Yep focus ligt volledig op PON of vrijstelling door een spelquote:Op zondag 10 maart 2024 19:17 schreef Ireth het volgende:
Dilano blijft hopen op die PONTijdens fan-week
quote:Op zondag 10 maart 2024 19:17 schreef Ireth het volgende:
Dilano blijft hopen op die PONTijdens fan-week
Daar is ze net even iets te bedreven in, voor iemand die zegt dat ze het niet gewend is.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:44 schreef Kissingbird het volgende:
tom : hij is dominanter dan u he? Bart
Ashely: dat is echt zo! ik ben heel anders hier dan thuis, ik kan hier eindelijk eens zelf de leiding nemen.
Ja anders gaat hij eruit, of Jimmy moet hem weer reddenquote:Op zondag 10 maart 2024 19:17 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Yep focus ligt volledig op PON of vrijstelling door een spel
Moeilijk te geloven. Ze heeft hier al meerdere malen laten zien dat ze het niet kan handelen als ze de controle niet heeft of verliest.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze het wel echt meent.
Ik denk dat het idee dat hij weinig fans heeft nu zo onderhand wel begint in te klinken, na de freezes van gisteren en het uitblijven van een vliegtuig voor 'm.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik kan niet wachten tot Dillie te zien krijgt dat hij onderaan alle polls staat, dat de kijkers hem niet moeten, met zijn gezeik altijd over mensen die lol maken.![]()
Misschien in de SM-kelder, even uit de dagelijkse sleur?quote:Op zondag 10 maart 2024 18:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
[..]
Zou ze denken dat dit leuk over komt of zo. Ze zet zich dan toch ook als onderdanig te kijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |