Hij is niet de enige die zo denktquote:Op zondag 10 maart 2024 21:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat begrijpt TY er niet aan dat de kijkers stemmen wie er moet blijven? Volgens TY is het allemaal de schuld van Ashley, ik had hem slimmer ingeschat
Moord met 'n eiersnijderquote:Op zondag 10 maart 2024 21:43 schreef Ireth het volgende:
Ty naar binnen en een SL![]()
Verwacht de febo bloed aan de muur??
Het punt is juist dat Ty niet bang is voor haar. Maar door de slappe knieen van Danny en de angst van Glenn is het niet gebeurd.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:37 schreef Snoozey het volgende: haha jaa hoe zijn we allemaal bang van 1 persoon waar de fuk zal je bang voor zijn
Wat een topper, eindelijk!quote:Op zondag 10 maart 2024 21:48 schreef Schakeltopia het volgende:
hahahahaha tyron gaat even zijn bed verslepen. hoef ik niet meer tegen ashley aan te kijken
Zielig jochiequote:Op zondag 10 maart 2024 21:48 schreef Schakeltopia het volgende:
hahahahaha tyron gaat even zijn bed verslepen. hoef ik niet meer tegen ashley aan te kijken
Wat een sneu figuur zeg, zie het als werk en je moet nu eenmaal met je bewoners samenwerken en er uit werken.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:48 schreef Schakeltopia het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |