SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Dat is om de status quo te behouden.quote:
Maar verkoop van geraffineerde producten is opgeschort voor 6 maanden, voorspelling: die opschorting wordt nooit meer ongedaan gemaakt.quote:1 - Orel. Oil depot | 09.01.24
2 - Bryansk region. Oil depot | 19.01.24
3 - Leningrad Region. Novatek terminal | 21.01.24
4 - Krasnodar Region. OIL REFINERY | 25.01.24
5 - Saint Petersburg. Oil refinery | 31.01.24
6 - Volgograd. OIL REFINERY | 03.02.24
7 - Krasnodar Region. OIL REFINERY | 09.02.24
8 - Kursk region. Oil depot | 15.02.24
9 - Belgorod Region. Oil depot | 05.03.24
10 - Kursk region. Fuel tank | 06.03.24
11 - Orel. Oil depot | 12.03.24
12 - Nizhny Novgorod Region. OIL REFINERY | 12.03.24
13 - Ryazan Refinery 13.03.24
Het zal niet alleen Scholz zijn die het doet. Ook Pavel doet mee.quote:
Euhm...gaat echt lekker daar he? Hoeveel anti Putin Russische troepen zijn actief daar?quote:
Enkele honderden minimaal denk ik. Alles bij elkaar.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euhm...gaat echt lekker daar he? Hoeveel anti Putin Russische troepen zijn actief daar?
Mogelijk kan Rostov ( Novoshakhtinsk ) aan het lijstje worden toegevoegd. Is nu net aangevallen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:16 schreef ExTec het volgende:
Lijstje met welke raffinaderijen/infra allemaal klop hebben gehad.
[..]
Maar verkoop van geraffineerde producten is opgeschort voor 6 maanden, voorspelling: die opschorting wordt nooit meer ongedaan gemaakt.
Het lijkt er op. Blijkbaar bevestigd een gouverneur dat.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:33 schreef oheng het volgende:
[..]
Mogelijk kan Rostov ( Novoshakhtinsk ) aan het lijstje worden toegevoegd. Is nu net aangevallen.
Ik wens ze succes daar, lekker chaos schoppenquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Enkele honderden minimaal denk ik. Alles bij elkaar.
Het staat nogal slordig als verkiezingen moeten worden geannuleerd in dat gebied. Dan maakt Poetin niet zo'n sterke indruk. Maar ja, vliegtuigen en helikopters sturen is ook wat gevaarlijk zo vlak bij de grens. Het zal toch over de grond moeten.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wens ze succes daar, lekker chaos schoppen
Beetje rampokken!quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wens ze succes daar, lekker chaos schoppen
Dat had imo na mh17 al mogen gebeuren. En het had ook niet veel gescheeld of er waren westerse troepen geweest op de crashsite.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:49 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik heb vandaag 20 Days in Mariupol gekeken en ik ben steeds meer van mening dat we als NAVO moeten ingrijpen.
Het is jammer dat de eenvoudige strategie, geef Oekraïne de wapens die het nodig heeft om Rusland flink op zijn flikker te geven, niet tot stand komt.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:49 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik heb vandaag 20 Days in Mariupol gekeken en ik ben steeds meer van mening dat we als NAVO moeten ingrijpen.
Helemaal mee eens. Rutte heeft toen inderdaad heel serieus overwogen militairen te sturen. https://www.ewmagazine.nl(...)og-oekraine-1048646/quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat had imo na mh17 al mogen gebeuren. En het had ook niet veel gescheeld of er waren westerse troepen geweest op de crashsite.
Denk dat er toen erg weinig militairen zin hadden in zo'n goed doordachte expeditie.quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:45 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Rutte heeft toen inderdaad heel serieus overwogen militairen te sturen. https://www.ewmagazine.nl(...)og-oekraine-1048646/
Ach beetje borstklopperij achteraf dit.quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:45 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Rutte heeft toen inderdaad heel serieus overwogen militairen te sturen. https://www.ewmagazine.nl(...)og-oekraine-1048646/
Niet echt, er is gewogen of het de moeite waard was en dat was het simpelweg niet.quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ach beetje borstklopperij achteraf dit.
Nee die melden zich dan gewoon ziek natuurlijk.quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:47 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Denk dat er toen erg weinig militairen zin hadden in zo'n goed doordachte expeditie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |