Haha nee geen kloon hierquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:42 schreef devzero het volgende:
Het probleem met zoeken naar oude topics, is dat je soms niet meer weet waar het een lemming op was
ONZ / [NSFW] Actie voor FOK! - Veiling gesigneerde foto
En daarom dacht ik een tijdje dat @:justink een kloon was van Haags, die ook een tijdje Justin_Case heette
Sjonge jonge, wat kan deze man nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:43 schreef Stoorzendert het volgende:
Heb ook nog ff tussendoor de keukenprinces uitgehangen![]()
Omeletje met wat geroosterd brood (om de boel een beetje te pimpen)![]()
![]()
2 van deze. voor mijn vrouw en mij![]()
[ afbeelding ]
Uiteraard is dat niet zo.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:42 schreef devzero het volgende:
Het probleem met zoeken naar oude topics, is dat je soms niet meer weet waar het een lemming op was
En daarom dacht ik een tijdje dat @:justink een kloon was van Haags, die ook een tijdje Justin_Case heette
Of wil je eerst nog even gekieteld worden?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nog niet afgelopen maar zo moe..
Misschien ga ik gewoon wel slapen
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Of wil je eerst nog even gekieteld worden?
Gewoon proberen te slapen. Met een beetje geluk val je zo in slaap. En leg je telefoon in een andere kamer!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nog niet afgelopen maar zo moe..
Misschien ga ik gewoon wel slapen
owh jawel hoor als in leuk sowieso, bedoel we zijn niet zo kinderachtig meer van oeh vriendje vriendin ofzo.quote:
Kan toch ook gewoon weer een goede vriendschap ontstaanquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
owh jawel hoor als in leuk sowieso, bedoel we zijn niet zo kinderachtig meer van oeh vriendje vriendin ofzo.
Maar het is meer zoals nu, althans zover ik begrijp hoor. Blij dat we elkaar weer ff spreken als goeie vrienden. zo kwam het over. Ik ben niet uit op meer ofzo ook, maar wel beetje dat we wat meer kletsen ofzo omdat we wel veel zelfde interesses hebben en ook qua bandjes en muziek etc.
Maar hoe moet ik dan bolken als ik wakker wordquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon proberen te slapen. Met een beetje geluk val je zo in slaap. En leg je telefoon in een andere kamer!
nouja die was er al, maar ff verwaterd tussen aantal jaar, maar grappig door dat weer aangetrokken en ff uur gebeld enzo.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan toch ook gewoon weer een goede vriendschap ontstaan
Ja precies... voortgezette vriendschap iddquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:50 schreef kree het volgende:
[..]
nouja die was er al, maar ff verwaterd tussen aantal jaar, maar grappig door dat weer aangetrokken en ff uur gebeld enzo.
Helemaal gemist die topicquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:42 schreef devzero het volgende:
Doe ik toch alquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan ga je toch in je blote kont bolken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |