Nou volgens mij heeft ze dr hart wel bij je kunnen luchten...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:30 schreef kree het volgende:
[..]
niet als date opzich, maar wel als zangeres ofzo met bandje was het idee als het kan.
Maar hele verhalen enzo joh want relatie met en nog houden van en familie keurt het af.
al met al iets waar ik niet heel vee mee kan dan. Maar wel huilend aan de telefoon.
En echt ik mag dr he dus geef er ook om, maar dat relatie ding is dan niet echt iets waar ik wat aan kan doen zo,
Wel dat ik denk dikke bs en afkappen. amargoed dat is haar keus.
Maar mss welk wat leuks voor wat uitzicht op, want zoals ik het hoor verkeerd ze zegeaar in zelfde soort depressie als ik zat paar jaar terug, hopelijk help ik dr een beetje uit.
Al met al was het leuk en goed voor beide ons om even te kletsen, dus maar afgesproken doen we volgend week ff weer bijkletsen.
Trots op je maatjequote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:30 schreef kree het volgende:
[..]
niet als date opzich, maar wel als zangeres ofzo met bandje was het idee als het kan.
Maar hele verhalen enzo joh want relatie met en nog houden van en familie keurt het af.
al met al iets waar ik niet heel vee mee kan dan. Maar wel huilend aan de telefoon.
En echt ik mag dr he dus geef er ook om, maar dat relatie ding is dan niet echt iets waar ik wat aan kan doen zo,
Wel dat ik denk dikke bs en afkappen. amargoed dat is haar keus.
Maar mss welk wat leuks voor wat uitzicht op, want zoals ik het hoor verkeerd ze zegeaar in zelfde soort depressie als ik zat paar jaar terug, hopelijk help ik dr een beetje uit.
Al met al was het leuk en goed voor beide ons om even te kletsen, dus maar afgesproken doen we volgend week ff weer bijkletsen.
ja zeker en had ook het idee dat ze het ff kwijt moest. En dat is prima wmb en kon ik ook ff me verhaal doen. Totaal geen haat of neid tussen ons hoor. Ook nooit echt geweest.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou volgens mij heeft ze dr hart wel bij je kunnen luchten...
Wel leuk toch zo na al die jaren elkaar weer ff spreken?
Ik lig over een half uurtje in m'n bedquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wij kunnen ook wel een keertje bellen?
Met je zwoerdje te spelen?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:34 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik lig over een half uurtje in m'n bed
Thanks. Dat programmeren van zo'n beest is wel weer een hersenkraker hoor. Heb er koppijn vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |