Nou, zij was anders ook flink wit...quote:Op zondag 10 maart 2024 21:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw ja, zou ik ook zeggen.![]()
Niemand die je herkent, want je bent anders ook alleen maar in je witte Stig racepak![]()
![]()
Zie.quote:Op zondag 10 maart 2024 21:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, zij was anders ook flink wit...
quote:
Amykequote:
LoLkequote:Op maandag 11 maart 2024 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:
Goedemorgen mensen en kerkliefhebbers!
Stigsmeiser!quote:
You know itquote:
En datquote:
Alles wel aan die kant van de rivieren?quote:
Jazeker wel, beetje regen. Ben benieuwd met een reparatie van een G1 Blades.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alles wel aan die kant van de rivieren?
Oeh gaaf! Pics!quote:Op maandag 11 maart 2024 13:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jazeker wel, beetje regen. Ben benieuwd met een reparatie van een G1 Blades.![]()
En bij jou?
Zodra het af, dan laat ik het je wel zien. Moet een hoop aan gebeuren.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oeh gaaf! Pics!
Hier lekker aan het werk, taken delegeren en zoNet even gegeten, nu verder met omgevingen checken. Hier is het ook nat
FansToys Scourge is onderweg
Zeker, ik heb Cyclones en Galvatron alquote:Op maandag 11 maart 2024 13:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zodra het af, dan laat ik het je wel zien. Moet een hoop aan gebeuren.
Scourge is ook tof.
Te gaaf voor woorden.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker, ik heb Cyclones en Galvatron al
[ afbeelding ]
Cyclonus en Scourge ook met Targetmasters!
Ja hequote:
Nice!quote:Op maandag 11 maart 2024 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja he
En nu zijn ze ook bezig met de Constructicons
Die zijn er wel dacht ik. Series 1986 heet die geloof ik.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nice!
Ik zit te wachten op nog meer G1 Transformer The Movie uitgaves.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |