Dat is ook weer waar. Maar de nacht duurt altijd zolang als je wakker bent s’ nachtsquote:Op maandag 11 maart 2024 06:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toch 8 uur geslapen.Ik vind vooral tussendoor wakker worden vervelend.
Ik vermaak me meestal wel hoor,filmpje of serie.FOK! meelezen.quote:Op maandag 11 maart 2024 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Maar de nacht duurt altijd zolang als je wakker bent s’ nachts
Omdat is zeker heel netjes. Dat hoor je niet vaak.quote:Op maandag 11 maart 2024 06:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vermaak me meestal wel hoor,filmpje of serie.FOK! meelezen.
Weet je trouwens nog vorige week dat gezeur met die meter? We kregen een waardebon twv 50 euro.Toch wel heel netjes.
Ik rekende op iets van 10 euro.quote:Op maandag 11 maart 2024 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat is zeker heel netjes. Dat hoor je niet vaak.
Goedemorgen mijn beste.Ik dacht dat haar ex Robin heet.quote:
Das ook een ex iddquote:Op maandag 11 maart 2024 07:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen mijn beste.Ik dacht dat haar ex Robin heet.
Klopt hoor, dat is OOK een exquote:Op maandag 11 maart 2024 07:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen mijn beste.Ik dacht dat haar ex Robin heet.
quote:Op maandag 11 maart 2024 07:58 schreef Ireth het volgende:
Goedemorgen![]()
DNA is de deur uit... en daar zit je dan...
Ik las het, vroege wekkerquote:Op maandag 11 maart 2024 07:58 schreef Ireth het volgende:
Goedemorgen![]()
Wel 5 reacties.quote:Op maandag 11 maart 2024 07:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt, ook haar ex, zie dit bericht
[ link | afbeelding ]
Iedere ouder mist zn kind, de 1 praat er wel over zoals Tom, de ander niet, zoals Glenn, maar het gemis zal even groot zijnquote:Op maandag 11 maart 2024 08:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Er zijn er meer met kinderen, die toch die 3 maanden zijn aangegaan. Het zijn niet alleen je kinderen die je 3 maanden moet missen, maar ook je ouders, andere familie enz.
Ik denk dat iedereen dit weloverwogen heeft besloten, ook met partners, kinderen, ouders enz.
tom mist ook zijn zoontje, Glenn zijn kinderen enz.
Edit : Sorry voor het offtopic, Discussie hoort hier nietIk zal er verder over ophouden.
Morguhquote:
Goed idee, ik vind dat met stemmen voor wie mag blijven op de RTL pagina ook niet een eerlijke uitslagquote:Op maandag 11 maart 2024 08:03 schreef rinardo het volgende:
Ik heb Oliver , van de grootste Facebookpagina met 75 K leden gevraagd of hij een populairiteitspoll wil maken waar je maar 1 persoon aan kan klikken, om duidelijkheid te geven hoe de zaken er voor staan, Hij gaat dit van de week doen. Want de polls die hij nu zet kan je bijvoorbeeld je 3 favorieten aan klikken en dan is het overzicht minder eerlijk.
Ik moet hier altijd zo om lachenquote:Op maandag 11 maart 2024 07:58 schreef Ireth het volgende:
Goedemorgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |