abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212889253
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2024 01:59 schreef matthijst het volgende:
Raar drammen die Suzanne. Alsof ze ervan baalt dat Bastiaan nu degene is die mag zeggen dat het niks wordt.

Jeppe is echt mooi, met die vragen van hem. "Denken jullie nu dat jullie op 1 lijn zitten".

Dat zielige ingestudeerde GTST gesprekje van Kim en haar vriendin. Wat een nepwijf :r
"ik heb het genoeg kansen gegeven".
Mens. Pleur toch op. Die deur zat vanaf dag 1 potdicht. Speelt een sneu showtje.
Volgende keer gaat ze nog even verder met David zwart maken "dat het niet zo'n lieve man is". Zal ook wel weer zonder een concreet voorbeeld zijn.

Eric is echt zo'n 13 in dozijn nichr. Type Meiland. Die hebben we al op tv. Dus waarom die suffe open sollicitatie/act. Toevallig wilde hij net het laatste weekend afspreken. Jaja. Vies ventje.

Gerben echt een super aardige gast. Jammer dat het mislukt is. Maar dodged a bullet, goed weggekomen hier.
Ik denk ook dat Kim vanaf het begin niet echt gelukkig was met de match vanwege het gebrek aan aantrekkingskracht (denk wel dat ze het heeft geprobeerd). David komt vreemd op mij over, maar één ding vind ik knap van hem: hij lijkt niet wanhopig achter haar aan te gaan als een soort sulletje met geen zelfrespect. Goed dat hij heeft aangegeven geen behoefte te hebben om naar haar toe te reizen etc. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2024 08:30:12 ]
  Moderator woensdag 20 maart 2024 @ 08:49:14 #102
382129 crew  Donna
pi_212889462
Eric kijkt echt standaard verbaasd/onschuldig. Wat een nare houding heeft die man.
pi_212889695
Het lijkt wel of Eric erop aan heeft gestuurd dat hij getrouwd wilde blijven en het nog een kans wil geenen dat gerben nu de boeman is om de deur dicht te gooien. Het leek wel of hij opgelucht was dat gerben wilde scheiden.
  woensdag 20 maart 2024 @ 09:23:14 #104
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_212889703
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2024 23:37 schreef Za het volgende:

[..]
Ik ga geen opsomming maken van alle denkbare activiteiten, maar op zaterdag avond na een prettig diner met vrienden een gesprek hebben op zeker niveau zou toch de voorkeur moeten hebben boven een lullige spelletjes avond samen met je moeder.
:')
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_212890832
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 09:22 schreef Post-its het volgende:
Het lijkt wel of Eric erop aan heeft gestuurd dat hij getrouwd wilde blijven en het nog een kans wil geenen dat gerben nu de boeman is om de deur dicht te gooien. Het leek wel of hij opgelucht was dat gerben wilde scheiden.
Vanaf het moment dat Gerben zegt dat hij niet getrouwd wilt blijven zie je een glimlach bij Eric die hij ook gewoon niet onderdrukt krijgt. Hij is er heel blij mee, wat totaal niet past als het oprecht zou zijn.
Neppe nare vent is die Eric. Hoop echt dat hij 0 TV dingen mag doen nu, zelfs niet een flut programma als de alleskunners oid.
pi_212891897
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 08:49 schreef Donna het volgende:
Eric kijkt echt standaard verbaasd/onschuldig. Wat een nare houding heeft die man.
Ja, ook iedere keer dat denigrerende lachje erbij
Make trouble not war
pi_212891912
En wat Kim betreft, met haar "tis niet zo een lieve man". Nou zij is ook niet dat "leuke lieve, lang leve de glitters" persoon. Wat een drama!
Make trouble not war
  woensdag 20 maart 2024 @ 15:38:02 #108
174940 W00fer
Maar echt
pi_212893309
De laatste aflevering gekeken (22). Het zou dus kunnen dat er volgende week nog wat komt maar ik denk het niet.

Het hele aantrekkingsverhaal is voor de dames een soort finaal oordeel. De aantrekkingskracht kan ook groeien zegt Eveline maar de dames lijken er niet voor open te staan om dat te ontdekken.

De disclaimer erin dat de experts de keuzes maken en niet het megabedrijf ITV.
Toch weird als Patrick nu zegt in de media dat de kaarten heel anders liggen...

Jeffrey, ik wil er weinig over kwijt maar het is heel raar dat hij zomaar ineens de deur dicht knalt. En zij oogt ok ermee? Terwijl ze knetter verliefd was en wilde verhuizen? Dat hij haar ineens niet meer mist? Kan dat zomaar ineens?

Het is wel een vrij standaard verhaal zij vond alles goed en ik wil meer tegengas? Denk dat je je in je handen mag knijpen. Wil je dan iemand die alles afkeurt zoals Anneke?

Bastiaan en Suzanne heel ongemakkelijk om naar te kijken. Suzanne krijgt toch wel wat commentaar maar het lijkt helemaal niet binnen te komen. Ik denk dat ze hem niet pas vanaf de toren geen kans meer gaf maar al op vakantie. Raar verhaal. Bastiaan heeft nu een berichtje van iemand die hij al kent. Goed voor hem. Hopelijk is het wat.

Erik, tja too little too late kerel. Gerben weet dat hij goed ligt bij de kijker en de groep dus die heeft weinig te vrezen. Erik leek er in de een na laatste aflevering ook wel echt veel te gemakkelijk akkoord mee.

Sarath die komt er wel. Goeie maten die hem steunen. Malou denkt alleen aan zazazoom of wat dat dan ook mag zijn?

David en Kim. Heel bijzonder om naar te kijken. Kim beweert dat David voor en achter de camera anders is. Is dat ook zo? Ik geloof inderdaad zijn verklaring wel dat zij de hand of schouder wegtrok en dat hij op eieren moest lopen. Andersom ziet zij helemaal niet in dat iets wat zij zegt voor iemand heel shit kan binnenkomen. Ze draait het om, jij interpreteert het verkeerd ik bedoelde er niks mee. Andersom heeft zij wellicht ook zijn woorden te hard opgepakt. Ik heb daar moeite mee. Als je je woorden op een goudschaaltje moet leggen is niet goed, maar een beetje rekening houden hoe hard je overkomt kan geen kwaad.

David heeft zich kranig verweerd. Dat de experts nu komen met een ja we moeten de bagage van iedereen ook meenemen. No shit sherlock :')

Jeppe en Jantine was gewoon mooi. Puur en mooi. Ik ben wel benieuwd of Jeppe niet aan teveel wensen moet voldoen maar de tijd zal het leren.

Dirk en Anneke zitten niet in de terugblik. Vreemd.

[ Bericht 7% gewijzigd door W00fer op 20-03-2024 15:46:23 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_212894638
Ook de laatste aflevering gezien, dit was het en er komt ook geen reünie aflevering meer. Jeppe en Jantine als enig overgebleven het 'gelukte' stel, tel uit je zegeningen maar met je belabberde track record over alle seizoenen die nu geweest zijn is dit gewoon bedroevend treurig aan het worden. Dat was wel een mooie plottwist op het einde, dat 1 van die 'experts' aangaf dat het huwelijk tussen Jeffrey en Jerney geklapt is. Ik moest daar wel om lachen. In dat praatje wat Carlo verder met de 'experts' had kreeg ik het idee dat ze perse nog een seizoen er uit willen persen met de wijsheid van nu en moet mogelijke aanpassingen. Dat verhaaltje horen we jaarlijks na afloop maar elke keer falen ze hierin. Het beste is dat ze zelf in de spiegel kijken en vertrekken bij dit programma, die Patrick is lachwekkend triest. Ik zou dat hele trouwen achterwege laten en een heel nieuwe vorm gaan bedenken van een datingshow.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212895531
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2024 15:38 schreef W00fer het volgende:
Jeffrey, ik wil er weinig over kwijt maar het is heel raar dat hij zomaar ineens de deur dicht knalt. En zij oogt ok ermee? Terwijl ze knetter verliefd was en wilde verhuizen? Dat hij haar ineens niet meer mist? Kan dat zomaar ineens?

Het is wel een vrij standaard verhaal zij vond alles goed en ik wil meer tegengas? Denk dat je je in je handen mag knijpen. Wil je dan iemand die alles afkeurt zoals Anneke?
Ik zag ergens op insta, misschien was het die van Jeff zelf. Dat hij in een studio achter een microfoon stond. Zou hij dit als kickstart voor een zang "carriere" hebben gezien? Hij heeft het dan iig beter gespeeld dan Erik. Maar zou ook wel verklaren waarom hij soms in leek te houden.
  woensdag 20 maart 2024 @ 18:50:30 #111
174940 W00fer
Maar echt
pi_212895652
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 17:31 schreef freaky40 het volgende:
Ook de laatste aflevering gezien, dit was het en er komt ook geen reünie aflevering meer. Jeppe en Jantine als enig overgebleven het 'gelukte' stel, tel uit je zegeningen maar met je belabberde track record over alle seizoenen die nu geweest zijn is dit gewoon bedroevend treurig aan het worden. Dat was wel een mooie plottwist op het einde, dat 1 van die 'experts' aangaf dat het huwelijk tussen Jeffrey en Jerney geklapt is. Ik moest daar wel om lachen. In dat praatje wat Carlo verder met de 'experts' had kreeg ik het idee dat ze perse nog een seizoen er uit willen persen met de wijsheid van nu en moet mogelijke aanpassingen. Dat verhaaltje horen we jaarlijks na afloop maar elke keer falen ze hierin. Het beste is dat ze zelf in de spiegel kijken en vertrekken bij dit programma, die Patrick is lachwekkend triest. Ik zou dat hele trouwen achterwege laten en een heel nieuwe vorm gaan bedenken van een datingshow.
Ik vond het ook een beetje apart worden dat ze meer dan ooit lijken te moeten knokken voor het programma. Dat het als onetisch zou worden gezien, dat het niet wetenschappelijk is. Boer Zoekt Vrouw heeft dergelijke stormen ook allemaal gehad in de afgelopen jaren en leeft nog steeds. Misschien ook omdat het in de seizoenen met Peter van der Vorst nog niet zo'n enorm programma was? Als ik nu door het lokale winkelcentrum fiets zie ik al een mafs sponsoring op de only for men winkel, het adverteren is veel groter geworden, het is nummer 1 serie op Videoland.

Wat betreft het samenwonen daar erger ik me nog wel het meest aan. Sommige koppels trekken dagenlang bij elkaar in (Bastiaan bleef er meerdere nachten slapen zo leek het) terwijl anderen 1 midddagje of 1 avondje doorbrengen. Klopt voor geen meter natuurlijk.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 18:40 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]
Ik zag ergens op insta, misschien was het die van Jeff zelf. Dat hij in een studio achter een microfoon stond. Zou hij dit als kickstart voor een zang "carriere" hebben gezien? Hij heeft het dan iig beter gespeeld dan Erik. Maar zou ook wel verklaren waarom hij soms in leek te houden.
Dat wordt altijd beweerd dat mensen het doen voor de fame ja. Overigens was Jeffrey al veel eerder bezig met zingen en een plaatje opnemen dat kan iedereen. Er werd al eerder op Instagram beweerd door iemand dat ze uit elkaar waren maar dat zijn allemaal geruchten. Juicekanalen weten dat allemaal tot gigantische proporties op te blazen op basis van 1 quote van de user 1111KOEKIE94 ofzo :')

Een hoop instagram volgers brengt geen brood op de plank. De enigen die het echt uit weten te melken zijn de Temptation Island mensen die voordat ze aan het programma meededen bijna allemaal personal trainer waren, maar na TI ineens tandenbleekprofessional zijn, volleerd voedingssupplement geleerde of cosmetica expert.
Toegegeven, ze zullen er vast scheppen geld binnen mee halen en geld verdienen mag, maar dat is niet het programma.

[ Bericht 12% gewijzigd door W00fer op 20-03-2024 18:55:43 ]
pi_212895735
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 18:50 schreef W00fer het volgende:

[..]

Wat betreft het samenwonen daar erger ik me nog wel het meest aan. Sommige koppels trekken dagenlang bij elkaar in (Bastiaan bleef er meerdere nachten slapen zo leek het) terwijl anderen 1 midddagje of 1 avondje doorbrengen. Klopt voor geen meter natuurlijk.
[..]
Hier zit een groot verbeterpunt. Zelfs de mafs videoland editie stopt de kandidaten (net als in buitenlandse MAFS) samen in een appartement voor een bepaalde tijd. Snap niet dat de echte MAFS dit niet kan. Want na de reis loopt het programma nooit echt lekker meer. Al zullen ze dan wel wat beter moeten matchen..
pi_212895743
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 09:23 schreef jpg97 het volgende:

:')
Je bent niet de eerste hier die een spelletjesavond met moeder een prima activiteit vindt voor de zaterdagavond.

Ik heb er geen problemen mee wanneer anderen dat top vermaak vinden. Het betrof Kim en David die op dat voor mij onbegrijpelijke punt overeen kwamen, net als die andere twee.

[ Bericht 0% gewijzigd door Za op 21-03-2024 05:27:50 ]
  woensdag 20 maart 2024 @ 19:11:07 #114
174940 W00fer
Maar echt
pi_212895878
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 18:57 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]
Hier zit een groot verbeterpunt. Zelfs de mafs videoland editie stopt de kandidaten (net als in buitenlandse MAFS) samen in een appartement voor een bepaalde tijd. Snap niet dat de echte MAFS dit niet kan. Want na de reis loopt het programma nooit echt lekker meer. Al zullen ze dan wel wat beter moeten matchen..
Overigens krijgt de MAFS videoland editie (match or mistake) nog heel veel meer kritiek.
Ik heb het misschien 20 seconden gekeken omdat het allemaal acteurs leken.
Het maakt het ook verwarrend. Het is dan net alsof er 2 seizoenen zijn maar het is gewoon een totaal andere opzet. Met dat eerdere verhaal van Second Chance dat vond ik ook maar een gek verhaal. Daar is eigenlijk ook nooit iets op uitgekomen toch?
Waarom zijn er van de andere seizoenen geen second chances opgenomen zou je denken?
Draait het dan ineens wel om de kijkcijfers, terwijl de gewone MAFS om de geslaagde koppels draait?
pi_212898488
Dit seizoen duurt 3-4 weken te lang
pi_212898616
Het programma doet zich voor als ze de koppels probeert te helpen, maar de koppels zijn er louter voor het programma zelf.

Doodmoe wordt je van het blijven zoeken naar openingen, waar men elkaar <bij wijze van spreken> al vanaf dag-1 uit de bek vond stinken.

Jeppe kan het behoorlijk bont maken <speelruimte> want voor Jantine is hij de sleutel naar een baby.
Indien die enorme kind-wens er niet was geweest: Different bal-game.

David is op sociaal vlak een vrij onhandige robot ........... need to say more?

Suzanne: Gelukkig heeft iemand haar verteld te stoppen met het dragen van wit dan wel zwart kant.
pi_212899179
Ze hebben wel wat onderdelen uit de only Videoland versie naar deze versie gehaald zoals dat koppelsdiner en dat toneelstukje van 'the final vows'. Denk dus ook dat er geen MAFS Videoland versie komt, zeker met de wijsheid van deze editie van MAFS. Het is allemaal te veel en te lang en totaal mislukt als je alle seizoenen bij elkaar optelt. Zie het overigens tussen Jeppe en Jantine ook niet per definitie goed gaan hoor, zij is heel lief en bedeesd en hij toch veel uitbundiger. Dat gaat nog wel clashen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212899234
Er zit totaal geen vaart in het programma maar niet eens zo heel lang geleden keek je eerst 10 weken naar voorstelrondjes, kleding passen, vrijgezellenfeesten en andere bullshit voordat er een keer iemand ging trouwen en daarna werden huwelijksreis en samenwonen maar wat afgeraffeld. Het format is nog steeds niet optimaal maar imo al veel beter dan het was.
pi_212899322
Seizoenen eerder hebben ze dat al aangepast maar de snelheid is nog steeds niet goed.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212899873
Oooh wat jammer van Jeffrey en Jerney. En hoe kan iemand nou zomaar helemaal niks meer voelen voor iemand? 😱

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2024 23:45:03 ]
pi_212899882
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2024 23:44 schreef prunus het volgende:
Oooh wat jammer van X en X. En hoe kan iemand nou zomaar helemaal niks meer voelen voor iemand? 😱
Spoiler? :{w
Somebody that I used to know
pi_212899926
quote:
2s.gif Op woensdag 20 maart 2024 23:47 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Videoland topic? Spoileren kan niet hier.
  donderdag 21 maart 2024 @ 00:10:28 #123
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_212899955
quote:
2s.gif Op woensdag 20 maart 2024 23:47 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Jammer joh, verkeerde topic, ga maar weg.

Wat een figuur die david, wat een harde brief, steekt nog even 3 messen in de rug van haar.
Kansloos, echt een psychopaat buiten de camera's om.

Jammer voor Jerney, maar die jeffrey was maar een vaag mannetje die alleen leuk vond om met haar een paar keer naar bed te gaan
pi_212900031
Vond Jerney ook wel iemand waar de spruitjes lucht om heen hing, als een bakvis zo blij dat iemand wat in haar zag want voor de rest zag ze er niet zo geweldig uit natuurlijk. Ik bedoel als je die moeder van haar zag, dat was zijn voorland....Dat had ik ook bij die Milou haar moeder, met dat poedelkapsel.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212900281
Wat een brutaliteit van de "experts" om mensen er op aan te spreken online over de kandidaten te spreken.

Ze moeten zich als "experts" zijnde kapot schamen dat ze met als enig oogmerk geld en vermaak, bewust mensen met heel veel geestelijke bagage mis matchen, en vervolgens paraderen voor een miljoenen publiek.

Misschien moeten ze er nog een special aan vastplakken met Sarath, Milou, Gerben, Sarah, David, Kim etc. MAFS de ultieme terugblik, waarin de experts nog een keer tot het uiterste zullen gaan om met zalvende stem en begripvolle blik de laatste tranen uit de kandidaten te persen, onder het mom van persoonlijke groei.

Dat er commentaar is heeft niets te maken met de kandidaten, noch met de mensen die zich onprettig voelen bij het aanschouwen van dit programma, en misschien vervelende dingen schrijven.

Maar alles met de mensen die volgens eigen zeggen de screening hebben gedaan, en de matches hebben gemaakt, niet het programma, maar zij zelf, werd door hen benadrukt.

Ze laten achterwege dat hen wordt verzocht, niet om perfecte matches te maken, maar mensen te selecteren die opzien zullen baren, op welke manier dan ook, liefst labiel en onzeker zijn, licht ontvlambaar en niet zullen schromen zwaar emotioneel uit te halen naar hun mismatch, alles voor de kijkcijfers.
Het is een schande wanneer je je hiervoor leent, en daar dan zit als zogenaamde autoriteit tegenover alles wat je hebt aangericht.
Ze mogen zich heel erg gaan schamen.

Dat het ook anders kan bewijst de Belgische MAFS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')