SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Dan zeg ik niets verkeerd, toch?quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Er zit bij mij een piratenzender tussendoor…
Dat kan ook Vout zijn die bewust de uitzending van Melting saboteert.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Er zit bij mij een piratenzender tussendoor…
Staan goed aangeschreven, wat ik begrijp.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dé Les Paul, van de gitaren reeks…
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:19 schreef MadMaster het volgende:
The Man With The Child In His Eyes - Kate Bush
Oh ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:19 schreef MadMaster het volgende:
The Man With The Child In His Eyes - Kate Bush
Ciao!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:22 schreef Symphonic het volgende:
Dit wordt mijn afsluiter voor vandaag. Tijd om te gaan slapen.
Dank Melting! Fijne avond nog
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:22 schreef Symphonic het volgende:
Dit wordt mijn afsluiter voor vandaag. Tijd om te gaan slapen.
Dank Melting! Fijne avond nog
Slaap lekker, livelink.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:24 schreef livelink het volgende:
Ik ga afsluiten. Ik ben echt heel moe vanavond. Dank je wel voor de shows, Melting en DJ11. Was een leuke muziekavond zo.
Nog veel plezier verder en alvast welterusten
Ook welterusten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:24 schreef livelink het volgende:
Ik ga afsluiten. Ik ben echt heel moe vanavond. Dank je wel voor de shows, Melting en DJ11. Was een leuke muziekavond zo.
Nog veel plezier verder en alvast welterusten
Maandag kun je al een nieuwe ophalen?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:25 schreef MadMaster het volgende:
Afgelopen vrijdag heb ik mijn werktelefoon laten vallen.
Het beeldscherm toont nu alleen nog maar psychedelische beelden en is daardoor onbruikbaar.
De eerste telefoon die ik voortijdig kapot heb gekregen…
Welterusten, Mad.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook welterusten.
Weet je wat, ik ga ook zo afsluiten…
Woensdag, ik ga er niet eerder voor naar kantoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Maandag kun je al een nieuwe ophalen?
Ja, gaat hard.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:28 schreef DJ11 het volgende:
Welterusten allen. Wordt ineens wel vrij rustig dan
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kende ik niet - en deze ook niet.
Het is wel érg oud allemaal vandaag
Dat heb je vaak met evergreens.quote:
Ik heb net mijn laatste ingeschonken:quote:
Ik heb een Leffe Ruby, ken je die?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb net mijn laatste ingeschonken:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb een Leffe Ruby, ken je die?
Ik had er nog nooit van gehoord
Yep.... geen standaard fruit bier smaak.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, ik proef 'm nu net. Fruit-achtig. Ook echt rood van kleur. Net wat anders dan kriek.
Ik vind 'm echt prima. Was in de aanbieding bij de Appie. Misschien nog maar een paar flesjes halen de volgende keer.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Yep.... geen standaard fruit bier smaak.
Beetje bittere afdronk als ik me goed herinner.
Grolsch neem ik aan?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:51 schreef DJ11 het volgende:
Gisteren trouwens ook weer Lentebok gehad in de kroeg. Erg lekker.
Die van Hertog Jan al eens geprobeerd?quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:53 schreef DJ11 het volgende:
Dit klinkt als Liza Minnelli, maar die is het niet. Dus gok ik op haar moeder: Judy Garland
quote:
Nog niet. Ik zal er eens op letten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Die van Hertog Jan al eens geprobeerd?
Waarschijnlijk niet veelquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:59 schreef Melting het volgende:
Ben benieuwd hoeveel je er van kent, DJ11.
quote:Op zondag 10 maart 2024 00:02 schreef DJ11 het volgende:
Ja, dit heb ik weleens gehoord. Weet niet meer wie het zingt.
Volgens mij ook gebruikt in een reclame of zo.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2024 00:10 schreef DJ11 het volgende:
Geen idee. In de hoek van Willy Alberti... ?
quote:Op zondag 10 maart 2024 00:14 schreef DJ11 het volgende:
Dit wordt ook weer een wilde gok: The Carpenters?
Eén van onze beste inzendingen ooit. Ondergewaardeerd liedje. Eigenlijk door Paul de Leeuw weer afgestoft.quote:
Heb je al een anoniem briefje bij haar in de bus gedaan?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ha, ik ben een goede detective. Call me Sherlock. Toen de straat hier opgebroken was parkeerden we om de hoek en hadden we direct een anoniem briefje onder de voorruit zitten. Ik had al snel mijn vermoedens welke buuf dat geschreven moest hebben en nu weet ik het zeker, want inmiddels is er een andere straat opgebroken en staan er dus andere auto’s op de openbare plekken voor haar deur en loopt ze nu de facebookgroep te zeuren dat die auto’s weg moeten want ‘deze parkeerplaatsen horen bij deze rij’
Symh wilde op facebook al vragen of ze haar briefje terug wilde voor hergebruikquote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je al een anoniem briefje bij haar in de bus gedaan?
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symh wilde op facebook al vragen of ze haar briefje terug wilde voor hergebruik
Goedemorgen Raf.quote:Op woensdag 13 maart 2024 07:52 schreef Rafeiro het volgende:
Ni hao.
Geen zin om te fietsen, maar moet toch... arme ik
Tijd voor nieuwe locatie van afspraak, haha.
10km fietsen zo vroeg is bah bah.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 07:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hou ook niet van vroege afspraken. Helaas moest Symph naar z’n werk vandaag en zit ik op de hovenier te wachten.
Mijn ontdekking van deze ochtend: gapen en niezen tegelijk lukt niet
Dan lekker wandelen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:09 schreef livelink het volgende:
Sorry, ben er weer niet bij. Moest echt even gaan wandelen vanavond en het loopt enorm uit.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Elton John Circle of life uit de Lion King
Hier is het nu pas lekker, hier hadden we een snijdend koude wind vandaagquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:26 schreef Melting het volgende:
Wat een lekker was het vandaag hè?
Groot gelijk van livelink dat ze gaat wandelen.
Wat jammer.... het was hier echt lekker vandaag.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier is het nu pas lekker, hier hadden we een snijdend koude wind vandaag
Ja, had alleen verwacht sneller terug te zijn. Maar het lopen ging eindelijk weer eens lekker vandaag. Ben nu even in een cafeetje aan het pauzeren.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:26 schreef Melting het volgende:
Wat een lekker was het vandaag hè?
Groot gelijk van livelink dat ze gaat wandelen.
Geniet van het drankje dan.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, had alleen verwacht sneller terug te zijn. Maar het lopen ging eindelijk weer eens lekker vandaag. Ben nu even in een cafeetje aan het pauzeren.
Goed bezigquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, had alleen verwacht sneller terug te zijn. Maar het lopen ging eindelijk weer eens lekker vandaag. Ben nu even in een cafeetje aan het pauzeren.
Kijk... dat is lekker.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:30 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb al weekend overigens![]()
Had mijn dag geruild voor een overleg gisteren.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:31 schreef Symphonic het volgende:
Get back van een of ander onbeduidend bandje uit Liverpool
Als het weer het een beetje toelaat ga ik jeu de boulen denk ikquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk... dat is lekker.
Nog iets op de planning staan morgen?
Is de baan niet helemaal verregend?quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als het weer het een beetje toelaat ga ik jeu de boulen denk ik
Dat zal wel loslopen denk ik.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Is de baan niet helemaal verregend?
quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat zal wel loslopen denk ik.
Ray Charles I can’t stop loving you
Hij weet de titel ook gewoon foutloos te noemen.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij weet de titel ook gewoon foutloos te noemen.
[ afbeelding ]
Hoe heet die?quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Zo mooi dit. Brel![]()
De Nederlandse versie van Herman van Veen is ook prachtig
Een vriend zien huilenquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe heet die?
Kan niet zeggen dat ik die ken.
Klopt wel.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:53 schreef Symphonic het volgende:
Die blaassectie dat is zo typisch Otis
quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:
I wanna know what love is Foreigner
Kennen zekerquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:16 schreef Melting het volgende:
Ben benieuwd of jullie de plaat hierna kennen.
Het is een hele oude.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kennen zeker![]()
Maar vraag me even niet wie het is en hoe het heet
Volgens mij is de titel La mer
Terwijl dit niet zijn beste nummer is, naar mijn mening.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:27 schreef Symphonic het volgende:
De tributeband waar ik geweest ben heeft zijn naam aan dit nummer ontleend
Niet zijn beste, maar het zit wel goed in elkaar. Hij heeft goed naar de Beatles geluisterd toen hij dit schreefquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Terwijl dit niet zijn beste nummer is, naar mijn mening.
Dat piepje noemen ze een orgeltoon…quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vraag me echt af wat ze dachten toen ze dat piepje in dit nummer stopte.
Goede avond. Dat orgeltoontje dan.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat piepje noemen ze een orgeltoon…
Hallo!
Goedenavondquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat piepje noemen ze een orgeltoon…
Hallo!
Dat past er wel goed inquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond. Dat orgeltoontje dan.
Eerst draaide ik platen uit de diverse mapjes die de naam golden oldies hadden.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga de vraag toch stellen:
Zijn de platen van de Melting Golden Oldies shows nou bewust veranderd of is er een andere reden dat he aanbod zo anders dan voorheen klinkt?
Ah, dat is het.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Eerst draaide ik platen uit de diverse mapjes die de naam golden oldies hadden.
Nu ik die allemaal gedraaid heb, ben ik begonnen aan de mapjes die de naam evergreen hebben.
Mag ik dan vragen welke platen (of soort platen) je mist?quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dat is het.
Ik heb persoonlijk dan toch liever Golden Oldies dan Evergreens.
Ik mis sommige soorten platen namelijk wel…
quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:46 schreef Symphonic het volgende:
Conny vandenBos de noorderzon scheen
Welkom livelink.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:48 schreef livelink het volgende:
En ik schakel net in voor het laatste kwartiertje
Veel songs die uit de periode na de 'Evergreens' afkomstig zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Mag ik dan vragen welke platen (of soort platen) je mist?
Goed om te weten.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel songs die uit de periode na de 'Evergreens' afkomstig zijn.
De kenmerkende platen uit de 80's en later, zeg maar.
De Evergreens zijn voor mij iets te veel van hetzelfde, het kabbelt allemaal wat voorbij.
Ik hou juist van wat afwisseling…
quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed om te weten.
Heb nog zo'n kleine 100 nummers in dit mapje, en daarna schakel ik over naar een mapje van zo'n 500 80's nummers. Maar ja.... dat zijn dus alleen 80's nummers.
Grappig, ik was/ben ook bezig met dweilen en heb mijn man naar boven gestuurd. Nu even wachten tot de keuken droog is voordat ik verder ga.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:05 schreef MadMaster het volgende:
Beneden wordt gedweild en dus ben ik naar mijn kamer geschopt om me daar maar te vermaken.
Dat ga ik dan nu doen, de stream staat aan...
Wij mannen hebben het niet makkelijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Grappig, ik was/ben ook bezig met dweilen en heb mijn man naar boven gestuurd. Nu even wachten tot de keuken droog is voordat ik verder ga.
Er zijn ergere klusjes. Van dweilen heb je tenminste eer van je werk.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij mannen hebben het niet makkelijk.
Jullie vrouwen trouwens ook niet met dat gedweil...
Niet met twee katten die van alles door het huis slepen, incl. eten en speelgoedmuizen die eerste ondergedompeld zijn in hun drinkbak...quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Er zijn ergere klusjes. Van dweilen heb je tenminste eer van je werk.
Ah ja, nu ik nog maar 1 kat heb, merk ik hoeveel meer werk en rotzooi twee katten is, ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet met twee katten die van alles door het huis slepen, incl. eten en speelgoedmuizen die eerste ondergedompeld zijn in hun drinkbak...
Ja, het duurde zelfs even voordat ik door had dat het Vlaams was.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:38 schreef MadMaster het volgende:
Hierna iets uit Vlaanderen, bijna onverstaanbaar...
Het schijnt Antwerps dialect te zijn...quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het duurde zelfs even voordat ik door had dat het Vlaams was.
Het maakt het nauwelijks beterquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het schijnt Antwerps dialect te zijn...
Et is wee weekend en ik hem begot gen goestingom te hangen in de zetel, doar te slapen en vruug op te staan
Ik moet gon daanse en gon chaanse mee men matenen ik zien wel woar dak uit koom, azzik kan dan blaaif ik deur goan
Ik pak nen douche en kam men houwerkies een broekske mee wa zjawerpak nen t-shirt mee ne print da veu te lachen is
Dan nor beneje nor de kas veu daansschoene mee klas
Ik zien ze stoan en duun ze oan...
Kdenk dasse goed zen om te goan
Ik raj nor 't centrum langs de muur veu nowa geld en lengem vast oan de Cleops
Ik gon no binne en zien rond woar dasse stoan ma kzien gen manen dan alliejen nor den toeweg
Veu mai ne vodka meej wa red bull en geft die wefjes ok iet
Ik voel den beat en gon nor 't midde van de vloer
Zietemduun jom dieje gladden aap mee zenne geilen blik en zen vettige haar
Zietemduun jom dieje gladden aap, zietemduun jom, zietemduun
Ik zen ne wolf en alle schoapen in de wai zen garantie altaj van mai
Ne pyromaan, ge stoddin braand ache nie kekt, et is gebeurd veur dagget wet
En ik beslis wie datter ga lek een raket, wie datter blaast op main trompet
Den dirigent, ik garandeer in maine kring du ellek wefje tringeling
Lot ze ma denke wa ze wille al die manne oan de kaant die ston te loeren nor main moves
Ge zie ze deinke 'fok doar heddem wee, de koning van de naacht, ik wou dakkik da haddie grooves'
Ik voel da ritme in men bloed, ik voel da pompe hiejel de nacht en azzet moet tot smergesvruug
Het weekend is begot van mai, hie leivik vur, ik zen de shi, hier makik alleman sjaloes
Zietemduun jom dieje gladden aap mee zenne geilen blik en zen vettige haar
Zietemduun jom dieje gladden aap, zietemduun jom, zietemduun
Lot ze ma denke wa ze wille al die manne oan de kaant die ston te loeren no main moves
Ge zie ze deinke 'fok doar heddem wee, de koning van de nacht'
Ik voel den beat en gon nor 't midde van de vloer
Ik dacht dat jij er misschien nog wat van kon maken met je zuidelijke roots.quote:
Het Limburgs van mijn ouders lijkt vooral op Duits.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij er misschien nog wat van kon maken met je zuidelijke roots.
Ik denk dat ik wel begrijp, in grote lijnen...
De dweilpauze is hier ook voorbij.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:01 schreef livelink het volgende:
De keuken is droog. Ik ga weer even stofzuigen. Bedankt voor nu, MadMaster!
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:01 schreef Melting het volgende:
We zijn weer los.
En zoals altijd.... is de eerste een cadeautje:
[ afbeelding ]
Dat is deels goed.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Goedenavond
Dit klinkt als Bonnie
Ik hoor Benniequote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Goedenavond
Dit klinkt als Bonnie
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Benny zong het met Bonnie
Want Jose die Conny
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Benny zong het met Bonnie
Want Jose die Conny
Ja, maar niet van harte. Dus ook niet zoveel.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:18 schreef Symphonic het volgende:
Heb je vandaag nog gewandeld Livelink?
De boog kan ook niet altijd gespannen zijn…quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:20 schreef livelink het volgende:
Morgen gaat het hopelijk beter met wandelen.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:21 schreef livelink het volgende:
Heb vandaag wel mijn twee(!) kerstbomen in de tuin geplant.
Straks heb je een dennenbos.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:21 schreef livelink het volgende:
Heb vandaag wel mijn twee(!) kerstbomen in de tuin geplant.
Dat is wel mooi inderdaad.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:25 schreef livelink het volgende:
Mijn kleine kerstboom had er al zin in om te groeien toen hij nog binnen stond. Wel leuk om te zien hoe dat gaat.
[ afbeelding ]
De lichtgroene scheuten zijn inmiddels nog veel talrijker geworden.
Die doet het zeker goedquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:25 schreef livelink het volgende:
Mijn kleine kerstboom had er al zin in om te groeien toen hij nog binnen stond. Wel leuk om te zien hoe dat gaat.
[ afbeelding ]
De lichtgroene scheuten zijn inmiddels nog veel talrijker geworden.
Het weer is dit keer redelijk goedgezind geweest. Ze staan al een tijdje buiten bij mij in de pot. Vandaag dus maar echt geplant.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
We liepen vanmiddag ook langs een tuin waar een kerstboom geplant was, dat ding zag er echt goed uit
Ik ben er nog wel even op uit geweest, maar ik vond het nog best fris.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Het weer is dit keer redelijk goedgezind geweest. Ze staan al een tijdje buiten bij mij in de pot. Vandaag dus maar echt geplant.
Het is groeizaam weer. Ik ben zo blij dat we nu eindelijk bomen en struiken in onze tuin hebbenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Het weer is dit keer redelijk goedgezind geweest. Ze staan al een tijdje buiten bij mij in de pot. Vandaag dus maar echt geplant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |