Absoluutquote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan is ie veel leuker dan deel 1? Want die vond ik "mwa".
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:44 schreef 2dope het volgende:
Die character creator alvast releasen voor Dragon's Dogma 2 was een goed idee. Kwam net wat leipe creaties tegen:
[ afbeelding ]
Pikachu![]()
[ afbeelding ]
Lae'Zel!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:44 schreef 2dope het volgende:
Die character creator alvast releasen voor Dragon's Dogma 2 was een goed idee. Kwam net wat leipe creaties tegen:
[ afbeelding ]
Pikachu![]()
[ afbeelding ]
Ja die is echt goed gelukt. BG3 heeft zelf trouwens ook een hele sterke character editor.quote:
20 seconden met randomised characterquote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:53 schreef StateOfMind het volgende:
Wel tof gedaan ja.
Ik heb nooit zin om meer dan pakweg een minuut of 5 aan character creation te besteden.
Eigenlijk dit hahaquote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:54 schreef StateOfMind het volgende:
Maar ik heb dan ook het creatief vermogen van een zwerfkei
Volgens mij pas in NG+ in Nioh dacht ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:13 schreef StateOfMind het volgende:
Rise of the Ronin schijnt 3 moeilijkheidsgraden te krijgen.
Dat hadden de Nioh games en Wo Long niet toch?
Ik heb een verschrikkelijke hekel aan parry en ben daar vreselijk slecht in, mede daardoor ben ik ook gestopt met Wo Long (en Sekiro).
Ik heb gasten door de hoogste moeilijkheidsgraad zien gaan alsof het niks was, en ik heb moeite met de 2e bossquote:
O ik kan daar wel echt lang in zittenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
20 seconden met randomised character
Het Team Ninja van Itagaki maakte nog steeds de beste games.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 15:18 schreef Drankster het volgende:
Ronin is wederom een middelmatige game van Team Ninja. Combat is vooral op één knop drukken, animaties zien er niet uit (dat paard) en er zijn PS4 games die er beter uit zien dan deze PS5 console exclusive. Veel stappen terug ipv voorruit. De Team Ninja van Nioh 2 is niet meer.
Als je een samurai game wil spelen dan kan je beter Sekiro of Like a Dragon Ishin kopen.
Zo voelden ons oldie gamers zich bijde release van het origineel. Die kon ik toen ook niet neerleggen. Voor die tijd was die game echt mega groot qua wereld en content en alles.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Ik heb het origineel nooit gespeeld, dus dit alles is volledig nieuw voor mij.
Deze game is echt een parel met de hoofdletter P
Tof verhaal, toffe combat, serieuze zaken worden afgewisseld met humor, geweldige interactie tussen de party members, goede pacing, leuke interessante side quests en activiteiten, een enorme afwisselende wereld (zit nu pas in de 3e regio van de als het goed is 6).
Normaliter ben ik na een uur of 40 in een game toe aan een kleine pauze, en wissel ik even af met een andere game, om later terug te keren.
Maar hier wil ik gewoon blijven doorgaan.
Het enige wat mij regelmatig noodgedwongen doet stoppen zijn mijn gewrichten.
Zojuist de buggy vrijgespeeld
@:wdn
@:Ang3l![]()
Ik game ook al sinds het Commodore 64 tijdperk, veel meer oldbie wordt het nietquote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:31 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Zo voelden ons oldie gamers zich bijde release van het origineel. Die kon ik toen ook niet neerleggen. Voor die tijd was die game echt mega groot qua wereld en content en alles.
ZX spectrum en P2000quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik game ook al sinds het Commodore 64 tijdperk, veel meer oldbie wordt het niet
Eye of the Beholder op een 386 kan ik me nog herinneren. Maar vooral een 10 jaar Ragnarok Online op de Koreaanse server (met de helft van de teksten in het engels en de rest was gokkenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik game ook al sinds het Commodore 64 tijdperk, veel meer oldbie wordt het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |