Maart en april zijn relatief droge maandenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 10:36 schreef MissButterflyy het volgende:
Het is toch wel vrij normaal dat er veel neerslag valt in maart, toch.
Liever 7 dagen kut toch? Ik heb wel zo mijn dagelijkse behoeftes..quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
6 dagen kut en 1 dag niet kut is niet genoeg
Gewoon een V8 op installerenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:54 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Liever 7 dagen kut toch? Ik heb wel zo mijn dagelijkse behoeftes..
Net een flets zonnetje, twee uur de kleine op z'n Puky met stang vooruit geduwd. Begint nu goed mee te trappen.
Bij een Puky moet ik toch echt aan andere dingen denken.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
Regen komt weer eraan. Net weer een dik uur de Puky geduwd
Ja nou.. neequote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Bij een Puky moet ik toch echt aan andere dingen denken.
[ afbeelding ]
Zet dit even in een spoilertje. Ben net aan het koken man.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:44 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Bij een Puky moet ik toch echt aan andere dingen denken.
[ afbeelding ]
quote:
Its time to wipe ass and puke bubblegum. And im all out of gumquote:
Atomic edition zelfsquote:
Prima temperatuur. Zo is het bij mij standaard.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:54 schreef StateOfMind het volgende:
Maar even een fleecedekentje gepakt![]()
Vond het was frisjes aanvoelen binnen, dus ik keek op de thermostaat, gaf ie 17,5 aan 😱
Hier zon met een wolkje en 16. That’ll do.quote:Op woensdag 13 maart 2024 06:46 schreef Kickinalfa het volgende:
Waar is de zonnige donderdag gebleven
Voorspelling is hier nog 18 graden hoor! (Zuiden)quote:Op woensdag 13 maart 2024 06:46 schreef Kickinalfa het volgende:
Waar is de zonnige donderdag gebleven
Dat het grijs en nat is? Wellicht dat het zo mild is, maar grijs en nat is in Nederland vrij standaard in het herfst halfjaar. Loopt wel bijna op z'n einde. Dat is elk jaar wel redelijk hetzelfdequote:Op woensdag 13 maart 2024 08:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
Is dit niet gewoon ook een gevolg van o.a. die hoge oceaantemperatuur?
Dit kan dus in principe ook in maart hequote:Op woensdag 13 maart 2024 08:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat het grijs en nat is? Wellicht dat het zo mild is, maar grijs en nat is in Nederland vrij standaard in het herfst halfjaar. Loopt wel bijna op z'n einde. Dat is elk jaar wel redelijk hetzelfde
Ik pis niet alleen in het zwembad maar ook gewoon in zee.quote:Op woensdag 13 maart 2024 08:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
Is dit niet gewoon ook een gevolg van o.a. die hoge oceaantemperatuur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |