Jij altijd.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik vind het een moeilijke vraag
kan ik een hulplijn inschakelen?
Deze zit boven de o.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarom typ je een 0 aan het eind van het woord?
Bij Theo moet ook de schoorsteen blijven roken.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh goed om te zien dat Theo Janssen hier nog even tijd voor heeft.
Niet dat zijn club in brand staat ofzo.
HUP PSVquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:48 schreef KingRoland het volgende:
laten we de komende paar minuten er een warm bad van maken totdat de rest aanwezig is
quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:48 schreef KingRoland het volgende:
laten we de komende paar minuten er een warm bad van maken totdat de rest aanwezig is
Ja dat kunnen we niet hebben natuurlijk.quote:
Precies, hopelijk kijkt @GGMM zo ook mee.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:48 schreef KingRoland het volgende:
Die zal wel weer eerst gaan sporten.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, hopelijk kijkt @:GGMM zo ook mee.
Op Zigmans zit Mantingh, ik weet niet of dat zoveel beter is.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:56 schreef TweedeKlum het volgende:
Weer die verschrikkelijke Teun de Boer.
Nee, ook bagger.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Op Zigmans zit Mantingh, ik weet niet of dat zoveel beter is.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ter nagedachtenis van wijlen vriend @:Joezi drink ik een emmertje satésaus bij deze wedstrijd.
@:Coco
Maar wat nou als dan de goal valt?quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh ik moet de groene container nog even aan de weg zetten
Hoe laat staat je moeder aan de weg?quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh ik moet de groene container nog even aan de weg zetten
Oh sta jij morgen weer op de wagen?quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hoe laat staat je moeder aan de weg?
Handhaving staat nu een gele kaart op je kliko te plakken.quote:
Met die Ramalho kun je ook niks... oh wacht.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Broddelwerk al weer in de verdediging.
Ja.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh sta jij morgen weer op de wagen?
Laat gaan.quote:
Die heb ik inderdaad wel eens gehad ja.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Handhaving staat nu een gele kaart op je kliko te plakken.
Mensen die nu voor PSV juichen maar straks bij verlies het PSV topic onderschijten. Dat is zielig.quote:
Gun jezelf een pleziertje en gooi Netflix aan, zoals ik na een lange intense dag weer ga doen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:06 schreef fetX het volgende:
Dit is wel gespeeld. Wat gaan we nu kijken?
Hoe intens was je dag?quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gun jezelf een pleziertje en gooi Netflix aan, zoals ik na een lange intense dag weer ga doen.
Veel plezier makkerquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gun jezelf een pleziertje en gooi Netflix aan, zoals ik na een lange intense dag weer ga doen.
GZA-godquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Stijn Schaars heeft Enter the Wu-Tang (36 Chambers) in zijn oortje.
Denk eerder Canibus met Nigganometryquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Stijn Schaars heeft Enter the Wu-Tang (36 Chambers) in zijn oortje.
Die zit nu met de gordijnen dicht een hamburgertje te eten.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En @:PSVCL werd nog woedend omdat Arsenal graag tegen PSV wou spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |