Kak. Ik was net van plan ervoor te zorgen dat ik de doodstraf krijg, zodat ik René Redzepi langs kan laten komen om voor mij te koken.quote:Op zondag 10 maart 2024 11:15 schreef LangeTabbetje het volgende:
Het hangt er wel vanaf welke staat in de VS je de doodstraf krijgt. Per staat is je laatste maaltijd wel afhankelijk van het budget, en dat budget is niet al te groot.
Even nagekeken. Maar volgens wiki is het budget in Florida 40 dollar, in Oklahoma is het 25. In Texas eet je wat de pot schaft, de special meal is daar blijkbaar afgeschaft nadat een gevangene - na een dure maaltijd geserveerd te krijgen - zei "I am not hungryquote:Op zondag 10 maart 2024 12:05 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Kak. Ik was net van plan ervoor te zorgen dat ik de doodstraf krijg, zodat ik René Redzepi langs kan laten komen om voor mij te koken.
Waarom zou je een vieze burger nemen, een lekkere lijkt me fijner voordat je doodgaat.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:08 schreef DrDentz het volgende:
Denk ook een vies vette burger met french fries
Maakt niet meer uit, levensverwachting is nog een uurtje
Wel lekker maar 'vies vet', een heart-attack burger zeg maarquote:Op zondag 10 maart 2024 12:11 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Waarom zou je een vieze burger nemen, een lekkere lijkt me fijner voordat je doodgaat.
Anders ga je dood met een vieze smaak in je mond
Na de voltrekking?quote:Op zondag 10 maart 2024 20:03 schreef Donna het volgende:
Een paar stukjes sushi
Een half meergranen broodje met carpaccio en truffel mayo
Wat friet in schil met echte mayo
Frikadel speciaal
En een halve kip van 't spit
Alles kan wel door de helft denk ik. Ben al niet zo'n grote eter.
Oh en een after eight na de tijd.
die joint ga je problemen mee krijgen, dan mag je terug de cel in na de doodstrafquote:Op zondag 10 maart 2024 18:49 schreef oppiedoppie het volgende:
1. Tortelinni's im ofen überbakken van de Pinocchio in Meppen, als die nog bestaat.
2. Kippevleugeltjes met knoflook
3. Stuk bon bon block praliné
4. Dikke joint en coca cola
5. Bak walnotenijs met caramelsaus
En gaaaaaaaaan............
Onmogelijk, de beste kapsalon van Nederland bestaat niet buiten Rotterdam.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:19 schreef Chandler het volgende:
De beste kapsalon van Nederland, uut Grunn
Volgens mij is dat niet meer zo en moeten ze gewoon met de pot mee-eten. Dit topic is trouwens al veel vaker voorbij gekomen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:27 schreef roos94 het volgende:
Zij mogen voor de executie 1 maaltijd samenstellen.
Nee, das rauwe zalm. Smaakt heel anders, veel milder dan bereide zalmquote:Op zondag 10 maart 2024 00:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een plakje zalm dan?
Wel lekker, uiteraard
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |