Je kan dan beter iedere dag eten alsof het je laatste dag is.quote:Op zondag 10 maart 2024 00:32 schreef lily het volgende:
[..]
Ooit is het je laatste maaltijd![]()
Iets mexicaans, met veel kaas en crème fraiche.
En een milkshake.
Als ik dat ga doen, komt die laatste dag waarschijnlijk een stuk sneller.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je kan dan beter iedere dag eten alsof het je laatste dag is.
Met niemand wat te maken, dus wat denk je dat ik doequote:Op maandag 11 maart 2024 11:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je kan dan beter iedere dag eten alsof het je laatste dag is.
Met elke dag die verstrijkt, komt die laatste dag sowieso steeds snellerquote:Op maandag 11 maart 2024 13:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als ik dat ga doen, komt die laatste dag waarschijnlijk een stuk sneller.
Slaappillen zijn al heel lang niet meer dodelijk, dat is uit de tijd dat er Barbituraten werden gebruiktquote:Op zondag 10 maart 2024 22:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
Een busje slaappillen en fles whiskey, fuck ze dat ze mij van kant maken. Doe ik dan zelf wel.
Sja, dat is voor iedereen verschillend. Sommige is het leven wel voor "klaar" en ik zou dan ook zeggen oke als ik nog 1 keer iets goeds mag eten en het is finito:quote:Op zondag 17 maart 2024 11:19 schreef Zwansen het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik dan honger heb. Krijg al niks door m’n keel als ik zenuwachtig ben vanwege een belangrijke presentatie. Laat staan als ik op het punt sta om te worden geëxecuteerd.
Same here.quote:
Ik wil het wijzigen inquote:Op zondag 10 maart 2024 12:43 schreef FlippingCoin het volgende:
tagliatelle bolognese
een biefstuk van de dochter van de beul
2 x red bull
coca cola met ijsklontjes
koud water
en ijs
Kan niet gewijzigd worden, ze zijn er al mee bezigquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik wil het wijzigen in
Patat pinda
Kibbeling
Marsepein
En een emmer snoep
Ik zat ook aan chinees-indisch te denken. Foe young Hai of ajam pangang met kip saté.quote:Op zondag 10 maart 2024 00:19 schreef marc0871 het volgende:
Rendang, met mie en geroerbakte groente met zoetzure saus,
Of draadjesvlees/hashee met rode kool en aardappel,
Of goulash met een goed stuk brood, om te dopen,
Of nasi goreng, met saté en pindasaus,
Of kipkerrie met rijst,
Of shanghai chicken,
Of gegrilde kippenbouten, met verse patat en mayonaise.
Of een varkenshaas met een tafelbereide Strogannoffsaus.
Zo veel lekkers. Ik kan niet kiezen.
Laat ik dan maar zorgen dat ik niet op death row kom te zitten.
Dan kan ik alles nog heel vaak maken en eten.
Dan moeten ze de doodstraf maar cancelen, ik ga dat niet meer eten.quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:01 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Kan niet gewijzigd worden, ze zijn er al mee bezig
Leeg maagje. Zou het dan sneller gaan?quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan moeten ze de doodstraf maar cancelen, ik ga dat niet meer eten.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Leeg maagje. Zou het dan sneller gaan?
Sorry edelachtbarequote:Op donderdag 9 mei 2024 20:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
kan ik niet gewoon spijt betuigen en thuis een boterham eten
In dat geval, pan mosselen gekookt in droge witte wijn. Vlaamse frieten, Belgische mayo, sterke knoflooksaus voor de mosselen en een plank met kaasjes en stokbrood.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Slaappillen zijn al heel lang niet meer dodelijk, dat is uit de tijd dat er Barbituraten werden gebruikt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |