https://www.rtlnieuws.nl/(...)-zeggen-voor-relatiequote:
ik ook. Dit kan niet.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-zeggen-voor-relatie
Ik ben hier wel een beetje van geschrokken
Toevallig zit ik net te etenquote:Op zondag 10 maart 2024 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Nasi.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spaghetti.quote:Op zondag 10 maart 2024 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
We zitten hier toch niet op het Viva forum? Met je stukjes recept.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We wachten nog altijd op de bijdrage van @:Pisces29 in het befaamde nasi-topic
Wow. Sorry hoor.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We zitten hier toch niet op het Viva forum? Met je stukjes recept.
Die pinguïn heb ik gister zeker gewaardeerd.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:45 schreef GGMM het volgende:
De goede bedoelingen van @:onlogisch worden door @:pisces29 keihard de grond in getrapt
Echt hé. Deze vrouw heeft geen respect voor het verleden.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:45 schreef GGMM het volgende:
De goede bedoelingen van @:onlogisch worden door @:pisces29 keihard de grond in getrapt
Zit hier een verwijzing in naar dat museum dat vandaag geopend is?quote:Op zondag 10 maart 2024 18:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt hé. Deze vrouw heeft geen respect voor het verleden.
Haha, onlo en een museum.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit hier een verwijzing in naar dat museum dat vandaag geopend is?
Altijd tegen jouquote:Op maandag 11 maart 2024 07:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goedemorgen
Weer niks gewonnen bij de staatsloterij.
Ik heb dit weekend heel veel potjes Mario Kart gewonnen van mijn familie.quote:Op maandag 11 maart 2024 07:38 schreef Oriente het volgende:
Misschien kun je een potje steen, papier schaar winnen
Bowser?quote:Op maandag 11 maart 2024 07:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend heel veel potjes Mario Kart gewonnen van mijn familie.
Legday viel vies tegen maat.quote:Op maandag 11 maart 2024 07:38 schreef Oriente het volgende:
Misschien kun je een potje steen, papier schaar winnen
Een echte winnaar.quote:Op maandag 11 maart 2024 07:41 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 996 3/6
⬛⬛⬛🟨🟩
🟨🟨🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 792 5/6
⬛🟨⬛⬛🟩🟩
🟨🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:GGMM
Goedemorgen allemaal.
DaisyGodinquote:Op maandag 11 maart 2024 07:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee die wou mijn neefje hebben dus dat mocht van mij.
Ik ben dus maar voor Daisy gegaan.
Romige dukaten van je chest laten glijden.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:04 schreef alpeko het volgende:
[..]
Erg verdacht. Koos die vrouw maar wat vaker voor die kleinere lunch.
Tevens HALLO
En BTC ATH![]()
quote:Op maandag 11 maart 2024 09:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Romige dukaten van je chest laten glijden.
@:BansheeBoy22
Waar is Top G @Bezsen ?quote:Op maandag 11 maart 2024 09:14 schreef onlogisch het volgende:
BTC aardig aan het schroeien ja.
Jammer dat @:aTypisch en @:Bezsen hier niet zijn om dit heugelijke feit te vieren.
Waarom vieren ze in de UK moederdag op een andere datum? Ik had even een hartverzakking omdat ik dacht moederdag gemist te hebben.quote:
Over twee uur stap ik op de fiets richting boksschoolquote:
Lekker maat. Eerste les?quote:Op maandag 11 maart 2024 09:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Over twee uur stap ik op de fiets richting boksschool
In de nieuwe lay-out is het eenquote:Op maandag 11 maart 2024 09:45 schreef onlogisch het volgende:
Like binnen van @:GGMM
Dag geslaagd boys
De nieuwe lay-out met DARK MODE natuurlijk, die ontzettend prettig navigeert.quote:
Yes, even een korte rondleiding en uitleg over apparaten, hoe ze te gebruiken, en daarna wat standaardinformatie ove boksen, hoe je moet staan en slaan enzo, heb er zin inquote:
Boks ouwequote:Op maandag 11 maart 2024 09:53 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu zal ik niet meer gemeen doen tegen drizzt
Ik zou een foto uitprinten van een niet nader te noemen FA die jou voorheen altijd pestte. Dat ramt net even wat lekkerderquote:Op maandag 11 maart 2024 09:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yes, even een korte rondleiding en uitleg over apparaten, hoe ze te gebruiken, en daarna wat standaardinformatie ove boksen, hoe je moet staan en slaan enzo, heb er zin in
Dilan is een Turk.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik krijg geen quotemeldingen meer
Blijven doneren @:zipportal
Heel KLB is vermoeiend.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:26 schreef Oriente het volgende:
Die Horse act in KLB is vermoeiend.
Die criminele rappert is doot.
@de_boswachterquote:Op maandag 11 maart 2024 10:26 schreef Oriente het volgende:
Die Horse act in KLB is vermoeiend.
Die criminele rappert is doot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |