Die werd ook ondergewaardeerd destijds. Het ging altijd over Frenkie, ZIyech, vd Beek etcquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dus? Mazraoui was ook ooit de beste back van Nederland.
Ik hoop voor jou dat de zon snel ondergaat, je begint nu echt wartaal uit te slaanquote:Op donderdag 14 maart 2024 17:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die werd ook ondergewaardeerd destijds. Het ging altijd over Frenkie, ZIyech, vd Beek etc
Als Mazraou niet zo blessuregevoelig was geweest had ie in de top 10 beste backs ter wereld gestaan
Ach, een Marokkaan die eigenlijk vele beter is dan iedereen denkt. Je verwacht het niet van PSVCL.quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die werd ook ondergewaardeerd destijds. Het ging altijd over Frenkie, ZIyech, vd Beek etc
Als Mazraou niet zo blessuregevoelig was geweest had ie in de top 10 beste backs ter wereld gestaan
Ik ga er vanuit dat de ramadan dit met je doet.quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zelfs Sugawara en Brenet zijn beter.quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt.. de beste back van NL (na Dest)
Welke volwassenen idioot zit sowieso op TikTok?quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Houd dit soort Tiktok shit maar daar als je wil.
Een fitte Mazraoiu > Hakimi.quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach, een Marokkaan die eigenlijk vele beter is dan iedereen denkt. Je verwacht het niet van PSVCL.
Ik zal extra hard schreeuwen in het stadion vanavond.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Vanavond wel winnen graag, anders zie ik het nog wel spannend worden. Feyenoord en de gouden pik van Slot blijven ook maar winnen.
Bedankt, dat gaan onze jongens waarderen denk ik.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zal extra hard schreeuwen in het stadion vanavond.
Ras pessimist wel he jijquote:Op zondag 17 maart 2024 17:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Vanavond wel winnen graag, anders zie ik het nog wel spannend worden. Feyenoord en de gouden pik van Slot blijven ook maar winnen.
Bij mijn sport teams zit over het algemeen erg weinig mee, dus ik ben nooit ergens gerust op tot het binnen isquote:
Dit. Ik ben nog steeds ontdaan door vanmiddag (Heerenveen-supporter zijn is dit seizoen extra zwaarquote:Op zondag 17 maart 2024 17:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Speelt een matige 2e seizoenshelft maar kan echt wel meer dan dat hij op dit moment laat zien. Is ook niet voor niets international geworden bij onze zuiderburen.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:07 schreef Meister1984 het volgende:
Ben ik de enige die totaal niet onder de indruk is van Bakayoko? Veel te wild….blind….
Als het de 2de helft was zou het wel prima zijn, maar dit lijkt nergens op.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:21 schreef tja77 het volgende:
Schouten, Boscagli en Veerman zitten nog in Dortmund met hun hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |