zie ook al mijn opmerkingen.. ik vind dat als je het verhaal terugleest, er meer dan genoeg aanwijzingen zijn dat alle 3 de partijen, dat wil zeggen TAmaru, zijn partner en de dochter, het eigen belang continu duidelijk in beeld hebben gehad..quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 16:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Groots vieren dat je rijk gaat (of in jouw geval: denkt te gaan) worden omdat iemand dood is en je diens kind middels zware druk door een advocaat zover hebt gekregen die rijkdom te delen vind ik nogal bizar en ongepast eigenlijk.
Maar goed, uitlachen zal ik je verder ook niet nee en je bent beter af zo maar er is in dit verhaal helemaal niemand die zuiver heeft gehandeld wat mij betreft.
Ach, zit toch wel een kern van waarheid in.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:02 schreef Lienekien het volgende:
De ex van TAmaru valt toch zeker niet binnen de definitie van een golddigger?!
jaja, over 20 jaar krijg je gewoon een brief van de advocaat hoor voor dat dressoirquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 05:09 schreef TAmaru het volgende:
Op meubels en andere spullen die we samen hebben gekocht wilde ze verder geen aanspraak maken zei ze, want "die paar honderd euro zijn toch maar kinderspel vergeleken met wat ik straks op de bank heb staan"
Ik geloof het ook niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 19:12 schreef Kamelenteen het volgende:
Ik denk dat topicstarter scenarioschrijver moet worden. Spijtig, maar ik geloof eigenlijk weinig van de update om eerlijk te zijn, maar vind 'm wel leuk bedacht. En als het wel waard uit, uitermate treurig. Tegelijkertijd denk ik dan bij mezelf: wees blij dat ze nu vertrokken is. Het was kennelijk geen liefdesrelatie vanuit haar zijde.
Wat denken jullie dat er gebeurd is dan? Dat ze nu lekker op een eiland samen cocktails zitten te drinken? Of dat ze allebei met lege handen zijn komen te staan?quote:
Niks. Er is niks gebeurd. TS heeft bedacht hoe hij dit verhaal definitief kon afronden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat denken jullie dat er gebeurd is dan? Dat ze nu lekker op een eiland samen cocktails zitten te drinken? Of dat ze allebei met lege handen zijn komen te staan?
Oh, op die manier.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niks. Er is niks gebeurd. TS heeft bedacht hoe hij dit verhaal definitief kon afronden.
Op zn minst een slepende rechtszaak om te voorkomen dat een wildvreemde er met bakken geld vandoor gaat. Dat is wel het minste wat ik zou verwachten. Zeker al het kennelijk om heeel veel geld gaat en huizen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat denken jullie dat er gebeurd is dan? Dat ze nu lekker op een eiland samen cocktails zitten te drinken? Of dat ze allebei met lege handen zijn komen te staan?
Hoezo golddigger? Ken je de definitie van dat woord wel?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:21 schreef Justinn het volgende:
Deze golddigger wil gaan proeven aan de vrijheid die een goed gevulde bankrekening met zich meebrengt en zij wil dat niet delen met TS om redenen die niet bekend zijn. Ik geloof het verhaal wel. Mensen doen rare dingen als ze veel geld (beloofd) krijgen. Het 'direct groots vieren' terwijl je nog geen cent hebt ontvangen valt daar ook wel een beetje onder.
Relaties gaan stuk om veel minder. Van obsessies met ondernemerschap, tot het op ziekelijk detail aanpassen van levensstijl (zie FIRE), ieder uur (bitcoin)koersen checken, en alleen nog maar kunnen praten over rendement w.o. je verhuurde 'pandjes', terwijl je relatie/gezin er eerder slechter dan beter op wordt.
Obsessies met geld zijn doorgaans gewoon niet gezond. Deze ex ben je liever kwijt dan rijk.
Ik ook niet.... ineens kan ze zomaar gaan wonen in een appartement in Denemarken... terwijl de verdeling nog moet beginnen... daarnaast was er een investering in aandelen/fondsen van 6nullen, die ook nog moet worden verdeeld, belasting over betaald etc. Alles is erg kort door de bocht.quote:
Fair enough, verkeerd gebruik inderdaad.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 09:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoezo golddigger? Ken je de definitie van dat woord wel?
Je kunt ook gewoon constateren dat de liefde dan kennelijk niet echt diep zat.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:12 schreef Justinn het volgende:
[..]
Fair enough, verkeerd gebruik inderdaad.Neemt niet weg dat deze ex besluiten neemt op de basis van eigen geldbejag.
Dat spreekt nogal voor zich, haar liefde gaat immers uit naar geld en is transactioneel te noemen.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon constateren dat de liefde dan kennelijk niet echt diep zat.
Nou ja, aangezien ik mijn vraagtekens heb bij het verhaal van TS is verder commentaar niet zo relevant.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:29 schreef Justinn het volgende:
[..]
Dat spreekt nogal voor zich, haar liefde gaat immers uit naar geld en is transactioneel te noemen.
Dóór het (beloofde) geld is TS ineens niet meer interessant. Was het dan oorspronkelijk wel een relatie o.b.v. liefde kan je je dan afvragen? Zo ja, dan had ze de relatie ook wel op een fatsoenlijke manier kunnen beëindigen. De opmerkingen m.b.t. golddiggen komen daarmee ook niet geheel uit de lucht vallen, maar je kan het er mee oneens zijn.
Zij is niet de enige die een geldwolf is. Jij bent het net zo goed. In het begin was het nog allemaal niet zo dat ze een geldwolf was maar nu ineens wel, maar jij niet, terwijl je zelf aangeeft dat je 'recht' hebt op een deel van dat geld vanwege de 'ondersteuning' die je hebt gegeven. Je was net zo hard uit op die centen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 13:55 schreef TAmaru het volgende:
Oh ja, op 6 oktober was het inderdaad al uit ja hoewel nog niet heel lang ... misschien heb ik even wat tijd nodig gehad om te wennen dat ik dus echt geen vriendin meer heb. Ik ben ook echt nogal in shock geweest hierdoor. Slaap al nachten niet goed ... zoals te zien is aan het tijdstip van mijn post van vanochtend. Ik ben eerlijk gezegd behoorlijk in de war van alles.
Ze is eerst naar familie gegaan, ik ben daar nog een paar keer aan de deur geweest om te praten enzo. De eerste keer werd ze toch wat emotioneel, zei ze dat ze echt van me gehouden had enzo, maar de laatste keer wilde ze me niet meer zien. Ze is ook nog een keer langs geweest om wat op te halen, maar toen wilde ze eigenlijk ook weinig zeggen. Daarna kwam het bericht dat ze het contact wilde verbreken. Ze heeft me zelfs van FB verwijderdDat was vorige week. Sindsdien ben ik er wel zeker van dat we niet meer bij elkaar gaan komen ja. Met zo iemand wil je toch ook niet meer samen zijn zeg ...
Anyway, ik sta nog steeds achter het feit dat mijn ex druk heeft gezet op haar halfzus. JA, ze is een geldwolf, dat kan ik nu niet meer ontkennen nu ze me keihard heeft laten vallen als een baksteen nadat ze een bedrag met 6 nullen heeft binnengehaald, maar die halfzus hield dus inderdaad wel heel veel geld voor haar verborgen. We hebben het echt over een flink bedrag, want voor die 6 nullen staat geen 1 en ook geen 2.
Wat ik wel heel erg vreemd vind, is dat ze nu opeens weer heel veel contact met de halfzus had en dat ze nu zelfs in Kopenhagen wil gaan wonen ... ik had verwacht dat het contact met de halfzus nu definitief voorbij zou zijn dus ik was wel een beetje verbaasd dat dat contact nu plots beter leek dan verwacht (en dat het contact met mij tegelijkertijd werd verbroken ...) Ik snap er gewoon helemaal geen kut meer van. Ik heb verdomme maanden naar al haar geklaag moeten luisteren over de situatie, heb uren gegoogeld op van alles om een oplossing te vinden en heb alleen maar naar kritiek gehoord op de halfzus, die dus nu opeens weer in de picture is.
Naja ze bekijkt het maar verder. Ik ben er in elk geval totaal klaar mee en je kunt denk ik wel zeggen dat ik, zoals ze in het Engels zeggen, een kogel heb ontweken.
ik weet het ook niet zo goed..quote:Op woensdag 16 oktober 2024 13:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zij is niet de enige die een geldwolf is. Jij bent het net zo goed. In het begin was het nog allemaal niet zo dat ze een geldwolf was maar nu ineens wel, maar jij niet, terwijl je zelf aangeeft dat je 'recht' hebt op een deel van dat geld vanwege de 'ondersteuning' die je hebt gegeven. Je was net zo hard uit op die centen.
Maar, uiteindelijk geloof ik geen ene bal van dit verhaal.
Als het echte liefde was geweest dan zou geld op geen enkele manier invloed hebben gehad.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 17:36 schreef TAmaru het volgende:
Misschien ben ik ook wel een golddigger, maar ik vind dit wel extreem gedrag om je partner meteen te verlaten zodra je een groot bedrag binnen hebt. Hoewel ik nog steeds niet goed begrijp hoe of waarom; maar ik kan me alleen maar indenken dat ze het niet met mij wilde delen.
Vooral heel wispelturig maar eerlijk gezegd dit komt heel ongeloofwaardig over.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 07:54 schreef Rene het volgende:
Bijzondere dame. Komt voor nu nogal oppervlakkig over.
En ik geloof nooit dat om dit soort bedragen er geen slepende rechtzaak zou volgen. Zo sterk was het bewijs allemaal niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 10:23 schreef okzbow het volgende:
[..]
Ik ook niet.... ineens kan ze zomaar gaan wonen in een appartement in Denemarken... terwijl de verdeling nog moet beginnen... daarnaast was er een investering in aandelen/fondsen van 6nullen, die ook nog moet worden verdeeld, belasting over betaald etc. Alles is erg kort door de bocht.
en dat vooral. er wordt al voor 10K geprocedeerd.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En ik geloof nooit dat om dit soort bedragen er geen slepende rechtzaak zou volgen. Zo sterk was het bewijs allemaal niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |