Ja heel wat. Er zijn wel bedrijven die het op je lijf maken speciaal voor jou.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jaa daar valt nog wel wat comfort in te behalen die dingen
en hij is vergeten te melden dat hij moe isquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een onorthodoxe mening ertegenaan gooien
Mooie dame, wie is dat?quote:
En staat de verwarming al aan? Bedenk me net dat ik nog een foto moet maken van mijn elvendorpjequote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:48 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb snacks besteld, comfy sokken aan straks WIDM kijken en eet nieuwe snoepjes![]()
Ohja... En t koud heeftquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en hij is vergeten te melden dat hij moe is
elvendorpje???quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
En staat de verwarming al aan? Bedenk me net dat ik nog een foto moet maken van mijn elvendorpje
Ja maar als je dan schommelt in gewicht is dat ook zo zondequote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel wat. Er zijn wel bedrijven die het op je lijf maken speciaal voor jou.
Maar duur, heb het eens gelezen
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
mooie vrouw, tieten,simpel te begrijpen
Ja dat is ellende hequote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja maar als je dan schommelt in gewicht is dat ook zo zonde
Ik keek ook drie keer ik dacht he, was dit danquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dacht eerst dat iemand anders het typte
@Speklap3000 heeft z'n account overgenomenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik keek ook drie keer ik dacht he, was dit dan
bedoel meer..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
mooie vrouw, tieten,simpel te begrijpen
awwwquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Nog niet donker genoeg
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
@:Speklap3000 heeft z'n account overgenomen
A leuk koekiequote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Nog niet donker genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |