Ik heb het helemaal niet over fillers gehad, ik zei dat ze het nog steeds erover hebben hoe fijn ze het vinden.....en dat ik naar een andere stream ging....quote:
oooooh sorry dan. dacht dat oa jij en een aantal anderen aan het uitzoeken waren wanneer ze dan die fillers etc had gedaan na hunted!quote:Op zondag 10 maart 2024 17:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over fillers gehad, ik zei dat ze het nog steeds erover hebben hoe fijn ze het vinden.....en dat ik naar een andere stream ging....
Denk dat jij je vergist en vooral denkt dat alleen Ashley sterk staat maar die is stukje bij beetje haar eigen graf aan het graven. Die heeft inmiddels een steeds grotere tegenstand.quote:
Daar was ik al voorbij......ging over dat spel wat gespeeld werd in het huis.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:05 schreef Snoozey het volgende:
[..]
oooooh sorry dan. dacht dat oa jij en een aantal anderen aan het uitzoeken waren wanneer ze dan die fillers etc had gedaan na hunted!
ja hunted is langer geleden dan het spel wat ze net in huis speeldenquote:Op zondag 10 maart 2024 17:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar was ik al voorbij......ging over dat spel wat gespeeld werd in het huis.
Begon volgens mij dat er beweerd werd dat ze die aanpassingen had laten doen onder druk van Bart (omdat ze zei dat hij alles bepaalde thuis) en daarna kwam er een discussie over wanneer plastic chirurgie en wanneer relatie met Bart.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:05 schreef Snoozey het volgende:
[..]
oooooh sorry dan. dacht dat oa jij en een aantal anderen aan het uitzoeken waren wanneer ze dan die fillers etc had gedaan na hunted!
Dit vind ik nu zo een onzin, ik vind het ook totaal niet mooi maar laten we nu is er niet mee bemoeien waarom ze dit heeft gedaanquote:Op zondag 10 maart 2024 17:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Begon volgens mij dat er beweerd werd dat ze die aanpassingen had laten doen onder druk van Bart (omdat ze zei dat hij alles bepaalde thuis) en daarna kwam er een discussie over wanneer plastic chirurgie en wanneer relatie met Bart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |