quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:09 schreef mario390 het volgende:
stellen julie je vor in ned.huis word het
3 tot 5 weken nur rijs,bonen,vleees,geven
somige worden naar huis gaan
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:14 schreef mario390 het volgende:
dat zijn de regeln al jaren in bb brasil
de ene keukenberijk heeft bonen,rijst ,vlees,eieren
de andere heeft met alles,salad,groenten, pasta,
vlees,lasagne, veel fruit
pech heb je als je bijna altijd in de
bone - berijk bennt
In Afrika hebben ze vaak niet anders.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:40 schreef mario390 het volgende:
somige hadden deze jaar soms buikpijn
en colica
Ik vind mijn naamgenoot een enorme botte eikel.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik ga zeker ook even kijken!! Johan Derksen brengt het altijd mooi
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat ding bij Hans Teeuwen was vast een luchtdrukpistool, zo zag het er uit. En dat mag hij dan gewoon hebben. We horen het nog wel verwacht ik.
Hij deed Halsema goed na
Ja dat deed hij goed 🤣🤣quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat ding bij Hans Teeuwen was vast een luchtdrukpistool, zo zag het er uit. En dat mag hij dan gewoon hebben. We horen het nog wel verwacht ik.
Hij deed Halsema goed na
Is zij de Hulk Mario?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:55 schreef mario390 het volgende:
de valsen kutjes in huis hebben
zij me weggenomen![]()
![]()
zij gaat in 8 uren naar huis![]()
[ afbeelding ]
Wat een idioot dit figuurquote:
Geef taart.quote:
Nom nom nom.quote:
O jammer. U komen er ook geen filmpjes meerquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:03 schreef rinardo het volgende:
Bedankt @:DGK_Tegengas voor alles al je filmpjes, ik voel je boosheid, ik ben ook boos, zo voorzichtig zijn we geweest, het heeft niet zo mogen zijn , nu hebben we niets meer
[ link | afbeelding ]
Nee , hij is woest, hij deed 1 x niet prive maar onder een spoiler link geven en toen ging rhosy ofzo die link openbaar zonder spoiler zo erin gooien, nu is zn site blanco, de link die die mij gaf staat niets meer , er staat dat het verwijderd is.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jammer. U komen er ook geen filmpjes meer
Ach jee. Van de week ook al iemand. En die heb ik toen verwijderd.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee , hij is woest, hij deed 1 x niet prive maar onder een spoiler link geven en toen ging rhosy ofzo die link openbaar zonder spoiler zo erin gooien, nu is zn site blanco, de link die die mij gaf staat niets meer , er staat dat het verwijderd is.
ja klopt, en ze zegt ik had geen idee dat dat niet mocht, dat maakt hem nog bozer natuurlijk, hoop maar dat hij zelf de boel heeft leeg gehaald en niet leeggehaald is door hogerhand .quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach jee. Van de week ook al iemand. En die heb ik toen verwijderd.
waarom maakt het hem nog bozer als iemand eerlijk zegt dat ze niet wist dat het niet mocht?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja klopt, en ze zegt ik had geen idee dat dat niet mocht, dat maakt hem nog bozer natuurlijk, hoop maar dat hij zelf de boel heeft leeg gehaald en niet leeggehaald is door hogerhand .
nou hij was woest kan ik je vertellenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:34 schreef Soury het volgende:
Maar DGK heeft zelf de boel verwijderd dus, er was niks aan de hand.
Niet iedereen weet dat ook. Als hij ze zelf weg heeft gehaald koemen ze wel weer terug.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja klopt, en ze zegt ik had geen idee dat dat niet mocht, dat maakt hem nog bozer natuurlijk, hoop maar dat hij zelf de boel heeft leeg gehaald en niet leeggehaald is door hogerhand .
Zij krijgt nu de schuld. Belachelijke reactie.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:36 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom maakt het hem nog bozer als iemand eerlijk zegt dat ze niet wist dat het niet mocht?
Ze heeft het toch niet expres gedaan?
Er zijn tijden geweest dat DGK zelf ook gewoon zijn filmpjes onder een spoiler aankondigde, dus zo vreemd is het niet als iemand dat dan nog een keer doet.
@Dotteke weet jij dit?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:37 schreef odie22 het volgende:
[..]
als je niet bent ingelogd op fok, kan je via de mobiele versie alle spoilers gewoon lezen, ik weet niet of het een bug is , maar ik zag het een tijdje geleden op mijn telefoon, dit geldt ook voor de polls, je ziet de uitslag dan al voordat je hebt gestemt
Het is elke RLS hetzelfde gedonder.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Zij krijgt nu de schuld. Belachelijke reactie.
Nee, zat het net te lezen. Hier kan je de vraag beter stellen. Feedback, Bugs en Developmentquote:
Precies dat ja beetje drama queen hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is elke RLS hetzelfde gedonder.
Of er zijn niet genoeg mensen die naar de filmpjes kijken, of het is gedonder dat ze uit de lucht worden gehaald. Je kunt er haast op wachten.
yep heb even getest, je hebt gelijk, heb de vraag doorgezet naar de link van Dotquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
je kan het gewoon testen via elke willekeurige browser op je telefoon
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
yep heb even getest, je hebt gelijk, heb de vraag doorgezet naar de link van Dot
hahaha waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, thank you , heb alleen even een hoofdletter gemaakt , rest copie pastquote:
Kan je beter in feedback zetten.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:48 schreef odie22 het volgende:
de link naar tom zijn pagina werkt niet in de beginpost van de COS
Frummel.quote:Op woensdag 13 maart 2024 07:07 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Wow dat is nog eens wakker worden met al m'n lievelings... ik
Alles wel? Ben je blij wakker.quote:
Ja hartstikke blij..quote:
Ik zag het net staan toen ik de streams aanslingerde... dat is ook wel een interessante docu denk ik...quote:Op woensdag 13 maart 2024 07:23 schreef FreshFruit het volgende:
Net een docu over Jehova getuigen gekeken.Best heel heftig.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 07:21 schreef Frummelie het volgende:
Weer fris en fruitig Fresh?
[..]
Ja hartstikke blij..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whoop Whoop Whoop Whoop..
Forum Opties | |