Zoiets zat ik ook te denken. Bij mijn ouders kan de tafel ook op meerdere manieren staan, en zij wisselen ook af. Het heeft wel wat. Dan zit er ook nog wat variatie in.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:30 schreef Leandra het volgende:
Ik ga voor seizoensafhankelijk, je hebt een lightswing hangen dus draaien is geen probleem.
In de zomer in de lengte, want een makkelijke doorloop naar de schuifdeuren, in de winter in de breedte, want daardoor meer ruimte in de woonkamer zelf.
Gewoon wisselen met de zomertijd/wintertijd wissel.
#TeamSix. Ik vind dat ook afschuwelijke dingen. Dan kan je nooit lekker je stoel góed aanschuiven aan tafel, want dan zit 'ie alweer vast (of je moet de hele bank naar voren zetten, of de tafel naar je toe trekken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:23 schreef Seven. het volgende:
![]()
Six. zegt direct en ferm 'NEE'. Hij zegt letterlijk: 'Jij loopt altijd enorm te zeiken op banken aan eettafels'. En 'dan krijg je een inspiratieloos interieur waarbij Alles Tegen De Muur geschoven wordt'. En 'als je de eettafel opzij schuift, kijk je als eerste tegen de tuintafel'.
Geen speld tussen te krijgen. Kom maar door @:Claudia_x
[..]
Ziet er leuk uit maar is vreselijk onhandig.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:23 schreef Seven. het volgende:
![]()
Six. zegt direct en ferm 'NEE'. Hij zegt letterlijk: 'Jij loopt altijd enorm te zeiken op banken aan eettafels'. En 'dan krijg je een inspiratieloos interieur waarbij Alles Tegen De Muur geschoven wordt'. En 'als je de eettafel opzij schuift, kijk je als eerste tegen de tuintafel'.
Geen speld tussen te krijgen. Kom maar door @:Claudia_x
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:16 schreef AnneX het volgende:
De diskussie loopt nog?
Een momentopname in spoiler. Huis is bijna 15 meter lang en nog geen 4 meter breed. Twee ruimten achter elkaar. De tafel is niet recht, niet rond. Staat nu vaak op marktplaats. Tegenwoordig wordt het ook wel kiezel steen model genoemd.Hehe, gewoon een nieuwe tafelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Nee, ik ben wel gehecht aan deze. Het afwisselen vind ik echt een leuk idee, hopelijk Six. ook.
Ik wil wel eens buiten mijn comfortzone denken. Maar in geval eettafelbankje, ben ik ook #teamsix.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:42 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
#TeamSix. Ik vind dat ook afschuwelijke dingen. Dan kan je nooit lekker je stoel góed aanschuiven aan tafel, want dan zit 'ie alweer vast (of je moet de hele bank naar voren zetten, of de tafel naar je toe trekken.
Oooh, ik haat die eettenten met van dat vaste meubilair. (sommige cafetaria's hebben dat vooral)Resistance is futile.
Dit. Heb nog 'trauma's' van mijn vakanties vroegerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:05 schreef maily het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit maar is vreselijk onhandig.
Als je in het midden zit en wil opstaan bv ....
Zo'n tafel hebben ze hier bij de plaatselijke all you can eat. Zo vervelend met eten. Iedereen moet eruit en er weer in als iemand eten gaat halen. (En dat is in sommige gevallen vaak)quote:Op zondag 17 maart 2024 10:39 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dit. Heb nog 'trauma's' van mijn vakanties vroeger![]()
(mijn opa en oma hadden een stacaravan waar wij altijd met ons grote gezin heen gingen. Die caravan had een tafel, met twee banken aan beide zijden, en dan kon je daar met z'n zessen in zitten, en de zevende zat op een kruk aan de hoofdzijde. Maar als ik dan als eerste erin schoof, en je moest naar een toilet (of je wilde er gewoon uit), dan moest dus je hele rij eerst opstaan, en dan kon jij eruit. Of andersom: als jij op het hoekje zat, en iemand anders wilde eruit, dan moest je ook opstaan om de ander eruit te laten. Pffff. Liefst zat ik gewoon op die kruk aan het hoofdeinde, maar dat kon/mocht niet altijd).
Je adres staat vermeld in je post. Ik weet niet of dat de bedoeling is.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:14 schreef Seven. het volgende:
Ik heb de vergunningaanvraag voor het afvoeren van de drainage op de beek afgerond. Al met was dit een fluitje van een cent. Op de concept aanvraag hadden we positieve respons gehad. Hopelijk snel nieuws over de definitieve aanvraag.
De schets wordt nog wel beetje aangepast. Die schutting zit helemaal niet inbegrepen en de stapstenen lopen nu helemaal niet meer door naar het pad. Maar komt wel goed.
Ow, Oei! Ik dacht dat ik dat eruit gecropped hadquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je adres staat vermeld in je post. Ik weet niet of dat de bedoeling is.
Was ik me niet bewust vanquote:
Ja, die is gelijmd, niet geschroefd. Aldus Six.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:23 schreef Managarm het volgende:
Mooi gedaan, altijd lekker openslaande deuren. Hebben jullie het kozijn aan de onderkant ook vastgezet? Wij niet, en er zit toch wat beweging in als je een deur open doet, daarom vraag ik het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |