Kap eens met die onzin. Dit is de cos, geen fanfiction topic. Men gebruikt de cos ook om terug te lezen wat er daadwerkelijk op streams te zien was..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:32 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ze laten zich toch zelf kennen om meteen naar binnen te gaan. Ze riepen al bij voorbaat dat het voor hun drie zou zijn. het was het niet en gingen toen maar snel naar binnen
Ja , er is weer rust in de tent, hopelijk ben jij ook weer wat gekalmeerdquote:
Precies het is spel en dat word daar gespeeld. Om iemand te haten is wel heel erg triest.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tja dan heb je niks meegemaakt als je nog nooit iemand gehaat hebt die op je niet eens persoonlijk kent en op TV komt, zielig gewoon
🤮😁quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik weet nou precies niet waar dit op lijkt, een volgeblafte preut of een bouvier die yoghurt staat te eten...![]()
[ afbeelding ]
dilano wordt hem echt eens zat, Jimmy wil te graag met Dilano (verkering/of wat dan ook)quote:
Zij is de splijtzwam en maakt de boel toxic. Je zou haast zeggen als je in dat andere kamo zat pak allemaal je koffer en laat ze daar het gezellie met zij 6en uitzoeken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Heel vies. En precies zoals ze is en waarom ik de pest aan haar heb.
NEE! Jimmy weet dat Dilano hetero is.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:47 schreef Paul het volgende:
[..]
dilano wordt hem echt eens zat, Jimmy wil te graag met Dilano (verkering/of wat dan ook)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze zat al wat in een dip vandaag begreep ikquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Lief
Karen lijkt er helemaal ontdaan van te zijn <3
rookeffect op 1e secquote:
Toen ik de streams aanzette, kwam ze met dikke ogen uit de badkamer. maar dat was al voor de vliegtuigjesquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze zat al wat in een dip vandaag begreep ik
Ja ik haat mensen die anderen gebruiken om zelf buiten schot te staan te liegen en stoken zoals Ronahi en Tyron doen. Maar ja hier mag je alleen maar jullie clubje haten in het weekendquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Nooit zou ik zo'n achterbaks/ordinair persoon als Ashley in mijn leven willen
Nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |