toch maar een paar keer doorklikken en je bent er doorheen. Ben je ook van 't gezeik af.
Nee, tot 1946 was de stad (Königsberg) van Duitsland. In 1255 gesticht door Duitsers (Pruisen).quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Kaliningrad was altijd een onderdeel van het Russische Rijk.
Ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |