Ik denk ook dat Kim vanaf het begin niet echt gelukkig was met de match vanwege het gebrek aan aantrekkingskracht (denk wel dat ze het heeft geprobeerd). David komt vreemd op mij over, maar één ding vind ik knap van hem: hij lijkt niet wanhopig achter haar aan te gaan als een soort sulletje met geen zelfrespect. Goed dat hij heeft aangegeven geen behoefte te hebben om naar haar toe te reizen etc.quote:Op woensdag 20 maart 2024 01:59 schreef matthijst het volgende:
Raar drammen die Suzanne. Alsof ze ervan baalt dat Bastiaan nu degene is die mag zeggen dat het niks wordt.
Jeppe is echt mooi, met die vragen van hem. "Denken jullie nu dat jullie op 1 lijn zitten".
Dat zielige ingestudeerde GTST gesprekje van Kim en haar vriendin. Wat een nepwijf
"ik heb het genoeg kansen gegeven".
Mens. Pleur toch op. Die deur zat vanaf dag 1 potdicht. Speelt een sneu showtje.
Volgende keer gaat ze nog even verder met David zwart maken "dat het niet zo'n lieve man is". Zal ook wel weer zonder een concreet voorbeeld zijn.
Eric is echt zo'n 13 in dozijn nichr. Type Meiland. Die hebben we al op tv. Dus waarom die suffe open sollicitatie/act. Toevallig wilde hij net het laatste weekend afspreken. Jaja. Vies ventje.
Gerben echt een super aardige gast. Jammer dat het mislukt is. Maar dodged a bullet, goed weggekomen hier.
quote:Op maandag 18 maart 2024 23:37 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ga geen opsomming maken van alle denkbare activiteiten, maar op zaterdag avond na een prettig diner met vrienden een gesprek hebben op zeker niveau zou toch de voorkeur moeten hebben boven een lullige spelletjes avond samen met je moeder.
Vanaf het moment dat Gerben zegt dat hij niet getrouwd wilt blijven zie je een glimlach bij Eric die hij ook gewoon niet onderdrukt krijgt. Hij is er heel blij mee, wat totaal niet past als het oprecht zou zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:22 schreef Post-its het volgende:
Het lijkt wel of Eric erop aan heeft gestuurd dat hij getrouwd wilde blijven en het nog een kans wil geenen dat gerben nu de boeman is om de deur dicht te gooien. Het leek wel of hij opgelucht was dat gerben wilde scheiden.
Ja, ook iedere keer dat denigrerende lachje erbijquote:Op woensdag 20 maart 2024 08:49 schreef Donna het volgende:
Eric kijkt echt standaard verbaasd/onschuldig. Wat een nare houding heeft die man.
Ik zag ergens op insta, misschien was het die van Jeff zelf. Dat hij in een studio achter een microfoon stond. Zou hij dit als kickstart voor een zang "carriere" hebben gezien? Hij heeft het dan iig beter gespeeld dan Erik. Maar zou ook wel verklaren waarom hij soms in leek te houden.quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:38 schreef W00fer het volgende:
Jeffrey, ik wil er weinig over kwijt maar het is heel raar dat hij zomaar ineens de deur dicht knalt. En zij oogt ok ermee? Terwijl ze knetter verliefd was en wilde verhuizen? Dat hij haar ineens niet meer mist? Kan dat zomaar ineens?
Het is wel een vrij standaard verhaal zij vond alles goed en ik wil meer tegengas? Denk dat je je in je handen mag knijpen. Wil je dan iemand die alles afkeurt zoals Anneke?
Ik vond het ook een beetje apart worden dat ze meer dan ooit lijken te moeten knokken voor het programma. Dat het als onetisch zou worden gezien, dat het niet wetenschappelijk is. Boer Zoekt Vrouw heeft dergelijke stormen ook allemaal gehad in de afgelopen jaren en leeft nog steeds. Misschien ook omdat het in de seizoenen met Peter van der Vorst nog niet zo'n enorm programma was? Als ik nu door het lokale winkelcentrum fiets zie ik al een mafs sponsoring op de only for men winkel, het adverteren is veel groter geworden, het is nummer 1 serie op Videoland.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:31 schreef freaky40 het volgende:
Ook de laatste aflevering gezien, dit was het en er komt ook geen reünie aflevering meer. Jeppe en Jantine als enig overgebleven het 'gelukte' stel, tel uit je zegeningen maar met je belabberde track record over alle seizoenen die nu geweest zijn is dit gewoon bedroevend treurig aan het worden. Dat was wel een mooie plottwist op het einde, dat 1 van die 'experts' aangaf dat het huwelijk tussen Jeffrey en Jerney geklapt is. Ik moest daar wel om lachen. In dat praatje wat Carlo verder met de 'experts' had kreeg ik het idee dat ze perse nog een seizoen er uit willen persen met de wijsheid van nu en moet mogelijke aanpassingen. Dat verhaaltje horen we jaarlijks na afloop maar elke keer falen ze hierin. Het beste is dat ze zelf in de spiegel kijken en vertrekken bij dit programma, die Patrick is lachwekkend triest. Ik zou dat hele trouwen achterwege laten en een heel nieuwe vorm gaan bedenken van een datingshow.
Dat wordt altijd beweerd dat mensen het doen voor de fame ja. Overigens was Jeffrey al veel eerder bezig met zingen en een plaatje opnemen dat kan iedereen. Er werd al eerder op Instagram beweerd door iemand dat ze uit elkaar waren maar dat zijn allemaal geruchten. Juicekanalen weten dat allemaal tot gigantische proporties op te blazen op basis van 1 quote van de user 1111KOEKIE94 ofzoquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:40 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Ik zag ergens op insta, misschien was het die van Jeff zelf. Dat hij in een studio achter een microfoon stond. Zou hij dit als kickstart voor een zang "carriere" hebben gezien? Hij heeft het dan iig beter gespeeld dan Erik. Maar zou ook wel verklaren waarom hij soms in leek te houden.
Hier zit een groot verbeterpunt. Zelfs de mafs videoland editie stopt de kandidaten (net als in buitenlandse MAFS) samen in een appartement voor een bepaalde tijd. Snap niet dat de echte MAFS dit niet kan. Want na de reis loopt het programma nooit echt lekker meer. Al zullen ze dan wel wat beter moeten matchen..quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:50 schreef W00fer het volgende:
[..]
Wat betreft het samenwonen daar erger ik me nog wel het meest aan. Sommige koppels trekken dagenlang bij elkaar in (Bastiaan bleef er meerdere nachten slapen zo leek het) terwijl anderen 1 midddagje of 1 avondje doorbrengen. Klopt voor geen meter natuurlijk.
[..]
Je bent niet de eerste hier die een spelletjesavond met moeder een prima activiteit vindt voor de zaterdagavond.quote:
Overigens krijgt de MAFS videoland editie (match or mistake) nog heel veel meer kritiek.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:57 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Hier zit een groot verbeterpunt. Zelfs de mafs videoland editie stopt de kandidaten (net als in buitenlandse MAFS) samen in een appartement voor een bepaalde tijd. Snap niet dat de echte MAFS dit niet kan. Want na de reis loopt het programma nooit echt lekker meer. Al zullen ze dan wel wat beter moeten matchen..
Spoiler?quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:44 schreef prunus het volgende:
Oooh wat jammer van X en X. En hoe kan iemand nou zomaar helemaal niks meer voelen voor iemand? 😱
Jammer joh, verkeerde topic, ga maar weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |