Ik moest zaterdag werken en was gister ook vrijwel de hele dag weg.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Vond je het niet al verdacht rustig afgelopen dagen?
28k8 god.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:41 schreef Coco het volgende:
[..]
In Friesland is het internet nog niet zo snel.
Oh was er ruzie?quote:Op maandag 11 maart 2024 14:45 schreef GGMM het volgende:
Fijn dat het inmiddels alweer een stuk beter gaat tussen @:maxi-mus en @:oriente
Ik durf niet, misschien zit er wel een soort Rico Verhoeven achter het profiel maxi-musquote:Op maandag 11 maart 2024 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een ruzietje
Vroeger ging het er heftiger aan toe hoor
Ja ik mis wel die complete meltdowns.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een ruzietje
Vroeger ging het er heftiger aan toe hoor
Foppe niet te stoppe!quote:Op maandag 11 maart 2024 14:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik durf niet, misschien zit er wel een soort Rico Verhoeven achter het profiel maxi-mus
Wat toevallig, ik had jouw post nog niet eens gezien voordat ik over mijn eigen banaan begonquote:
Verdorie wat een toeval, hopelijk geniet jij er net zo van als ik!quote:Op maandag 11 maart 2024 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat toevallig, ik had jouw post nog niet eens gezien voordat ik over mijn eigen banaan begon
Geniet er lekker van!
Jij bent echt een menselijke afvalbakquote:Op maandag 11 maart 2024 14:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik heb hier een appel en een banaan. Maar ook chocoladekoekjes.
Je eigen banaan?quote:Op maandag 11 maart 2024 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat toevallig, ik had jouw post nog niet eens gezien voordat ik over mijn eigen banaan begon
Geniet er lekker van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |