Nu blijkt waarom. Als je je niet op tijd terugtrekt wordt je zelf de criminaliteit in meegezogen.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De zoveelste advocaten die zich terug trekken
Ik denk dat ie dat niet vrijwillig gedaan heeft, maar dat ze hem gedwongen hebben.quote:Op donderdag 10 april 2025 12:31 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Nu blijkt waarom. Als je je niet op tijd terugtrekt wordt je zelf de criminaliteit in meegezogen.
Gok dat dit advocaten kantoor net na de eerste hint van bedreiging zich terug hebben getrokken.
Ja dat is precies wat ik bedoel. Dat eerdere advocaten kantoor trok zich waarschijnlijk net op tijd terug omdat ze de bui al voelden hangen.quote:Op donderdag 10 april 2025 13:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dat niet vrijwillig gedaan heeft, maar dat ze hem gedwongen hebben.
Dat als ie niet zo dien wat zij willen, ze zijn familie pakken.
Zo is dat denk ik ook bij Weski gegaan.
En we hebben gezien dat ze er niet voor terugdeinzen om onschuldigen te doden.
En dan kun je geen kant meer op.
Beter geven ze hem een fles Zwarte Roetveeg Kipquote:Op donderdag 10 april 2025 13:34 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Ja dat is precies wat ik bedoel. Dat eerdere advocaten kantoor trok zich waarschijnlijk net op tijd terug omdat ze de bui al voelden hangen.
Benieuwd wie er nu nog het aandurft om advocaat te worden van Takki
Idealisme "iedereen heeft recht op een advocaat" is leuk maar kan me voorstellen dat advocaten deze cliënt links laten liggen.quote:Op donderdag 10 april 2025 13:34 schreef LaDaDiDa het volgende:
Benieuwd wie er nu nog het aandurft om advocaat te worden van Takki
Bijzondere timing Vito <> Inez.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:42 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
SCOOOOOOOP. @:nober
Dan zal het wel niet zo zijn, want iemand als Ridouan kunnen we wel op zijn blauwe ogen geloven 🤪quote:Ridouan Taghi ontkent dat hij contact met de buitenwereld heeft gehad via zijn gisteren aangehouden advocaat Vito Shukrula. Dit laat Taghi weten via een van zijn andere advocaten
quote:Een nieuwe @ProFormaPodcast over de zaak Weski en de aanhouding van advocaat Vito Shrukula staat online!
Pro Forma · Episode
SCOOOOOOOOP. @Zipportalquote:Voor de derde keer is een advocaat van crimineel Ridouan Taghi gearresteerd. Na Youssef Taghi en Inez Weski is ook advocaat Vito Shukrula opgepakt op verdenking van deelname aan een criminele organisatie. En toevallig gebeurde dat op de dag dat de rechtszaak tegen de vorige advocaat, Inez Weski, begon. Wat gebeurt er in een rechtszaal als dit nieuws naar buiten komt? Hoe groot is de druk in het Marengo proces die advocaten moeten kunnen weerstaan? En wat betekent de arrestatie van Vito Shukrula voor de advocatuur? Christian & Wouter geven je de verdieping bij het grote nieuws.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |