Rolluik Cityquote:Op maandag 8 april 2024 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
“In België in een wijk waar de luiken dicht zijn.”
In Brabant anders ook.
Ja, saai en vlak.quote:Op maandag 8 april 2024 21:53 schreef Firuze60 het volgende:
Enorm saaie kleurloze aflevering met twee burgertrutten.
Nee en vooral dankzij dat het niet écht 3D is, als je dat eenmaal doorhebt ga je dat heel snel heel lelijk vinden denk ikquote:Op maandag 8 april 2024 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind dat optisch reliefbehang dus juist niet mooi.
Echt hequote:
Enorm lelijke tegels in die badkamer en WC inderdaad. Alleen die hexagon wand vond ik wel iets hebben.quote:
Dat dacht ik dus ook.quote:Op maandag 8 april 2024 22:07 schreef damsco het volgende:
Moodboard met “hotel chique”toch totaal anders dan die groene natuurmeuk waar Roos mee kwam?
Ach jakkes nog aan toe, een eigen ruimte voor hun beagle hondje. Altijd alleen uren gelaten, supersneu.quote:Op maandag 8 april 2024 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hier de update: https://www.rtl.nl/tv/fra(...)over-kzk-avontuur-we
En toch zijn de meeste mensen wel wat van uren van huis als ze werken. Of bedoelde je dat niet?quote:Op maandag 8 april 2024 22:40 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ach jakkes nog aan toe, een eigen ruimte voor hun beagle hondje. Altijd alleen uren gelaten, supersneu.
Voor dit soort jachthondjes is een uurtje alleen laten zonder soortgenootjes al in mijn ogen bijna verwaarlozing.quote:Op maandag 8 april 2024 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En toch zijn de meeste mensen wel wat van uren van huis als ze werken. Of bedoelde je dat niet?
Ook een jachthond slaapt wel eens.quote:Op maandag 8 april 2024 23:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Voor dit soort jachthondjes is een uurtje alleen laten zonder soortgenootjes al in mijn ogen bijna verwaarlozing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |