Voor dat jongetje zou dat ook wel erg leuk zijn, twee huizen in dezelfde straat bijvoorbeeld.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik ook, zou zelf de voorkeur hebben voor twee aparte huizen.
Heb dat even gemist. Wat werd er gezegd?quote:Op maandag 25 maart 2024 20:49 schreef MiszSpace het volgende:
En de maatschappijleer (belastingdienst onder andere) is er niet op gemaakt. Goed dat ze advies krijgen op het gebied van een woning kopen met drie personen.
quote:Op maandag 25 maart 2024 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Zoiets heb ik recent bij een bezichtiging gezien.
Dat ze rekening moesten houden met de emotionele en financiële risico als ze niet meer samen willen wonen(zoals elk stel lijkt mij). Maar schijnbaar is het minder voordelige als je 1/3 eigenaar bent van een woning.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:50 schreef Enawh het volgende:
[..]
Heb dat even gemist. Wat werd er gezegd?
En ook iets met de hypotheekrente aftrek (als ik goed heb opgelet), dan moet je 50% eigenaar zijn oid.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:53 schreef MiszSpace het volgende:
[..]
Dat ze rekening moesten houden met de emotionele en financiële risico als ze niet meer samen willen wonen(zoals elk stel lijkt mij). Maar schijnbaar is het minder voordelige als je 1/3 eigenaar bent van een woning.
Klopt, je hebt goed opgelet!quote:Op maandag 25 maart 2024 20:54 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En ook iets met de hypotheekrente aftrek (als ik goed heb opgelet), dan moet je 50% eigenaar zijn oid.
Yep dat was oa ik.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:26 schreef Remco het volgende:
Iemand zei hier vorige week dat ze totaal niet op duurzaamheid letten. Valt nu ook weer op, zelf moeten ze het geld voor de verduurzaming bijleggen.
Precies. Vloerverwarming begane grond + geïsoleerde pui + dakisolatie is in zo'n jaren 70 huis gewoon een hele simpele stap naar gasloos.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:29 schreef xzaz het volgende:
[..]
Yep dat was oa ik.
Ik hoor weer CV. Man man man.. Je investeert een ton.
Hoezo?quote:Op maandag 25 maart 2024 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ben erg benieuwd naar de inrichting van het huis voor die vrouw.
Die tegels in de badkamer en het toilet 😫quote:Op maandag 25 maart 2024 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ben erg benieuwd naar de inrichting van het huis voor die vrouw.
Omdat ze een aparte smaak heeft.quote:
Inrichting van het huis zijn meubels en accessoires en schilderijen en niet een keuken. Voor mij dan.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Sorry, zag niks apart. Ben de zwarte keukens en zwarte stalen deuren juist spuugzat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |