SPOILER: 2nd 1000m Men SprintOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Men SprintOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Die Stolz is ook wel goed... en nog maar 19 jaar.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:29 schreef vaarsuvius het volgende:
dit ziet er goed uit, de Boo gaat wel scoren in de komende jaren
你覺得你能擊敗荷蘭隊嗎?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:28 schreef Dutch_view het volgende:
Tijd voor Bert om Ning te interviewen in zn beste Chinees
En Koo, die is ook nog maar net 19.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Die Stolz is ook wel goed... en nog maar 19 jaar.
Stoltz was vorig jaar al goed, de Boo is dit jaar, zit meer progressie inquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Die Stolz is ook wel goed... en nog maar 19 jaar.
Ik knipoog ook maar wat af joh.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:33 schreef vaarsuvius het volgende:
wat een leuke sport, allemaal
[..]
Stoltz was vorig jaar al goed, de Boo is dit jaar, zit meer progressie in
quote:Tot nu. Want ik had Jordan heel graag het WK sprint met het WK allround zien combineren. Kan niet, zegt hij. Maar het is nog nooit gedaan, dus ik dacht dat juist hij het wél zou kunnen.
Nu beperkt hij zich tot het allroundtoernooi, waarschijnlijk ingefluisterd door deskundigen in zijn omgeving. Zijn bejaarde coach Bob Corby stamt nog uit het tijdperk dat alleen het WK allround een hééééle grote wedstrijd was. Ontzettend jammer. Want Stolz’ onbevangenheid ebt langzaam weg en voor dat je het weet is zelfs hij te verslaan.
Prima mannentoernooi.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Matig mannentoernooi uiteindelijk.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:42 schreef Slobeend het volgende:
Wennemars in z'n column in het ADAlsof dit niet al een gedurfde keuze is van Stolz.
[..]
Hij schrijft altijd met het idee dat die een enorm punt aan het maken is, maar het slaat altijd nergens op. Maand terug dat stukje dat Nederland moest oppassen en ingehaald zou worden door andere landen. Hij zou over een jaar een stukje kunnen schrijven dat er juist te weinig concurrentie is en schaatsen op sterven na dood is.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:42 schreef Slobeend het volgende:
Wennemars in z'n column in het ADAlsof dit niet al een gedurfde keuze is van Stolz.
[..]
En als ze niet start, moet Groenewoud dan alleen?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:09 schreef Felagund het volgende:
Miho in de laatste rit op de 500 meter tegen Groenewoud (mocht ze starten):
https://live.isuresults.e(...)etition/9/start-list
Bij de mannen Patrick Roest in de laatste rit, Stolz in de rit ervoor:
https://live.isuresults.e(...)tition/10/start-list
36.20quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:03 schreef Gremen het volgende:
Nou we hebben het gehoord:
34.20
6.15
13.10
Roest weet wat hij moet doen
Zijn pr valt me nog wel mee wist niet dat die ooit onder de 36 seconde had gereden. Denk dat die anderhalve seconde incalculeerd.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:21 schreef Peterselieman het volgende:
Patrick kijkt na 500 meter al tegen een gapend gat aan
Hij zou ca 30 seconden goed moeten maken op de 10, dus kom ik op 12.40.quote:
Neem aan dat Takagi dat niet last minute gaat beslissen, dan kunnen ze de loting nog wel omgooienquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En als ze niet start, moet Groenewoud dan alleen?
Met die fictieve tijden van Stolz pakt die 20 seconden op de 5. Als Roest er daar 10 van terug pakt op de 5, moet die er nog 10, wat er dus 20 zijn op de 10 kilometer.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij zou ca 30 seconden goed moeten maken op de 10, dus kom ik op 12.40
Zie edit. En dat is wat Tuitert zei.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:33 schreef Remco het volgende:
[..]
Met die fictieve tijden van Stolz pakt die 20 seconden op de 5. Als Roest er daar 10 van terug pakt op de 5, moet die er nog 10, wat er dus 20 zijn op de 10 kilometer.
Heb het interview niet gezien, maar noemde Stolz zelf die 13.10? Dat is wel flink hardquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:03 schreef Gremen het volgende:
Nou we hebben het gehoord:
34.20
6.15
13.10
Roest weet wat hij moet doen
Ja en hij had het over 13.05 a 13.10quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb het interview niet gezien, maar noemde Stolz zelf die 13.10? Dat is wel flink hard
Ah okee ja dat had ik niet gehoord.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zie edit. En dat is wat Tuitert zei.
Hij mag blij zijn als het bij twee seconden blijftquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:30 schreef Remco het volgende:
[..]
Zijn pr valt me nog wel mee wist niet dat die ooit onder de 36 seconde had gereden. Denk dat die anderhalve seconde incalculeerd.
Erg benieuwd naar Beune ook.
Lijkt mij niet, normaal gesproken wordt er dan doorgeschoven zodat iemand in de eerste rit misschien alleen start.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En het is de 1e afstand, dan zal vast een reserve meedoen?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, normaal gesproken wordt er dan doorgeschoven zodat iemand in de eerste rit misschien alleen start.
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En het is de 1e afstand, dan zal vast een reserve meedoen?
Morgen rond 924 hpa en zondag 915. Maandag vliegt het weer omhoog.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:45 schreef Aguero het volgende:
Morgen en overmorgen gaat de luchtdruk nog een stukje naar beneden en het ging vandaag al zo hard.
Het zijn wel fantastische tijden ja. Al is het ook wel weer zo dat het WR bij de 1000 mannen nog bijna 2 seconden sneller is dan de tijd van Ningquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:45 schreef Aguero het volgende:
Morgen en overmorgen gaat de luchtdruk nog een stukje naar beneden en het ging vandaag al zo hard.
Er zijn 10 reserves aangewezen. Sommige zijn al doorgeschoven.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat was een leuk interviewquote:Op zaterdag 9 maart 2024 01:15 schreef hhh38 het volgende:
Dat interview met Stolz
Hij begint wel aardig wat zelfvertrouwen te krijgen. En die voorspellingen voor de 5 en 10k zijn ambitieus.
Het verlegene is er wel af, mooi. 6.14/6.15 is inderdaad rap.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 01:15 schreef hhh38 het volgende:
Dat interview met Stolz
Hij begint wel aardig wat zelfvertrouwen te krijgen. En die voorspellingen voor de 5 en 10k zijn ambitieus.
volgens de nos welquote:
Hij opende 16.2 op het WK Afstanden dus ik dacht wel dat ie meer snelheid had dan vorige seizoenen, maar 34.4 zag ik ook niet aankomen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ning was echt bizar op die tweede 500
Ik zie hem geen 35'er rijden met die trage starts van hem dit jaarquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:16 schreef franklop het volgende:
Zou Roest hier ook een PR op de 500 kunnen halen?
Dat is precies wat Tuitert zei gisteren, ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stolz zal op de 500m 2 seconden pakken op Roest en op de 1500 ook nog 2 wellicht? Als ie dan op de 5 maar 10 seconden verliest, dan mag ie 30 seconden op de 10 verliezen ofzo?
Maar goed, dit is allemaal koffiedik.
2 seconden op de 1500m is wel veel. Vooral omdat Stolz vandaag volle bak moet op de 5km. Denk dat ie al blij moet zijn met 1,5s.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stolz zal op de 500m 2 seconden pakken op Roest en op de 1500 ook nog 2 wellicht? Als ie dan op de 5 maar 10 seconden verliest, dan mag ie 30 seconden op de 10 verliezen ofzo?
Maar goed, dit is allemaal koffiedik.
Daar staat wel de zin in dat Takagi start? Of is die later toegevoegd?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:26 schreef Starflyer het volgende:
Ik was er ook al naar aan het zoeken, maar nog niet gezien. Alleen een overzicht van de deelnemers, maar geen bevestiging dat ze ook daadwerkelijk meedoet.
https://nos.nl/l/2512047
Die heb ik daarstraks niet gezien. Of ik moet eroverheen gelezen hebben.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daar staat wel de zin in dat Takagi start? Of is die later toegevoegd?
om 10 uur stond dat er al wel in, toen las ik hetquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daar staat wel de zin in dat Takagi start? Of is die later toegevoegd?
Toch zal hij moetenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie hem geen 35'er rijden met die trage starts van hem dit jaar
Zijn vader is overledenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik heb iets gemist geloof ik, Henry ziek?
quote:“Ons motto is: we praten niet voor Sven Kramer, maar wel voor zijn buurvrouw. En elke wedstrijd weer stellen we ons de Mart Smeets-vraag: waar gaat het eigenlijk om?”
Mevrouw Van Zetten uit Tielquote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:49 schreef Jason22 het volgende:
Vandaag stond er een mooi interview in Trouw met Martin Hersman met onder andere dit pareltje
[..]
En het gaat er dus om dat iemand de 5e tijd ooit op een vrijdagavond heeft geschaatst in een binnenbocht?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:49 schreef Jason22 het volgende:
Vandaag stond er een mooi interview in Trouw met Martin Hersman met onder andere dit pareltje
[..]
Je zou iedereen moeten toejuichen die de terrorboer verslaatquote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:42 schreef DeLuna het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Stolz dit wint van Roest
Het gaat hem wel vaak om het snelheidsmetertje in beeld.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:49 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Dit zaakje stinktquote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Je zou iedereen moeten toejuichen die de terrorboer verslaat
Net te traag op de 500quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Joy moet eigenlijk een dik PR rijden om kans te maken.
Mwah, dit was wel wat van haar verwacht werd. Op de 3 en 5 wint ze een hoop terugquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nee veel te langzaam, je gaat hier bijna 2 seconden verliezen op Takagi.
Nou ja, als ze daar stil gaat staan is het sowieso bekeken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook; daar nam Groenewoud een te groot risico.
Anders verkloot je ook je eigen race. Ze moest wel. Maar is wel genaaid hier.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:09 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat was een hele sportieve wissel inderdaad.
En uiteraard kan het Takagi ook opbreken als ze haar voorrang zou opeisen... extra meters, nog wat extra aanzetten en wat al niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou ja, als ze daar stil gaat staan is het sowieso bekeken.
En dat de jets aan gaan.quote:
Wie start binnen?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:18 schreef Faraday01 het volgende:
Stolz versus Roest, daar heb ik me een partij zin in
Jammer. Geen tijd gehad naar loting te kijken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]ik bedoel de ultieme clash over 4 afstanden natuurlijk
Malfati is de eerstequote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:19 schreef vaarsuvius het volgende:
hoeveel mannen gaan langzamer zijn dan Takagi?
Ze rijden allebei binnen start op de 500quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:22 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Jammer. Geen tijd gehad naar loting te kijken.
Dit wordt eitje voor Stolz natuurlijk over 4 afstanden.
ja die Belg had een PR in de 39, maar die ging wel een heel dik PR rijdenquote:
Wordt ook lastig langebaanschaatsen als je dat niet kan.quote:
Maar minder snel openen dan Antwanetquote:
Dat is een rondje op de 5kmquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:29 schreef Faraday01 het volgende:
Dan lig je straks na 1 afstand 3 punten achter
Dat heet hoffelijkheidquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar minder snel openen dan Antwanet
Zegt natuurlijk meer over het Nederlandse allrounden bij de mannen dan over Huizinga zelfquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:29 schreef Faraday01 het volgende:
Dan lig je straks na 1 afstand 3 punten achter
PR is krap 9 seconden oud joh.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:30 schreef Mansjester het volgende:
Swings die elke week iets beter wordt met een PR van 9 jaar geleden.
U zei?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:30 schreef Mansjester het volgende:
Swings die elke week iets beter wordt met een PR van 9 jaar geleden.
Zakje geld van Roest gehad.quote:
32-33 seconden uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:42 schreef heywoodu het volgende:
Stel, Roest pakt 10 seconden op de 5km, Stolz pakt 2 seconden op de 1500m. Hoeveel moet Roest dan goedmaken op de 10km?
Roest zal straks toch wel een seconde of 12 moeten terug pakken. Anders wordt het morgen wel heel lastig.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:41 schreef Starflyer het volgende:
2 seconden. Wat verwacht was, dus het kan mog steeds
Bepaald niet onmogelijk. Vooralsnog best een ideale start voor een heel mooi toernooi dus, eigenlijk niks mooier dan vooral een sprinter tegen vooral een stayer in een allroundtoernooiquote:
Het verschil blijft dan plusminus ongeveer 2 punten, toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:42 schreef heywoodu het volgende:
Stel, Roest pakt 10 seconden op de 5km, Stolz pakt 2 seconden op de 1500m. Hoeveel moet Roest dan goedmaken op de 10km?
Zoals al een paar keer gezegd is, wordt er (door Tuitert) gerekend met 10s op de 5k, 2s verliezen op de 1500 en 30 seconden winnen op de 10kquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Roest zal straks toch wel een seconde of 12 moeten terug pakken. Anders wordt het morgen wel heel lastig.
33 seconden.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:42 schreef heywoodu het volgende:
1.64 in dit scenarioquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:45 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het verschil blijft dan plusminus ongeveer 2 punten, toch?
Tuitert ook? Ik schudde dat even uit mijn mouw, maar goed dat het niet onrealistisch isquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zoals al een paar keer gezegd is, wordt er (door Tuitert) gerekend met 10s op de 5k, 2s verliezen op de 1500[ en 30 seconden winnen op de 10k
Zei hij gisteren na het interview met Stolzquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuitert ook? Ik schudde dat even uit mijn mouw, maar goed dat het niet onrealistisch is
De 10k kan echt supermooi worden.
32.8 op de 10 km dan.quote:
Het kon minder, vind ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is dit de eerste keer Tuitert als presentator? Nog enigszins stroef.
Volgens mij één keer eerder even kort gedaan om iemand te vervangen. Ik vind dat hij het eigenlijk uitstekend doet, het is toch best even overschakelen van analist naar degene die de vragen stelt waar je normaal gesproken zelf antwoord op geeftquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is dit de eerste keer Tuitert als presentator? Nog enigszins stroef.
Ach, Engels van Nederlanders afzeiken is natuurlijk ook wel een beetje kinderachtig, het is niet zo dat de gemiddelde Fransman of Italiaan of Spanjaard het beter doet, als ze het überhaupt al doenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:54 schreef Toby56 het volgende:
Bertje z'n Engels blijft een beetje sneu, maar aan de andere kant: Jordan begrijpt hem wel.
Gezien Stolz' afstamming zou ik 'm gewoon in het Deutsch interviewen... in Inzell kun je dan gewoon beginnen met "Grúß Gott, Jordan!"
Genau.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, Engels van Nederlanders afzeiken is natuurlijk ook wel een beetje kinderachtig, het is niet zo dat de gemiddelde Fransman of Italiaan of Spanjaard het beter doet, als ze het überhaupt al doen
Overmoedig kan zijn tol eisenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Takagi gaat toch niet helemaal lekker
Nee maar de gemiddelde Nederlander (<40) doet het wel een stuk beter dan deze man wiens baan het is schaatsers (een internationale sport?) te interviewen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, Engels van Nederlanders afzeiken is natuurlijk ook wel een beetje kinderachtig, het is niet zo dat de gemiddelde Fransman of Italiaan of Spanjaard het beter doet, als ze het überhaupt al doen
Heffers is dus gewoon letterlijk?quote:
Mijn perverse geest dacht aan nog weer wat anders.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heffers is dus gewoon letterlijk?. Ik dacht een of andere Engelse term voor een obscuur klein spiertje ergens.
Oh uiteraard, dat wel. Hoewel het me verder ook niet heel veel kan schelen hoor, ze weten prima wat hij bedoelt en hij slaat geen wartaal uit, alleen klinkt het soms wat grappigquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee maar de gemiddelde Nederlander (<40) doet het wel een stuk beter dan deze man wiens baan het is schaatsers (een internationale sport?) te interviewen.
Dat laatste denk ikquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:25 schreef Toby56 het volgende:
Takagi lijkt haar lijf niet onnodig pijn te willen doen... dan wordt het of exit of 4 afstanden rijden zonder titel in het verschiet.
ik had gehoopt op 4.02 van haarquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:27 schreef Max23 het volgende:
4:03 is toch wel wat we verwacht hadden voor Takagi?
Edit: oh dit is wel een heel matig slot
Gewoon het ene jaar het WK sprint, het andere jaar het WK allround, helemaal prima.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:29 schreef Toby56 het volgende:
En wat mij betreft hoeft zo'n dubbel feestje niet meer te worden gehouden.
Het gaat ten koste van de deelnemersvelden voor alle toernooien.
Stolz hoort mee te kunnen doen aan een WK sprint,
En Takagi aan het WK allround.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |